6,5 aylık bebeğime et

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve axgxlxixycamama tarafından 30 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : axgxlxixycamama
  1. axgxlxixycamama

    axgxlxixycamama Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    232
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bebeğim 6,5 aylık, ek besin olarak kırmızı et vetmeye başladım. Etsuyuna çorbalar, pürelere kıymalar falan. Ama kimi yerde beyaz et ve balık diyo, kimi yerde kırmızı et. Balık ve beyaz et 7-8 aydan sonra diyor. Kafam çok karıştı yaaa. kafamçokkarıştı bi akıl verin banada. Acaba bebeğimi yalnış mı besliyorum. fisfisfis fisfisfis
     
  2. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : axgxlxixycamama
  3. axgxlxixycamama

    axgxlxixycamama Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    232
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar bi yardım edin yaaa. Kimsecikler yokmu????
     
  4. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : axgxlxixycamama
  5. h.melek

    h.melek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hepsinden tadtir ya nolcak.ki...ben ogluma herseyi veriodum valla
     
  6. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : axgxlxixycamama
  7. 35OZL35

    35OZL35 Canım Oğlum Üye

    Katılım:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    canım benım oğlum 6 aylık bende tavuksuyuna çorba yada sebze çorbasına et koyuyorum korma bişey olmaz tattır erşeyi hatta ben köfte yaptığımda kendim yerken bi lokma ağzına verıyorum şapır şapır yiyor artık yer senınkıde korma ver cocuk tatları alsın
     
  8. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : axgxlxixycamama
  9. cicekkk

    cicekkk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kuzueti çok faydalıymıs çocukların gelisimi için tv izlemistim
     
  10. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : axgxlxixycamama
  11. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    ben o kadarlıkken et ve tavuk veriyordum,balığa da 7.ay bitince başlamıştım
     
  12. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : axgxlxixycamama
  13. CaNeM

    CaNeM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    kırmızı etin bir zararı olmaz bebeğin onada ihtiyacı var bende veriyorum oğluma ama suyunu değil eti veriyorum korkmana gerek yok heryerde köfte tarifleri veriyorlar yedirin diye oda kırmızı et neticede
     
  14. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : axgxlxixycamama
  15. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    bencede ver canım bende veriyorum.alsın tadını.
    bende yemek yerken biraz atıyorum ağzına öğürüyor filan ama tadını alsın
     
  16. 25 Eylül 2009
    Konu Sahibi : axgxlxixycamama
  17. ltokor

    ltokor Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende veriyorum çok iştahsız ama.Ben genede deniyorum.Bencede bişey olmaz
     
  18. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : axgxlxixycamama
  19. dryelda

    dryelda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    50
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    suyunu kullanabilirsin ancak et için erken