7-8 aylık bebekleri olan anneler yada bebeklerini büyütmüş annler bi bakarmısınız

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri' forumundadır ve brcsrkn tarafından 23 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    23 Haziran 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  1. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar 7,5 aylık bir oğlum var fakat oyuncaklarıyla oynarken yada eline bişey aldığında genelde yukarı aşağı sallıyor daireler çizmiyor ama ben acaba bişey belirtisimi diye korkuyorum bu tarzda hareketler normalmi
    saç çekmeğe bayılıyor oyuncaklarını arada kafasına vuruyor normalmi :gitme: aynı bu ifadede olduğu gibi yukarı aşağı sallıyor
     
  2. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  3. melek_law

    melek_law Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    108
    Aynısı bende var :) sanırım aşağı yukarı sallaması elindekini çıngırak sanıyor ses çıkmasını bekliyor. Başına vurma ise benimkinde 7 aylık gibi başladı artarak devam ediyor, daha bugün kafasını duvara vuruyordu şok oldum, saçını çekiyor, eliyle kafasına vuruyor. Araştırdım normalmış herşeyi keşfediyorlar. Müdahale etmeden tepki vermeden izlemek gerekirmiş, Açıkcası büyüdükçe sorunlarıda artıyor.
     
  4. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  5. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    anladım canım teşekkür ederim ilgine ilk bebekler böyle merak ede ede biraz panikle büyüyor sanırım sonuçta tecrübesisiz:)
     
  6. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  7. pollyannaa

    pollyannaa 1kral+1kraliçe+2 prenses Üye

    Katılım:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.477
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    canım hepsi normal... benim kızım 10,5 aylık hala saçını çekiyor sinirlenince.. oyuncakların ses çıkarması hoşlarına gidiyor. aynı hareketi tekrarlıyolar. mesela bazen kafasını kapıya vuruyor yanlışlıkla sonra bakıyorki ses çıkıyor bi daha.. bi daha.. bi daha.. birde hüfff yapmayı öğrendi kaşığı ağzına götürüyorum hüff yapıp yemeği üflüyor kaydirigubbakcemile daha neler göreceğiz... hayırlısıyla büyürler inşallah
     
  8. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  9. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    çok normal oğlumda o kadarken öyle yapıyodu şimdi sağa sola yukarı aşağı sallıyo fırlatıp atıyo :)) hala kafasına vurur :)) anne olmak zor herşeye endişeleniyoruz oğlumda çok geç oturabildi bende endişelenmiştim bi sorun mu var diye ama normalmiş çok şükür
     
  10. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  11. pamukannesi

    pamukannesi Göründüğün gibi değilsen,hiç görünme daha iyi...' Üye

    Katılım:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    4.157
    Beğenildi:
    1.138
    Ödül Puanları:
    163
    oğlum 7,5 aylık... söylediklerinin hepsini yapıyor aynı şekilde.. neden anormal olsun ki cnm.. yaramazlığa ilk adımlarını atıolar kaydirigubbakcemile3
     
  12. 25 Haziran 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  13. frezyalar

    frezyalar Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2010
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    benim oğlum 7 aylık ve bu dediklerini aynen yapıyor. o yüzden canını acıtmasın diye hep yumuşak oyuncaklarla oynamasına dikkat ediyoruz.onlar bizim meleklerimiz:nazar:
     
  14. 25 Haziran 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  15. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar neyseki içim rahatladı ya teşekkür ederim ilginize