8 yıllık dostum:(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Nadas tarafından 13 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Nadas
  1. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar merhaba..
    canım çok sıkkın..
    bir arkadaşım vardı arkadaştanda öte dostum..
    gerçekten değer veriyordum ve de değer verildiğime inanıyordum..
    8 senelik bir dostluk var arada..birbirimiz için çok fedakarlıklar yaptık
    bilmediğimiz birşey yoktu birbirimizin hayatında..para bile alırdık birbirimizden
    hiçte geri vermez ya da almazdık..çok iyi çok can bir arkadaşımdı...
    ama şu sıralar ne oldu bilmiyorum..ebir türlü ulaşamıyorum
    aramızda kötü hiçbirşey geçmedi kırıcı olmadık asla..kavga falan hiçbirşey olmadı
    işyerini aradım cevap yok,sürekli meşğul yerinde değil vs...evi aradım annesi babannesiyle kalıyor dedi oranın nosunu istedim vermedi annesi..cebini arıyorum açmıyor mesaj atıyorum cevap yok..
    kızlar uzun süredir haber alamıyorum kaç kere mesaj attım teline cevap gelmedi
    aradım açmadı mail attım,msn de gördüm cevap yok yapmadığım birşey kalmadı
    off kızlar çok canım acıyor...sizce birşey mi olmuştur..nasıl ulaşcam ben bu kıza
    lütfen birşeyler söyleyin...8 sene var arada dile kolay ve de birbirimizin iyi kötü bütün günlerine şahit olduk...niye böyle oldu şimdi..kimseye güvenemeyecek miyim bensenağlamasenağlama
     
  2. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Nadas
  3. ikrar

    ikrar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    canım ya bı sorun yokken bı ınsan neden boyle davranırkı:uhm:
    baska bı tanıdıgınız fılan yokmu ona sordursan madem sen ulasamıyosunbenneyaptımki
     
  4. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Nadas
  5. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    Canım önce sakin ol lütfen!
    ınşallah başına bişey gelmemiştir arkadşının
    Eğer bişey olsa zaten annesi söylerdi sanırım
    Belkide senin farketmediğin yada farkında olmadan onu üzdüğün bişey oldu ve o yüzden senden uzaklaştı
    Yada başka bir nedenden
    Bence biraz daha üstele bakalım eninde sonunda ulaşacaksındır
    Yakınsa sana işyerine gidebilirsin.....
     
  6. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Nadas
  7. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    yok annesine sordum tuğbaya ulaşamıyorum birşey mi oldu acaba dedim
    iyi mi dedim annesi yok çok iyi çalışıyor dedi..:1no2::1no2:
     
  8. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Nadas
  9. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    gerçekten bir sorun yoktu benim bildiğim..
    güzel güzel mesajlaştık en son..sonra biranda kesildi off yaa...
     
  10. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Nadas
  11. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    demek ki size tavır almış...

    acaba birisi aranızı bozacak birşey demiş olabilir mi?
     
  12. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Nadas
  13. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Sana cok uzak bir yerde oturmuyor muhtemelen..:nazar:

    Bir ziyaret ederdim yerinde olsam...madem bu kadar can bir dostun dayan kapiya.. sor bakalim derdi neymis....belki senin bilmedigin birseyler vardir...

    Yoksa neden böyle davransinki??:uhm:
     
  14. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Nadas
  15. amanbe

    amanbe BİR AY DOĞAR İLK AKŞAMDAN Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    457
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya belkıde yanlız kalmaya ihtiyacı vardr. zaten kötü bişey olsaydı arkadsına annesı sizden önce üzülür ve size söylerdi... bazen insan kendı kabuguna cekılmek ister böle bı durumdadır belkı arkadasn. sen aklına kötü bişey getirme iyi düşün ii olsun canım
     
  16. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Nadas
  17. hobicenter

    hobicenter Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hiç üstüne varma bence.benim 20 senelik (ilkokuldan beri) arkadaşım bir küçük laflan dolayı bu tür bi arama mücadelesinden sonra bana görüşmeyelim diyebildi.alıcağın cvp belli.arayıp sorma.madem arkadaş o seni bulur yok değilse zaten sende arasan ulaşmanı engeller.birde aldığın hediye para vs varsa annesine gönder.o anlar canım neden geldiğini geri dönüp sorar eğer kıymet bilen bi tipse..
     
  18. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Nadas
  19. charming

    charming Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.376
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Kötü birşey olsa annesi söylerdi zaten.
    ışyerine uğrayın,sorun derdi neymiş.
    Tavrına göre hareket edersiniz.