7 yıllık özlemim yagız efe'm hoşgeldin...:)

Konusu 'Doğum Öyküleri' forumundadır ve EFTEL tarafından 2 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EFTEL
  1. EFTEL

    EFTEL annesinin küçük prensi Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.059
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben baya korktum dogumdan kaynanam nereye kadar bu dedi tedavini ol
    bende karar verdim tedavimi olucaktım.02.02.2009 tarihinde gittim rahim filmi çekildim
    oradaki dr bana seni
    çok iyi bir dr yolluyacam memnun kalıcaksın dedi taksimde tüp bebek merkezinde (dr arat kamar )ablamla hemen filim sonucunu aldım dr bu ameliyat zor deil sadece aradaki perdeyi alıcaz dedi gün verdi ablamla gittik çok heyecanlıydım elbilelerimi giydirdiler eşimle vedalaştım 2 saat içinde oldum çıktım dr bana bebek iki şeyden düşer birincisi sakatsa, 2 cisi anne ile babanın kan uyuşmazlıgından onun için bana geliceksiniz tahlilker yapıcaz eşininde seninde eger sakatlıktan düşüyorsa tüp bebekle olucak benimde tüp bebege imkanım yoktu bu tahlilleri yapmadım ben biliyordum bu nedenle düştügünü 1 defa daha deneyecektim 6 ay korundum.
    yaz günüydü arkş ikiz bebeklerini aldırmıştı ve çok kızmıştım.terzi yardım amaçlı çalışıyordum akş lar nimet sende test yap dediler yok ya iki gün geçti dedim yaa ne olurrr yap yaptım aman Allah'ım iki çizgi orada müşteriler var ben aldırmıyorum ve boyunlarına sarıldım.çok güzel duygu birde tedavimi olmuştum ümitliydim belki ondan bu kadar sevinebiliyordum.
    ertesi gün dr gittim dr kese gördü hamilesiniz dedi bende ameliyat oldum sorun varmı rahimde dedim dr anca bu kadar güzel yapılr daha inseydi rahim deilirdi dedi herşeye ragmen düşük ilacı verdi ben kullanıyordum 2 aylıktım yegeimin nişanı vardı oraya gittik bir defa halaya kalktım kanamam oldu çok korktum agladım ama korkum yine neden diye kendime soruyordum.eşim çok üzülüyordu sinirlendim oturmuyacam dedi oynuyacam düşerse şimdi düşsün büyüyo içimi daglıyo herkez beni sakinleştiriyo neyse kalktım oradan eve geldim yattım sonraki hafta kontrole gittim troit bezleri yavaş çalışıyo dedi düşüge neden olabilir ialaç kullanıcaksın dedi ya hastane başıma yıkıldı sanki bundan çok ümiliydim allahda hiçbir zaman yitirtmedi sonra kendi kndime dedimki allah nasip etmişse olur etmemişse yatsanda is yapmasanda olmaz .7. ayda dr hastaneden ayrılmıştı çok aradım nereye gittiyini söylemediler bu dr normal dogum taraftarıydı çünkü bende çok istiyordum.ben başka dr muayene oldum hoşuma gitmedi pek o hastaneden başka hastaneye geçmiştim ama hala o dr arıyordum nette facede bir ipucu dahi yoktu.yeni dr iyiydi ama bana normal dogumda kararlımısın çok zor bulmuşsun bebegini dedi bende evet dedim bir aksilik çıkmazsa normal istiyorum.tmm o zaman bekleyelim dedi. evimin boyasını yaptım temizligimi bitirdim çok zor bir dönemdi benim için ama atlattık işte çok şükür 9 ay geldi geçti,annemler gündüz geldi belim çok agrıyordu uzandım akşam üstü anneme dedim anne ben bu gece giderim galiba annemde yok canım dedi.
    22.03.2010.mucizem geliyorum dedi beni uyardıgece saat.02.30 wc ye kakltım.
    kanamam vardı eşime söyledim gidelimdedi yok sabahı bekliyeyim sancım hızlansın dedim.yataga yattım parça halinde gelmeye başladı,hemen eltimi çagırdı eşim annem bizde kalıyordu kaynanam aşagıdaydı, eltim geldi hazırlandım anneme anne biz gidiyoruz dedim eşim hemen amca oglunun arabayı ayarladı gittik muayene ettiler tabi o kadar heyecanlıyımki kalbim küt küt atıyo. hemen nst ye bagladılar 4 cm açılma var dedi sancı 100 lerde benim gıkım çıkmıyo aglıyorum sessizce heyecandan ebe hemşire böyle giderse dogum yapamazsın dedi hiç bagırmıyosun hissetmiyomusun diye sordu.başkası olsa yıkardı buraları dedi.bende hissediyorum ama neden bagırayımki çözümmü dedim ben içimden duaları okuyorum sunu sancı taktılar dr geldi kalp atışları düşüyo(85)di hemen sezeryanı hazırlyın dedi ben hayır sezeryan istemiyorum ama bir yandan aglıyorum burnum tıkandı.hemen hava verdiler bana düzene girdi tmm dediler şuan bişey yok ama yine düşerse sezeryan ,(işin kötü yanı nöbetçi doktor vardı)ben aglıyorum sancı bastırdı tabi eşimi yanıma aldılar 5 dk konuştuk çıkardılar tekrar düştü kalp atışı(87 ) felandı hemen lagma yaptılar sonda taktılar ayaga kalktım eşim kapının önünde aglıyordu beni kurtar istemiyorum dedim oda sezeryan istiyom sanmış imzalamış.sedyeye aldılar ben eşime sarıldım aglıyorum o bana tmm aşkım teselli vermeye çalışıyo ama oda aglıyo elveda dedim içeriye girdim bu gibi ben titremeye başladım aglamaktan burnum kulaklarım tıkanmış.hiç birşey duymuyorum.herkes bişeylerle ugraşıyolar 5 altı kişi biri serum takıyo biri barmaklarıma bişey takıyo diyeri tansiyon ölçüyo ben şok oldum hepinizmi gireceksiniz ameliyata dedim eet dediler daha dr gelmemişti .anestezi uzmanı bişey söyledi ben nee dedim oda nee denmez efendim diyeceksin dedi o anda uyumuşum zaten,uyandıgımda hala aglıyordum anestezi uzmanına sinir olmuştum çünkü ben canımla ugraşırken o bana kibarlık ögretiyordu neyse herşeyim bitti,saat 06.00 da bütün mutlulugum,minik kuzum,birtanem, balım,kaymagımö dünyaya gelmişti annesini bekliyordu,süt gelsin diye bende aşkımm bu bizim yavrumuzmu diye sormuşum yarım baygın halimle ayıldıktan sonra herkese mesaj çektim dogum yaptım diye..ertesi günde evlilik yıldönümüzdü eşim pasta almış hastanede süpriz yaptı beraber kestik hemşire foto çekti allah bozmasın dilekleriyle
    işte bizim hikayemzde böyle ne uzun yazmışım
    ALLAH 'IM SANA BİNLERCE KEZ ŞÜKÜRLER OLSUN.bu zorlu mücadeleden sonra bana bu tomurcugu nasipettin ,Allah olmayanlara versin kimseyi evlat sevgisiyle yandırmasın:Saruboceq::Saruboceq:
    [/B]
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 7 Ekim 2010
  2. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EFTEL
  3. ven_har

