7. haftada kalp atışı görülmedi, lütfen yardım...

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve sedase tarafından 12 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : sedase
  1. sedase

    sedase Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.027
    Beğenildi:
    41
    Beğendikleri:
    191
    Ödül Puanları:
    48
    arkadaşlar çok kötüyüm :KK43: az önce doktordan geldik. bugün tam 6. hafta bitti, 7 haftalık gebeyim.vajinal ultrasonla bakıldı embriyo 9,6 mm olmuş, kese çok düzgün, kanama yok ama kalp atışı da yok! :KK43: dr hemen alalım dedi:KK43: başka bir doktora gittim o da kalp atışını göremedi. gelişmiş ama ya dün ya bugün kalbi durmuş dedi. bir hafta daha beklesem, belki olur mu ki ümidindeyim. beş yılın ardından mucize gibi gelmişti bu bebek. şimdi ne yapmalıyım. böyle bir şey yaşayan, sonra da kalbinin attığını gören var mı? çok kötüyüm.
     
  2. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : sedase
  3. sedase

    sedase Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.027
    Beğenildi:
    41
    Beğendikleri:
    191
    Ödül Puanları:
    48
    arkdaşlar lütfen bir şey yazın.
     
  4. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : sedase
  5. _sena_

    _sena_ Toprak Kokulum Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    294
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım benimde 8. haftada duyuldu kalp atışları
    bebeğim 1 hafta geriden geliyordu
    bence hemen aldırma bir hafta daha bekle 8.haftaya kadar duyulmayabilir
    doktor duyulmazsa hemen alalım demişti bana ama çok şükür 8. haftada duyuldu
    moralini bozma
    inşallah bi sorun yoktur
    :Saruboceq:
     
  6. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : sedase
  7. Ronya

    Ronya Yeni Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    13.333
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım benimde bebeğimin kalp atışı geç duyulmuştu
    istersen bir hafta daha bekleyin tabi tıbbi olarak senin sağlığına bir sakıncası yoksa
    Rabbim yatdımcın olsun
     
  8. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : sedase
  9. sedase

    sedase Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.027
    Beğenildi:
    41
    Beğendikleri:
    191
    Ödül Puanları:
    48
    iyi ki varsınız arkadaşlar, çok teşekkür ederim. dün tekrar ultrasona girdim. bir günde 9,6 mm'den 11,8 mm'e çıkmış embriyo. kalbi atmadan büyüyor...çaresiz çarşambayı bekleyeceğiz.üç gündür hayat zindan...
     
  10. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : sedase
  11. ay_dolu

    ay_dolu egenin kardeşini taşıyor Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    333
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    canım büyüyo olması bende umut yarattı. çünkü kalbi atmayan bebek büyümez mantık olarak. hem şunuda söleyim sana benim kuzenimin eşinede 8. haftada kalbi durmuş hemen alalım dediler.ama babannem az durun kızım beklemekte fayda var dedi. 2 hafta beklediler ve 10. haftada kalbi duyuldu. şimdi 4 yaşında bir tosunopuyorumnanaktan kuzenim çok kızmıştı doktora. ben bekle derim yada bir doktora daha görün. rabbim hayırlısını versin inşallah.
     
  12. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : sedase
  13. deryaevren

    deryaevren Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    4
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bekle arkadaşım 3 gün daha benimkalp atışını görmüştük ama sesini 16.haftada duyabildik çok geç oldu ama rabbim herşeyin hayırlısı bişi olmaz merak etme
     
  14. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : sedase
  15. sedase

    sedase Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.027
    Beğenildi:
    41
    Beğendikleri:
    191
    Ödül Puanları:
    48
    anneannem de bana bekle diyor. onun dediğine göre kız bebeklerin kalbi geç atarmış. bilmiyorum ki... psikolojik olabilir ama sanki göğüslerim ve karnım yumuşadı. hamile kaldım kalalı sertti oysa. 5. haftadan beri saat başı acıkıyordum, kalbi atmıyor dediklerinden beri açlık hissi duymuyorum ,eşim üzüntüden diyor. allah büyük, o ne derse o olacak da,işte 5 yıl beklenen bir bebekti, bir aydır vrlığını biliyordum,iyice alışmıştım. ama allah beterinden saklasın. ve ben tırnak kadar bir embriyoya bu kadar yanıyorsam, rabbim kimseye evlat acısı göstermesin. üç gündür durmadan ağlıyorum. hiçbir şeyin tadı yok. kürtaj yapacaklarını düşündükçe de hem korkuyorum hem bebeğimi içimden söküp çöpe atacaklar diye ağlıyorum. iyi ki varsınız arkadaşlar, içimde ufacık da olsa bir umut varsa inanın sizin sayenizde. allah sizden razı olsun.
     
  16. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : sedase
  17. ozlemd61

    ozlemd61 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sevgili sedase bende hamile olduğum bir hafta önce öğrendim fakat ilk kez yarın doktora gidicem kontrol için 6.hafta dayım .şimdi yazılanları okuyunca bende hem biraz ürktüm hemde bilgilendim. senin için doktoruma danışacağım.
     
  18. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : sedase
  19. bicket

    bicket canım kızım melis Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım banada aynısını sölemişti doktor 5. haftada kalp atışı duyulmuyor 1 hafta bekleyelim sonra alırız dıe o hafta nasıl geçti inan bilmiyorum çok zordu doktora gittiğimde kalp atışı duyuldu bide bana rahatladın mı şimdi demez mi işte bu yüzden bu doktoru kınıyorum zaten umutla beklediğimiz birşey böyle yaparak neden kafamızı karıştırıyolar ki neyse şimdi bebişim 13 haftaya geldi herşey normal darısı senin başına inşaallah