a.ö.f. de okuyan arkadaşlar bir bakabilirler mi ya napcağımı şaşırdım :(

Konusu 'Açıköğretim' forumundadır ve kivilcim tarafından 6 Kasım 2007 başlatılmıştır.

    6 Kasım 2007
    Konu Sahibi : kivilcim
  1. kivilcim

    kivilcim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.390
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    ya kızlar bu yıl açıköğretime başlayım dedim başlamaz olaydım..fakultede bile bukadar zorlanmadım :bbo: kızlar sormak istediğim şu bu derslere nasıl çalışıyorsunuz yani illede bir kursa kayıt olmam gerekiyormu..bir sürü kurslardan arayıp duruyorlar istediğin dersten ders alabiliyormuşsun..kayıt sırasında elime kitapları verdiler gözüm korktu valla ya ben hangisinden başlıcam şimdi hangi dersi nereye kadar çalışıcam kursa gitmeden de başarabilirmiyim ve sınaz tarihlerini nerden öğrenicem kızlşar sınavlar nezaman başlıyo ya lütfen kızlar acil yardım edin yoksa sanırım vazgeçicem bu sevdadan :çok üzgünüm:
     
  2. 6 Kasım 2007
    Konu Sahibi : kivilcim
  3. edda1985

    edda1985 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.920
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    ben ikinci üniversite olarak başvurdum şimdi işletmeye boş olmamak için çalışıyorum ama ekstaradan okiyim dedeim başvurdum .. kursa gerek yok benim okuyan arklar var kitaplardan çalısındcada geçiyorlar.. yapabilirisin bence...
     
  4. 6 Kasım 2007
    Konu Sahibi : kivilcim
  5. Cerenimo

    Cerenimo Derin' im hoşgeldin... Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.080
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    canım aöf kitapları var hazırlık için o seni arayan dershanelerin...özet kitaplardır ve ağırlık sınavda çıkan sorulardan ve konulardandır...devletin dağıttığı kitaba çalışmaya çalışırsan aöf de yaklaşık 10 sen okursun...sen dediğim yardımcı kitaplardan al ve çalış sakın gözün korkmasın azmin elinden bişi kurtulamaz...hep para tuzağı dershaneler..

    anca şunu yapabilirsin hiç anlayamadığın bir derstir onun kursuna gidebilirsin ama okuyarak çözülemeyecek bişi yok hangi bölüm olduğunu geçiş mi yoksa 1 den mi başladığını yazarsan yardımcı olabilirim sana
     
  6. 6 Kasım 2007
    Konu Sahibi : kivilcim
  7. kivilcim

    kivilcim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.390
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    canım ben ilk kez bu yıl başlıyorum..ikinci üniversite bitirmek istedim ve bir yandan da aslında öğrencilik yıllarım ne bileyim ders çalışmayı filan özledim diye karar verdim okumaya :) 2 yıllık bankacılık ve sigortacılık yazdım canım ya 4 yıllık maliye yazıcaktım ama bitmez bu 4 yıl dedim o yüzden 2 yıllık yazmaya karar verdim.geçenlerde şu devletin verdiği kitapları aldım okumaya başladım ama çıldırıcaktım ya ne onlar öyle oku oku bitmez..canım peki bu kursların kitaplarını kurslardan alıcam dimi paralı mı veriyorlar yoksa tanıtım amaçlı filan olaraktan parasız mı veriyorlar nasıl olursa olsun yinede dediğin gibi o kitaplardan alayım yoksa gerçekten bunları okumak içimden gelmiyor..içimi rahatlattınız kızlar ya çok sağolun en azından şu kitaplardan kurtulduğuma sevindim..peki artık başlamalımıyım ders çalışmaya canım ya sizler başladınız mı?
     