    ven_har Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.433
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    hepsini okudum kendime inanamıyorum:KK1:ALLAH analı-babalı sağlıkla büyümek nasip etsin niş
     
  4. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EFTEL
  5. Monica

    Monica Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    5.887
    Beğenildi:
    240
    Ödül Puanları:
    163
    başınız saolsun öncelikle.. bebişinize Allah uzun ömür versin sağlıcakla büyüsün..
     
  6. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EFTEL
  7. zemheri__zemheri

    zemheri__zemheri boncuk gözlü kuzucuk :) Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.742
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    allah diğerlerinin ömrünü de buna versin sağlıkla huzurla mutlulukla inşallah :teselli:
     
  8. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EFTEL
  9. el-muallim

    el-muallim kırk yaşımın çiçekleri.. Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.673
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    196
    guzel bı omur ols ınşşşşşşşşş
     
  10. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EFTEL
  11. mrl81

    mrl81 Hoşgeldin Eymen'im Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2010
    Mesajlar:
    4.988
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm Allah Yağızını sana bağışlasın, hayırlı bi evlat olsun inşallah
     
  12. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EFTEL
  13. EFTEL

    EFTEL annesinin küçük prensi Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.059
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sagolun kızlar allah hepimizin yavrularını bizlere bagışlasın..
     
  14. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EFTEL
  15. zazez

    zazez üşengeçliğin doruğunda Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Rabbim yağızını sana bağışlasın
    üzücü şeyler yaşamışsın ama hepsi geride kalmış
    inş. her geçen gün mutluluğunuz artarak devam eder
     
  16. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EFTEL
  17. EFTEL

    EFTEL annesinin küçük prensi Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.059
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederim a.s.amin inşallah.:Saruboceq:
     
  18. 3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EFTEL
  19. incesxixzxix

    incesxixzxix olacak biliyorum... Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sabrının karşılığını almışsın ne mutlu sana..