9 ay 10 gün ?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve KuzeyinGelini tarafından 15 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : KuzeyinGelini
  1. KuzeyinGelini

    KuzeyinGelini Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2010
    Mesajlar:
    603
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    slm kızlar, 31+3 günlük hamileyim. hep normal doğum istedim ama bu socaklar nefesimi kesiyor benim. 9 ay 10 gün ne zaman dolacak, nasıl hesaplayacağım? bunu bilmem gerek çünkü dolduğunda gidip sezeryan olmak istiyorum eğer bebişin kilosu ve sağlığı yerinde olursa. sat 6 kasım. 40.haftamın bittiği tarih 13 ağustos :KK43:
     
  2. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : KuzeyinGelini
  3. dusunmemlazim

    dusunmemlazim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    153
    neden sezeyani tercih ettin?
     
  4. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : KuzeyinGelini
  5. esra83

    esra83 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    344
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım normal doğum tarihindn 10-15 gün önce falan oluo sezeryan..
     
  6. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : KuzeyinGelini
  7. KuzeyinGelini

    KuzeyinGelini Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2010
    Mesajlar:
    603
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    dayanamıyorum sıcaklara, suni sancı ile normal doğum da istemiyorum.
     
  8. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : KuzeyinGelini
  9. asiyan_1010

    asiyan_1010 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    karar vermen için daha çok erken.benim sata göre 36 hafta.ama ultrasona göre 10 gün önden gidiyor. yani 37.haftadayım.ama bebeğim için hangisi sağlıklıysa doğumum öyle olsun.benim için hiç farketmez.şimdiye kadar nasıl sabrettiysen öyle sabretmeye devam et.herkes aynı sorunları yaşıyor.benim suanki halimi bir görsen.hem kaşıntı hem kıramplar,hem uykusuzluk birde bu sıcaklar..daha 31.haftadasın.sezeryan olacaksan yani doktorunla anlaştıysan doktorun 40 haftayı beklemez zaten.çünkü 38.haftadan sonra her an normal doğum sancıların başlayabilir.o yüzden sezeryan olacakları 38+0 ile 39+0 arası sezeryana alıyorlar.bu ne acele
     
  10. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : KuzeyinGelini
  11. dusunmemlazim

    dusunmemlazim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    153
    tercih sana ait ama sezeryan sonrasi cekecegin acilarla dogumdaki bana kalirsa bir degil. daha zor olacak senin icin.
    epidural yapiliyor simdi zaten.. neyse.. sadece sicaklarda aci cekmekse tek problem yazayim dedim..
    herhangi bir sorun yoksa normal dogum en iyisi. bence tabii..
    hayirli dogumlar
     
  12. 16 Haziran 2010
    Konu Sahibi : KuzeyinGelini
  13. akifim

    akifim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşım beni yanlış anlama ama hamileliğin sıkıntılarına katlanamıyorun ama daha bebeğin doğduktan sonra asıl sıkıntı başlıyo merak ediyorum ona nasıl katlanıcaksın uzaktan davulun sesi kulağa hoş gelirmiş ama küçücük bi bebeğe bakmanın ne kadar zor olduğunu bilmiyosun galiba
     
  14. 16 Haziran 2010
    Konu Sahibi : KuzeyinGelini
  15. Harpy

    Harpy Today is a gift, thats why they call it PRESENT Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.517
    Beğenildi:
    7.810
    Ödül Puanları:
    188
    canım 3 günlük sıkıntı için bence bebeğinin rahatını bozmabebeğin en güzel geliştiği yer anne karnı... bi vantilatör al karşısına otur ama sırf sıcaklara dayanamıyorum diye bebeğini erken doğum yapma sonra pişman olabilirsin.. yanına bi pet şişe al sıcakladıkça yüzünü boynunu ıslat.. imkanın varsa daha serin bi yerlere git.. istanbulda bile bölgeden bölgeye değişiyor.. sen en azından ağustozda kurtuluyorsun biz napalım eylül sonunda doğum yapacağız...
     
  16. 16 Haziran 2010
    Konu Sahibi : KuzeyinGelini
  17. glupglup

    glupglup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.227
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    Aynı dert bendede var. 37+0 oldum ve artık gücüm kalmadı. ne uyuyabiliyorum ne yürüyebiliyorum ne bi iş yapabiliyorum. bebeğim baş aşağı pozisyonda 1 aydır ve çok zorluk çekiyorum. doktor 39da alırız dedi. daha 2 hafta var. bana 2 sene gibi geliyor :KK43:(
     
  18. 16 Haziran 2010
    Konu Sahibi : KuzeyinGelini
  19. KuzeyinGelini

    KuzeyinGelini Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2010
    Mesajlar:
    603
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evde klima var ama açmıyorum, biryere gidince klima serinliğini arıyorum, bağımlılık yapıo.
    bugün doktordaydım, temmuz sonu sezeryan hakkım başlıo, o kadar beklicem de 2 hafta daha normal sancıyı mı bekleyemicem.
    vazgeçmiş durumdayım, Allah gücümüzü arttırsın.