Acaba abartıyor muyum? Bir de siz dinleyin..

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve esdeli tarafından 21 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  1. esdeli

    esdeli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim ayni mahallede arkadasim var cocukluk arkadasim ben ayni mahalleye evlendiyim icin arkadasimi herzaman eskisi gibi goruyorum arkadasim cok guzel kiz ne makyaj ne suslenmesi lazim okadar guzel bi dugune gitsek herkez ona bakiyor arkadasimda iyidir agir basli ama esimden kiskanmaya basladim sanki esim onu cok beyeniyor ben oyle hissediyorum mesela birkere esim bana....bugun munubuse cok guzel bir kiz bindi bi baktim senin arkadasinmis dedi ben cok tohaf oldum ve birsey demedim birkerede arkadasim ve baska arkadasim beni alip alis verise gitcez arada olsa benim esim ben biyere gittiyimde balkona cikar ve arkamdan bakar beni almaya geldiler ve arkadasim cok hos giyinmis ve esim balkona cikti ve arkadasimi assadan yukariya kadar suzdu ben cok tohaf oldum belki esim bana oyle bakmamistir arkadsim bi komsumuzu gorunce onunla konusmaya daldi ve esim dahale onu suzzuyordu ben birsey demedim....birkerede carsiya esimle ciktik ve arkadasimmin dikilecek pantolunu almayada gitcez ve almaya gittik satici hatirlayamadi ve ben arkadsimi tarif ettim saticida evet hatirladim hos bir bayandi dedi esimde evet hos bi bayandi ben cok sinirlendim hemen atlamasi canimi sikti o an onun gibi kucuk seyler acaba ben yanlismiy dusunuyorum gucune giden birincisi arkadsim
    ikincisi cok guzel bir kiz acaba yanlismi dusunuyorum birde siz yorum yapin siz ne dusunursunuz bu durumda :uhm::uhm::uhm:
     
  2. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  3. whiterose

    whiterose Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.682
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    benim eşim böyle bişey yapsa hayatı zindan ederim ona.
    benim yanımda başka bayanları süzmesi çok iğrenç:kızgın:
     
  4. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  5. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bazı şeylerin üst üste gelmesi sizin bu durumu böyle anlamanıza neden olmuş
    ama kadınların içinde hep vardır zaten güzel giyinen birini gördüğünüz zaman
    dönüp bakarsınız kim bakmaz ki biz bile bakıyorsak erkekler hayli hayli bakar
    kıskançlık güdüsüdür bu herkeste vardır biraz
    arkadaşınızı çevrenizden ihraç edin konuşmayım demeyeceğim ama
    insanları boş yere suçlamayın ortada bir şeyler yokken
    ayrıca dikkat edin erkek milleti bu napacağı belli olmaz...
     
  6. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  7. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.974
    Beğenildi:
    522
    Ödül Puanları:
    188
    çok üzücü ve kırıcı bir durum
    başka diyecek bişe bulamadım mirmirmirmir
     
  8. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  9. mahmuriye

    mahmuriye Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim eşim böyle birşeye cüret bile edemez etse bile sırf beni kızdırmak için yapar. onun gözlerini oyar içine bade koyarım :eek:klava:
     
  10. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  11. betican

    betican Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    453
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    308
    Bence abartmıyosunuz,bende olsam kızardım ama sizin gibi susmazdım susamazdım.
    En azından terzideyken bi bozardım onu, o zaman anlardı kime ne dediğini.Ona mı kalmış benim arkadaşımın güzelliği, çirkinliği.
    Siz eşinizin bir arkadaşına öyle baksanız, öyle sözler söyleseniz ne olur acaba...
     
  12. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  13. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    .ben güzel insana bakarım valla. bu erkek olmuş,kadın olmuş hiç farketmez.. bir tabloya,bir sanat eserine nasıl bakıyorsam ,öyle bakarım. belki eşinizde bu düşüncedir.
     
  14. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  15. esdeli

    esdeli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben kesinlikle arkadsima birsey demiyorum o farkinda bile degil arkadsima birsey dediyim yok ama esimin boyle demesi ve oyle bakmasi bana cok tohaf geldi evet ben kiskancim onun icin size soruyorum
     
  16. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  17. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    Standart bu ne kiskanclik ya.

    Mesaj Linki
    Ben cok kiskanmaya basladim gittikcede cok kotu olmaya basladim esimle beraberken ve nisanli donemizde hic kiskanmazdim kizla gorsem bile heralde kim diye sormazdim kucuk bir kiskancligim olmadi evlendikten sonra cok degistim ve bu artmaya basladi carsiya ciksak gözünün icine bakiyom kime bakiyor diye bi cekici kiz gecse hemen onun gozlerine bakiyom bakiyormu diye haliyle erkek benim bile dikkatimi cekiyor onun nasil cekmesin hemen kizmaya basliyom tvde bi kiz icin guzel dese benim gucume gidiyor acaba benden guzelmiydide o kiz icin guzel dedi ogun dusunurum aslinda cogunlukla beni kizdirmak icinde yapiyor kizdigimi bildigi icin hatta gecen gun ruyamda beni aldattigini gordum kuzenimle aldatiyor ogun butun gun deli gibi gezdim alt ustu bi ruya ve ogun dudagim yara oldu dusunmekten ben neden bukadar kotu oldum hic iyi birsey degil biliyom ama elimde degil onceden arkadaslarima kizardim ama simdi ben daha kotu oldum su kikancliktan kurtulsam keske ilaci olsa
    ,,,,,diğer konunuzu kıskançlık üzerine açmışsınız ve bunu yazmışsınız...sizde aşırı kıskançsınız sanırım..
     
  18. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  19. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşım daha öncede söylediğim gibi
    bizler bile güzel bir kadını gördüğümüzde dönüp bakıyorsak erkeklerde bakar
    kıskançlık güdüsü beğenme ne derseniz deyin buna
    eşinizde biraz dikkatlice bakmış bunda abartılacak bir şey yok
    evet insan sevdiğini kıskanır kimseye bakmasın ister ama
    ufak bir bakıştanda çok zarar gelmez yanii
    siz eşinize bundan rahatsız olduğunuzu güzel bir dille anlatırsanız
    eşiniz anlayacaktır hatta hoşuna bile gider eşim beni kıskanıyormuş gibisinden
    olayı lehinize çevirebilirsiniz bu sorunda ortadan kalkar böylelikle a.sa.s