6aylık bebeğinizle neler yapabiliyorsunuz

Konusu 'Bebeklerimiz için Ek Besin Öneri ve Tarifleriniz' forumundadır ve ahsen26 tarafından 17 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    17 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ahsen26
  1. ahsen26

    ahsen26 şennur Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bebeklerinizle nasıl zaman geçiriyosunuz,neler öğretiyosunuz.ben hikaye kitabı okuyorum oda resimlerine bakıyor,gel babası yapıyoruz,benim çıkardığım sesleri taklit etmeye çalışıyor bazen,ağzını,burnunu soruyorum,tabi o gösteremiyo ben gösteriyorum,parmaklarımla sayı sayıyorum oda tek tek parmaklarımı tutuyor.başka neler yapabiliriz önerilerinizi bekliyorum
     
  2. 17 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ahsen26
  3. esra_er

    esra_er Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    149
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Benim oğlum da 6 aylık. Biz de gel gel yapıyoruz.Burnunu ellerini ve ayaklarını gösterip oyun oynuyoruz. Şarkı söylüyorum egzersiz yaptırıken. Ayakta tutup arkasından sesleniyoruz çok hoşuna gidiyor,zıplıyor. Pilates topuyla oyuna başlıcam yakında inş. Şu an araştırıyorum neler yapılabilir. Kendi yatağımızda yuvarlıyorum onu.
     
  4. 18 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ahsen26
  5. gokay072664

    gokay072664 Annesinin Bitanesi DEFNE Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    benim kızımda 6 ayını doldurdu bugun. yuvarlanıyo yatagın uzerinde. iki ayagını da agzına sokuyo aç kurt :))) gel gel yapıyoruz. gıdıklanınca kikir kikir gülüyo. ellerimi oynatınca taklit ediyo. eli ayagı hiç durmuyo..
     
  6. 18 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ahsen26
  7. esmerlady

    esmerlady Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim kızımda 6 aylık gel gel yapıyoruz aynen, şarkı söylüyorum benimki ilgi hastası birisi ilgilenmesin kıyamet kopuyor akşama kadar oyun oynuyoruz şarkı söylüyoruz bide yürüteçe koymaya başladım geri geri gidiyo düz gidemiyo henüz daha yeni başladık hergün 15 dk falan kıpır kıpır maşallah....
     
  8. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ahsen26
  9. mersel

    mersel ikinci kez anne oluyorum Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    108
    Benim kızımda 6 ayını doldurdu. Garfild çizgi filmini, tom ve jery'i çok seviyor:) Gülüyor onları seyrederken. Bazen çok konsantre oluyor, bazen ilgilenmiyor.
    Yürüteci var ama alt kısmını henüz çıkarmadım. Yere basmıyor daha.
    Küçük org'u var, müzik çalıyoruz. Hayvan ve taşıt sesleri çıkarıyor oyuncak.
    Oyun halısı var, orda oynuyoruz. Şarkılar söylüyoruz. Masal anlatıyoruz. sayıları öğreniyoruz. Burnunu ağızını gösteriyorum. Tel sarar yapıyoruz.
     
  10. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ahsen26
  11. mersel

    mersel ikinci kez anne oluyorum Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    108
    Televizyon seyretme durumunuz nasıl, izlettiriyormusunz.?
    Kızım bazen çok dikkatli bakıyor, bazen hiç bakmıyor. Gün içinde çok fazla seyrettirmiyorum.
    Çizgi filmlere bakıyoruz biraz. Ama dikkati ne kadar ki hemen başka şeylere yönelebiliyor.
    O yüzden seyrettirmekte pek sakınca görmüyorum.
     
  12. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ahsen26
  13. ahsen26

    ahsen26 şennur Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim oğlumu bıraksak gözünü kırpmadan seyredicek.fazla seyrettirmemeye çalışıyorum ama evdekiler tv açınca dikkatini çekiyor.bikaç gündürde beni görünce ellerini uzatmaya başladı.kikirdemesi zaten çok meşhur.acayip gıdık alıyor.
     
  14. 23 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ahsen26
  15. mersel

    mersel ikinci kez anne oluyorum Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    108
    Kızıma alkış yapıyorum , oda başladı alkış yapmaya:KK66: bi de gel gel diyip kollarımı açınca o da bana doğru uzanıyor... Hergün yeni birşey keşfediyorlar. Mükemmel bir şey.
     
  16. 23 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ahsen26
  17. vaveyla_a

    vaveyla_a kaktüs Pro Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    6.159
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    yazdıklarınızı okudum da benim kızım haftaya 6 ayı bitecek yuvarlanmıyor..normal mi ki..sağa sola doğaldönüyor..canı isterse bazen yüzü koyun dönüyor..sizinkiler desteksiz oturyor mu
     
  18. 23 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ahsen26
  19. wetw

    wetw Mucizenin annesi Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba benim kızımda 21 şubatta 6. ayını doldurdu. Ellerimizi kendisine doğru uzatıp gel gel yaptığımızda ellerini uzatarak geliyor.