  8. 6 Kasım 2007
    Konu Sahibi : kivilcim
  9. Cerenimo

    Cerenimo Derin' im hoşgeldin... Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.080
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    kıvılcım hayatım sen şimdiden başla ama anlayarak çalışmaya çalış ok.

    kitaplar paralı yaklaşık 40 YTL tutar ya da 50

    murat açıköğretim yayınlarını tavsiye ederim hangi derslerin olduğunu bilmiyorum al kitapları ve vize dönemi olan yere kadar çalışmaya başla

    ne kadar önce çalışır ve test çözersen o kadar faydalı olur senin için
     
  10. 6 Kasım 2007
    Konu Sahibi : kivilcim
  11. kivilcim

    kivilcim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.390
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    sağol canımm:1hug: sayende kurtuldum şu kitaplardan.sen akıl vermeseydin oturup onlara çalışıcaktım..en yakın zamanda alıcam o kitapları ve boş vaktimde gerekirse iş yerinde çalışmaya çalışıcam...murat yayınlarını biliyorum bide kervan mı varmış ne kervanın kursuna yazılcaktım bir dersten ama kursada yazılmıcam gerek yükmuş madem..çok sağol canım sayende oldukça rahatladım..a.s.
     
  12. 6 Kasım 2007
    Konu Sahibi : kivilcim
  13. UfuruktenPrenses

    UfuruktenPrenses twitter@UfuruktenPrnses Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11.741
    Beğenildi:
    867
    Ödül Puanları:
    203
    bende ikinci üniversite olarak aöf de okumuştum.. hiiiç gözün korkmasın ,o kadar büyütülecke bişey yok bence. aöf ilgili tüm bilgileride sitesinde bulabilirisn.madem nettesin aöf için bi sürü kaynak var,test var nette!
    o kocaman kitaplar sorun değil emin ol ben bütün derslere son bir hafta çalışıyordum ,hatta vakit kalmıyordu sadece kitaptaki testlere çalışıyordum...
     
  14. 6 Kasım 2007
    Konu Sahibi : kivilcim
  15. hanlev35

    hanlev35 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşım derslerinde başarılar ben işletme 4 e geçtim geçişle 3 ten başladım 3 senedir 3 teydim.geçtiğimiz sene internetten çalışmaya başladım ve sonunda geçtim ben internetten çalışmanın çok faydasını gördüm.aöf nin sitesinde e öğrenme portalı var.e alıştırma bölümünden hem soruları çözerek hemde konu okuyarak çalıştım.tavsiye ederim arkadaşım.tabii yardımcı kitaplarda işe yarıyor.ama benim yöntemim internet.
     
  16. 6 Kasım 2007
    Konu Sahibi : kivilcim
  17. kivilcim

    kivilcim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.390
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla korkulcak bşy yokmuş sanırım kızlar sağolun önerileriniz için :1hug: yanlız dershane konusunda çelişkiye düştüm kızlar ya bazı yorumlarda gitmem gerektiği bazılarında da gitmeme gerek olmadığı yazıyor..ama internet fikri ve yardımcı kitapları sanırım oldukça işime yarıcak..internetten çalışmayı muhakkak denicem ve kitaplarımıda en yakın zamanda alıcam kızlar baktım olmuyor belki ozman bir kursa yazılırım fakat iş ve kurs sanırım çok yorucu olucak ama olsun..bu arada sınavlarada daha çok varmış ya ben bukadar geç olduğunu tahmin etmemiştim :dance: çok sağolun arkadaşlar valla sayenizde bir çok şey öğrendim canlarım benimmm a.s.a.s.a.s.
     
  18. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : kivilcim
  19. hadibakem

    hadibakem oğlum bırakma anneni Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    5.625
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    arkadaşım bende 2 üniversiteyi açık öğretimde okumuştum.hiç kafana takma bence çalıştıktan sonra oluyor.sınavların geç olması daha iyi bnece çalışman için.vizen nekadar iyi olursa final de daha şanslı oluyorsun.

    ben çalışıyorumda akşam işten eve gidince düzenli olarak 2 3 sat baktım proğram ayarladım hergün 2 derse bakıp sorularını çözmeye çalışıyordum.karalı olduktan sonra bitiyor.yardımcı kitaplara çalışmanı tavsiye ederim.özellikle murat yayınlara ben okulun verdikleri kitablara hiç çalışmadım açıkcası.kolay gelsin arkadaşım.