7 yıldır süren boşanma davası

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve alçin-27 tarafından 21 Kasım 2007 başlatılmıştır.

    21 Kasım 2007
    Konu Sahibi : alçin-27
  1. alçin-27

    alçin-27 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    78
    arkadaşlar bi arkadaşım 2001 yılından beri boşanmaya çalışıyo.kendisi erkek.ayrıntıları tam bilmiyorum ama en son sosyal güvenlik araştırması yapılmış,nafaka ödüyo,3 yıllık ayrı kalma dönemi bitmiş.kız arkadaşı var evlenmek istiyolar ama dava bitmiyo bi türlü.avukat değiştirip davayı uzatabilirler diyo.bu kadar uzun olması neden acaba hakimde değişmiş uzamış.kendi avukatınada güveni kalmamış.bitmesini istiyo.avukat arkadaşlar yardımcı olurmusunuz.daha uzarmı,ne yapmalı cvplar için şimdiden teşekkürler:enbuyukkk:
     
  2. 21 Kasım 2007
    Konu Sahibi : alçin-27
  3. serenn

    serenn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    474
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Bazen böyle uzuyor davalar, dosyayı tam anlamıyla görmeden bişey söylemek zor, ama 3 yıllık ayrı kalma süresi bitmişse ve bunu da ispatlamışlarsa yakında biter. Uzun sürme nedenlerinden biride aile mahkemelerindeki yoğunluk ve duruşma günleri arasındaki uzun süreler.
     
  4. 21 Kasım 2007
    Konu Sahibi : alçin-27
  5. sultanisik

    sultanisik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    3 yıllık ayrılık süresinden sonra dahi mahkemenin tarafların tekrar birleşemeyeceği yönünde kesin kanaat getirmesi gerekir ve ayrıca serenn arkadışımında söylediği gibi mahkemelerin iş yükü davanın uzamasına sebep olabilir.Karşı tarafın boşanmayı kabul etmemesi mahkemeyi zor duruma sokna bir neden olabilir ama arkadaşınıza tavsiyem çok avukat değiştirmek yerine avukatına güvenmesidir.
     
  6. 21 Kasım 2007
    Konu Sahibi : alçin-27
  7. alçin-27

    alçin-27 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    78
    teşekkür ederim hanımlar 3 yıllık süre dolmuş ispat durumunu bilmiyom şimdi davayı bekliyo
     
  8. 21 Kasım 2007
    Konu Sahibi : alçin-27
  9. serenn

    serenn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    474
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Yaa bu milleti anlamakta mümkün değil sayın meslektaşım. Sanki davaları avukatlar uzatıyor, biz çok meraklıyız dava uzasın, sürekli duruşmalara girelim çıkalım, habire beyanda bulunalım duralım, hatta o kadar uzasın ki paramızı alamamız geciksin, yıllar sonra falan alalım. Kim bilir n'olmuştur da uzamıştır avukatla ne ilgisi var?