Açık Çikolata Kahve Dore

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve lifegoeson tarafından 31 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

    31 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : lifegoeson
  1. lifegoeson

    lifegoeson Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Saçlarımı boyamadan önce sizlerle paylaşmak istedim belki bu rengi beğenip boyamak isteyen olur diye. Bugün annemi arayıp eve gelirken Koleston Gizemli Kahve alır mısın dedim. O da tamam dedi, ama arayıp o rengin tüp boyası artık üretilmiyomuş, kutusu da çok pahalı başka bi renk alsam olur mu dedi. Tamam dedim o renge en yakın rengi sor onu al. Tezgahtar kız "Açık Çikolata Kahve Dore" diye bi renk söyledi. Pek bilinmeyen bi markaymış ama doğalmış ve çok iyiymiş. Henüz boyamadım annem eve gelince markasını öğrenicem buraya yazarım. Sonuç nasıl olacak çok merak ediyorum, fotoğraf çekip sizlerle paylaşırım. Boyanın ismi çok acayip geldi, her şeyden karıştırmışlar açık çikolata kahve dore... ismini söyleyene kadar saçımı boyayıp yıkarım ben :KK9:
  2. 4 Haziran 2011
    Konu Sahibi : lifegoeson
  3. lifegoeson

    lifegoeson Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kimseden cevap gelmemiş kimse merak etmedi galiba.. :KK9: Ama ben yine de yorum yapayım. Saçlarım sıcak çikolata rengindeydi. Koyu bi renk. Ve hiç açıcı kullanmadan boyadım. Buna rağmen rengimi bayaa açtı. Ama saçlarımda daha önceden yanıklar oduğu için boyayınca iyice pütür pütür oldular. Kestirmek şart oldu artık. Boyanın markası "Silky" Rengin ismi "Açık çikolata kahve dore" internette bu boyaya dair bi şey bulamadım. Daha boyayalı 3 gün oldu o yüzden akma yapıyor mu yapmıyor mu anlayamadım pek. Fotoğrafı da paylaşayım. Akşam hava karanlıkken mutfağın ışığında çektim ne kadar belli olur bilmem. Daha rengi oturmadı, inşallah tam istediğim bakırımsı tatlı bi kahveye dönüştürücem zamanla :97:

    Tıklayın büyüsün
    [​IMG]
  4. 4 Haziran 2011
    Konu Sahibi : lifegoeson
  5. sibushe

    sibushe Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    597
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok tatlı bi renk olmuş güle güle kullan :nazar:
  6. 4 Haziran 2011
    Konu Sahibi : lifegoeson
  7. lifegoeson

    lifegoeson Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok teşekkür ederim daha alışamadım :)
  8. 4 Haziran 2011
    Konu Sahibi : lifegoeson
  9. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.670
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    48
    gayet hoş görünüyor,güle güle kullan saçlarını:)
  10. 4 Haziran 2011
    Konu Sahibi : lifegoeson
  11. ingilizceci

    ingilizceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    567
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu boya nette satılmıyor sanırım ben bulamadım organık falan dıye yazmıslar ama satan yer yok :S
  12. 4 Haziran 2011
    Konu Sahibi : lifegoeson
  13. Slania

    Slania ♪♫ Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.730
    Beğenileri:
    207
    Ödül Puanları:
    63
    Cok güzel, dogal gibi duruyor. Güle güle kullan. :KK34:
  14. 6 Haziran 2011
    Konu Sahibi : lifegoeson
  15. lifegoeson

    lifegoeson Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çokkk teşekkür ederim ben de alıştım saçlarıma artık. Koyu bakır gibi oldu çok memnunum şu anda. :KK16:
    Biz de normal kozmetikçiden aldık yani tesadüfen onu verdi kız. İnternette bulamadım ben de. Organikmiş sanırım.
  16. 6 Haziran 2011
    Konu Sahibi : lifegoeson
  17. bluemoon

    bluemoon Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bencede gayet hoş duruyo
  18. 9 Haziran 2011
    Konu Sahibi : lifegoeson
  19. lifegoeson

    lifegoeson Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    2 yeni fotoğraf daha ekleyeyim 1 haftalık hali. Çok sevdim yeni saçlarımı :97:

    [​IMG] [​IMG]
Benzer Konular: Açık Çikolata
Forum Başlık Tarih
Saç Rengi ve Saç Boyama kızlar diplerimm açık kumral gibi oldu uçlarım çikolata gibi değişik bişeyler tuttu.. 6 Mayıs 2013
Saç Rengi ve Saç Boyama Koyu çikolata kahve saçı karamel ya da açık kahve yapmak? 29 Mayıs 2012
Saç Rengi ve Saç Boyama palette 550 açık çikolata kahve 17 Mart 2012
Saç Rengi ve Saç Boyama Saçlarımı açık çikolataya boyattm memnunum ama açıldıkça bakırlaşıyo sanki? 9 Nisan 2010
Saç Rengi ve Saç Boyama çikolata kahve koyu bi renk mi açık mı?? 30 Ocak 2010