Acaba eim beni aldatyor mu?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve seherb tarafından 30 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seherb
  1. seherb

    seherb Benim Küçük Beylerim. Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.915
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar çook mutsuzum içim acıyoo resmen nolur bana akıl verin benmi yanlış düşünüyorumm ... arada yanlış yokmu nolur fikirleirnize ihtiyacım var...
    eşim çook önceden ben hayatında yokken çocukluk döneminde tanıdıgı bi ark. var bayan benimle yaşıt 24 eşimde 28 yaşinda bunlar önceden çokkk ii ark.mış... sonra evlendik bende o kişiyi 3 kere gördüm sonraa oda evlendii şimdi 2 yıllık evlii eşide içkiciymişş.. en son işytee eşim onunla tel. de görüşmüş haberim yokken eve davet etmiş neysee dedim tamam geldi neyse bizee bişiler hazırladık yedik felan neysee işte muhabbetler açıldıı onlar eskilerden açtıı tabi ben bilmiyom eskilerii pek iştee kadın dediki cüneyt hatırlıyomusun bizi usta başı sevgili sanıyodu manyak yhaa felan bölee bişid emdim .. sonraa huylardan açıldı konuu aaa bende öleyim felan aynı huylarıı taşıyoz felan neysee sonra benim ikzileirm var onlarla foto çekicekk sadeece cüneyte dioo gel şöle çekim sizi diyee... benii hiçç çagırmıyoo yanii.. neyse dedim yinee gitti neyse bu ... haftada bir eşim filizle görüştüm sana slm var diom omu aradı yok ben böle böle haftada bir bna bunu dioo ... sonraa geçtigimiz pazar benim okul ark. piknigim vardı en son oda geldii işteydii.. biras takıldıktan sonra almış teli eline geçmiş başka tarafa konuşuyoo yaına yaklaştım kapattıı geldi yanımaa filizin slm varr .. dedm omu aradı yok ben ....

    içten içe düşündüm bende tanıyom madem konuşcan benden ayrı niye konuşuyon nerden çıktı konuşuyoon çoık yakın akr. deilkii hal hatır sorasın devamlı konuşcak ne buluynz..
    nolur bana bişiler diyin napim ben... senağlamasenağlamasenağlama
  2. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seherb
  3. seherb

    seherb Benim Küçük Beylerim. Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.915
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu aralar birde çook ilgisizz.. çook çook kötüyüm hıçkıra hıçkıra aglıyorumm.. dün gece tel. ini aldım kurcalamak istedim bişi bulamadım pek hemen arkamdan geldii napıyon diyee deidm kardeşime msj çekiom ... neden noldu dedim yarın erken kalkcam alarm kurdum ondan diyoo
  4. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seherb
  5. seherb

    seherb Benim Küçük Beylerim. Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.915
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    böle biraz daha bekleyiip sabredmek istiyorum devam ederse hiç bişi sölemeden çekip gitmweyii düşünüyorum .. çocuklarımıda alıp hiç bişi demeden hatalarını ögrensin güvenim olmassa olna karşı oda olmasın hayatımdaa çook kötüyüm napcagımı şaşırdımm.. son 1 aydır böylee kendii kendimee kuruntuu yapıyorm kafayı yicem ark. nolur yardım edin...
  6. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seherb
  7. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KKnın Haylaz Kızı ๏̯͡๏ Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.000
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    ağlayıp sızlayıp kendini mahfetmen yapman gereken son şey...
    kararlı, gururlu ve cesur ol
    al kocanı karşına konuş
    filizin yerinde benim bir erkek arkadaşım olsaydı ve ben bunları yapsaydım ne düşünürdün de
    onunla telefonda gizli saklı köşelerde konuşman, benden çok onunla ilgilenmen beni rahatsız ediyor de

    o ev sadece eşinin değil unutma
    senden habersiz kimseyi eve davet edemez :umursamaz:
    ha cesaretin varsa hem onun hem senin tanıdıgınız ortak bir erkek arkadaşınızı çağır ondan habersiz ve geyik çevir bakalım ne tepki verecek, yedirebilecek mi kendine

    ayrıca o filizi de yolarım vallahi ben
    ne demek eşine "bizi sevgili sanıyorlardı" demek
    öyle bi çakarım ki ağzının üstüne feleği şaşar :kahve:

    kocanın şu an için aldattığını düşünmüyorum
    fakat bir an evvel ipleri eline almazsan aldatması da yakındır onu da söylim
    bu kadar pasif olma

    biz kadınlar böyleyiz
    en ufak vakada hemen gardimiz düşüyo zırlama pozisyonuna geçiyoruz
    oysa en akıllı en sogukkanlı davranmamız gereken zamanlardır bu tip vakalar :umursamaz:
  8. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seherb
  9. GxoxkyxuxzxuxndeDans

