7 aylık bebeği olanlar yardımm

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri' forumundadır ve melodies tarafından 28 Kasım 2007 başlatılmıştır.

    28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : melodies
  1. melodies

    melodies GameOwer Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.390
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim oğlum 7.ayının içinde ama tam olarak basamıyo hatta hiç basmıyo diyebilirim bu normalmi?
     
  2. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : melodies
  3. tatxux

    tatxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    normal tabi, yavaş yavaş alışıcak, yürüteç kullanmaya başladınız mı, çok faydası oluyo.
     
  4. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : melodies
  5. melodies

    melodies GameOwer Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.390
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    içimi rahatlattın sağol valla.benimki hiç basmıyo ama,kaldırıyom kollarınadan hemen dizlerinin üstüne cöküveriyo tembel şey.yürütece baslamadık daha erken diye,basamıyoki yürütece nası binecek.
     
  6. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : melodies
  7. tatxux

    tatxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    öyle öyle alışıcak işte. biz de 7. ayında başladık yürütece daha önce doktoru tavsiye etmedi çünkü, inan faydası oluyo, ama ona da yavaş yavaş, mesela en başlarda günde 5 dk, sonra 10 dk falan yavaş yavaş alıştır ki yorulmasın.
     
  8. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : melodies
  9. melodies

    melodies GameOwer Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.390
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederim canım saol.
     
  10. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : melodies
  11. ekin naz

    ekin naz hayat 61 kenara beni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.870
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim kızımda 7 ayına girdi canımm yürütece koyuyorumm daha iyi basmaya başladııı sende dene canımm
     
  12. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : melodies
  13. melodies

    melodies GameOwer Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.390
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet denicem sağol.:smiley-cool:
     
  14. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : melodies
  15. melodies

    melodies GameOwer Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.390
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bide erkek cocukları için yürüteç sakıncalıymış diye duydum doğrumu?
     
  16. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : melodies
  17. tatxux

    tatxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yok canım öyle bişey, öyle olsa doktorlar söylemez mi. ama dediğimi unutma, en başlarda 5 er dk, sonra 10 ar dk falan yavaş yavaş alıştır. önünde oyuncakları falan olanlardan al ki, oyalansın onlarla
     
  18. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : melodies
  19. melodies

    melodies GameOwer Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.390
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim kayınvalidem çok karışıyo işte küçücük cocuk yürütece binermi diye o söyledi zararlı diye.herseye karışıyo:bbo::bbo: