Aşılama nın 7. Günü 2. Bir çatlatma iğnesi vurulan varmı?

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve KARAFESLEGEN tarafından 19 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : KARAFESLEGEN
  1. KARAFESLEGEN

    KARAFESLEGEN RabbiminLütfuHosgeldin Pro Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Arkadaşlar merhaba ben 27 nisanda tedaviye başladım 7 mayıs ta aşılama oldum..5 mayısta bir çatlatma iğnesi vuruldum ve 7 mayıs ta da aşılamam oldu..daha sonra 14 mayıs tada bir çatlatma iğnesi daha vuruldum..aynı şekilde 2. Iğneyi de vuranlar varmı?ve sizce neden buna gerek duyulmuş olabilir?
  2. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : KARAFESLEGEN
  3. KARAFESLEGEN

    KARAFESLEGEN RabbiminLütfuHosgeldin Pro Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kimseye yokmu kullanan yaf
  4. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : KARAFESLEGEN
  5. tramissu

    tramissu göbiş değl artık bebiş :) Pro Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.974
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    aşılamadan 7 gun sonra yanı cnm cok garıp geldı bana ama aşılamadan önce yumurtalıklarına baktılar mı kı catlama olmusmu dıye belkide catlamamıstır belkıde bı buyuk bı ufak wardır onun ıcın oyle yapmıslardır ama o zaman da catlamayan yumurtalık sonuyor dıe bılıyorum ay cok kafam karıstı pekı 2. ovıtrelleden sonra dr bişiy demedi mi ???
  6. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : KARAFESLEGEN
  7. cimbomlu

    cimbomlu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.666
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    canım beim dr umda aşılamanın tam 7.gününde 2.iğneyi vurul dedi
    nedenini sordum çünkü ben hiç duymamıştım ki üstelik yunmurtalarıma bakmıştı aşılama sonrası çatlamışlardı iğneyi yaptırıyorum rahmi güçlendirsin bebek sıkı sıkı tutunsun ve kistin olmasın diye demişti bana ve ben ilk aşılamamda kimyasal gebelik yaşadım yani döllenen yumurta rahme yerleşemedi ama sebebi rahimdeki yapışıklıkmış sonrasındaki rahim filminde tespit edildi ve sorun giderildi ama içim rahat etmedi ve başka sitede bi dr a sordum aşılamamın 7.günü vurulmuş olduğum 2.çatlatma iğnesi döllenmiş olan yumurtayı bozar mı diye sordum yok kesinlikle böyle bi şey söz konusu değil dr unuz çok doğru bi tedavi yöntemi uygulamış dedi
    istersen özelden dr un cavabını yollayabilirim cnm
    içini ferah tut
    tedavin doğru
  8. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : KARAFESLEGEN
  9. KARAFESLEGEN

    KARAFESLEGEN RabbiminLütfuHosgeldin Pro Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    canım benim hyr hiç bir şey sormadım..burda yazılanlarıda okudukça kimseye böyle bişi vermediğini farkettim..
  10. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : KARAFESLEGEN
  11. KARAFESLEGEN

    KARAFESLEGEN RabbiminLütfuHosgeldin Pro Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    tatlım çok teşekkür ederim..inan çok içim rahatladı...
  12. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : KARAFESLEGEN
  13. cimbomlu

    cimbomlu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.666
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    ne demek fıstık
    bende senin gibi endişelenmiştim
    ve araştırmıştım kimseye vermemişti dr u
    ama doğru bi yöntemmiş
    ayrıca çok mantıklı geliyor
    daha büyüyüp de çatlayamayan yumoşlar için
    kist oluşmaması açısından yani
    allah gönlüne göre versin güzel arkadaşım:1hug:
  14. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : KARAFESLEGEN
  15. KARAFESLEGEN

    KARAFESLEGEN RabbiminLütfuHosgeldin Pro Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    amin canım benim... inşallah hepimizin kucakları bebişlerle dolsun..
  16. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : KARAFESLEGEN
  17. cimbomlu

    cimbomlu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.666
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bugun senden güzel haberler bekliyorum canancım
    dr a gittin mi
  18. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : KARAFESLEGEN
  19. KARAFESLEGEN

    KARAFESLEGEN RabbiminLütfuHosgeldin Pro Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    canım gittim..kanımı verdim 3 gibi arayacaklar..zaman nasıl geçicek bilmiyorum..
Benzer Konular: Aşılama Günü
Forum Başlık Tarih
Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz Arkadaşlar doktorum Çarşamba günü aşılamanı yaparız dedi ba dua edermisiniz 14 Ağustos 2014
Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz Aşılamamın 5.günü ve kasık ağrıları 3 Haziran 2014
Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz Aşılamanın tuttuğunu nasıl anlarız?? 28 Mart 2014
Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz Aşılama oldum 5. Günüm aşılama olup hamile kalanlar belrtileriniz nedir 16 Kasım 2013
Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz Asılamanın 11. Gunu beta hcg degerımmm 8 Ocak 2013