    GxoxkyxuxzxuxndeDans GÖZLERİMDE GECE OLDU Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.056
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şu an aldatmıyor olabilir ama o yoldan ilerliyor gibi sende zaman geçmeden kendine gel sonra çok ahlanır vahlanırsın.Benim anlamadığım bu filizin kocası yokmu eşinle sürekli konuşmasına tepki vermiyormu acaba ?? Konuş eşinle rahatsızlıklarını dile getir erkekler konuşmadan yaptığının yanlış olduğunu anlamazlar illa dürteceksin
  10. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seherb
  11. dilegim

    dilegim artık bambaşka biri Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.078
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    of ya ne kadınmıs bence esınlede konus o kadınla bır daha asla gorusmesıne ızın verme
  12. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seherb
  13. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KKnın Haylaz Kızı ๏̯͡๏ Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.000
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    http://www.kadinlarkulubu.com/esi-e...rd252m-bo351anmay305-d252351252n252yorum.html

    hoppssss....
    hayatım senin sorunun sadece filiz değilmiş ki ya...
    seni kemerle döven :-)1shok:) bir adamla hala nasıl aynı yastığı paylaşıyor, üstüne üstlük bu muhabbetlere katlanıyorsun

    taş düşmüş, ayı çıkmış
    sırada ne var??
    neyi bekliyosun??
    şiddet periyodik olarak devam ediyorsa, ailenle paylaş
    ve bir dakika bile çekme bu adamı...


  14. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seherb
  15. details

    details pozitif olabilmek.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    526
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    gurbaa ye katılmakla birlikte,
    kesinlikle serin durmaya çalışmalısın arkadaşım..
    risk çok yüksek gibi geldi bana..
    her an eşinin aklı karışabilir.
    öncelikle kendine güven ve açıkça konuşup rahatsızlığını belirt
    ve sınırlarını koy,
    baktın ki tavrı olumsuz,
    o zaman sana kalmış..
    ama önce mücadeleni ver..
  16. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seherb
  17. seherb

    seherb Benim Küçük Beylerim. Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.915
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çook kötüyüm arkadaşim ben hakettigimi düşünmüyorum sonuçtaa iyi kötüü 7 yıl olduu ... böyle yapmasıı ilkkes olmasıı çok zoruma gtitti demekki oo daha ii ne bilim kaynanmlada konuştum oda bana hak verioo ama konuş diyoo biras sabrett konuş diyoo buseferde gizli rara bana deme diye korkuyorum ... onun metodu da denem istedim ama vaz geçtim ben onu yaptıgı kötülügü yapıp kendimi kötü insna yapmak istemiyorm.. şaşırdım...
  18. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seherb
  19. sersev79

    sersev79 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    842
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bencede canım prenses haklı ağlayıp zırlayıp çekip gitmek yerine kocanı bu işten nasıl sıyırırsın onu düşün kesin tavrını koy görüşmeni istemiyorum de sensizken aramasında evede çağırmasın bakalım ozaman ne diyecek ben böyle kıllandığım durumlarda kesinlikle tavrımı koyuyorum benim eşimde çok muhabbet seven biri kadın erkek farketmiyorda kadın olunca rahatsız oluyorum benim evime benden izinsiz kimseyi getiremez bidaha aynı şeyi yaparsada aç arkadaşına müsait değilm acil işimiz çıktı de atlat eşinde çok rahat yani neymiş o haftada bi aramak yolarım valla ipleri bi an önce al eline gitmekte en son işin olsun eşini sürekli bi şekilde takip et
Benzer Konular: Acaba beni
Forum Başlık Tarih
Bir derdim var : ( Benimki psikolojik bir sorun mu acaba? 7 Ağustos 2014
Bir derdim var : ( beni sevmiyormu acaba :( 11 Aralık 2013
Bir derdim var : ( benim kadar saçmalayan aşık var mıdır acaba batırdım herşeyi 19 Kasım 2013
Bir derdim var : ( Acaba beni seviyomu? 23 Aralık 2012
Bir derdim var : ( acaba beni sevmiyor mu? 14 Eylül 2012