7.takımın eski çıtırları nerelerdesiniz hadi geyiğe:))))

Konusu 'Geyik Sohbeti' forumundadır ve zeytin gxoxzlxux tarafından 17 Mart 2010 başlatılmıştır.

    17 Mart 2010
    Konu Sahibi : zeytin gxoxzlxux
  1. zeytin gxoxzlxux

    zeytin gxoxzlxux Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Kızlar nerelerdesiniz yaaaaaaaaaaaaa kaydirigubbakcemile

    hepinizi yolucam ama hadi petüş juli serseri kaley almiş hayal yarışcı deguş dilenci juju dimple angel hadi kızlarrr (unuttuğum yoktur umarımbilmiyorumkismile)
    bide bebişlerimiz tabiiiii:KK46:

    gelmeyeni yolucam haberiniz ola hadi muhabbette geyiğeeee..........olumunekankayizsmileolumunekankayizsmile
     
  2. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : zeytin gxoxzlxux
  3. JJuLiEtt

    JJuLiEtt Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11.605
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    198
    ilk ben geldim :lepi: :lepi:
     
  4. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : zeytin gxoxzlxux
  5. angelsky

    angelsky Ümmü Eymen olcam inş. Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.785
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    148
    ahanda bende geldiiiimmmm
    melisaylaa annesi de burdalarmııışşşş
    ii düşünmüşünn seytinimm
     
  6. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : zeytin gxoxzlxux
  7. zeytin gxoxzlxux

    zeytin gxoxzlxux Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    hg kıslar yaa çok ösledim ben sizeee durun bi öpiiimmmmmm Şeniz
     
  8. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : zeytin gxoxzlxux
  9. zeytin gxoxzlxux

    zeytin gxoxzlxux Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    eee neler yapıyosunuz

    angel sen doğurdun mu kıssss
     
  10. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : zeytin gxoxzlxux
  11. zeytin gxoxzlxux

    zeytin gxoxzlxux Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    melisa juli napıyoo büyüdü müüüü ne kadarlık olduu
     
  12. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : zeytin gxoxzlxux
  13. zeytin gxoxzlxux

    zeytin gxoxzlxux Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    pööööfffffff nereye gittiniz laaa
     
  14. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : zeytin gxoxzlxux
  15. boganingucu

    boganingucu akışına bırakmak lazım Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.961
    Beğenildi:
    147
    Ödül Puanları:
    153
    bende geldimmmmmm

    ben size küstüm beni yalnız bıraktınız :umursamaz:
     
  16. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : zeytin gxoxzlxux
  17. zeytin gxoxzlxux

    zeytin gxoxzlxux Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    hg cnm günaydın

    neden kıss bak toplanıcaz gene

    nasıl gidiyoo diyetin
     
  18. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : zeytin gxoxzlxux
  19. boganingucu

    boganingucu akışına bırakmak lazım Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.961
    Beğenildi:
    147
    Ödül Puanları:
    153
    toplanalım valla
    ben takımda bir başıma kaldım
    yeniden takım kurmak ne zormuş.
    ama neyse artık burdan görüşürüz.
    zeytinim çok iyi düşünmüşsün burayı açmakla

    eee hadi diğerleride gelsin artık geğiye başlayalım :hulya: