acaba hamilemiyim

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve prensesss016 tarafından 8 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : prensesss016
  1. prensesss016

    prensesss016 53' e yolculuk..... Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    arkadaşlar aranıza yeni katıldım 2 yıllık evliyim ve 6 aydır korunmuyoruz yumurtlama tarihimi takip ediyorum yarın adetimin günü ama 1 haftadır kasıklarımda ve başımda müthiş ağrı var acayip gazım var ara arada midem bulanıyo bide göğüslerimde mavi çizgiler belirdi neolur yardımcı olun hamile olabilirmiyim fisfisfis
     
  2. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : prensesss016
  3. AngellllL

    AngellllL Hadi bebeğim banada gel.. Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    394
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aynı belirtiler bendede var... ağrılarım öyle fazlaki... ilaç içmemek için kendimi zor tutuyorum :KK43:
     
  4. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : prensesss016
  5. prensesss016

    prensesss016 53' e yolculuk..... Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    ben hiç test yapmadım şimdiye kadar ama cumartesiye kadar olmazsam yapıcam çünkü çok merak ediyorum
     
  6. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : prensesss016
  7. KotuKediSero

    KotuKediSero Gıt gıt gıdaaaakkkkk..... Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7.633
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ınşallah ikiniz de hamilesinizdir canlarım yaa, bu belirtiler bende aylardır var ama hep sonunda kırmızıları görüyorum mafoldumben kendimden ümidi kestim artık , inşallah siz kavuşursunuz bu ay meleklerinize :Saruboceq:
     
  8. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : prensesss016
  9. AngellllL

    AngellllL Hadi bebeğim banada gel.. Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    394
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah cümlemiz... benim tek umudum geçen ay rahim filmi çektirdim... ve kanallarım açık çıktı.. doktorum bana rahim filmi çekiminden sonraki ilk 1-2-3 ay içerisinde hamile kalma olasılığının %90 olduğunu söyledi... valla sonrasındada zaten çalışmalarımızı hızlandırdık... bakalım kısmet...
     
  10. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : prensesss016
  11. prensesss016

    prensesss016 53' e yolculuk..... Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    inşallah yaaa ama bence sende kesme ümidini Allah büyük ben umudumu hiç yitirmiyorum bi gün gelicek biliyorum
     
  12. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : prensesss016
  13. prensesss016

    prensesss016 53' e yolculuk..... Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    bende 2 ay ölce doktora gittim hiçbir problemin olmadığını söyledi yani önümüzdeki aylarda hamile kalabilirsin dedi yani eşimde bi problem yoksa
     
  14. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : prensesss016
  15. Allegra

    Allegra Rüya'm gerçek oldu :) Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    bende de mide bulantısı hariç benzer belirtiler var kızlar bu sefer özellikle göğüslerim çok hassaslaştı ve büyüdü normalde bu kadar olmazdı, bir de mide yanması var. Bu ay dr.umda kontrolüm vardı ultrasona girmişken yumurtlama durumları ne alemde diye sormuştum geç yumurtlama olacağını 20-21. günlerde olabileceğini söylemişti tam 21. güne denk getirdik ama bilemiyorum. Bugün SATtan itibaren 33. günüm aslında sanırım perş. hasta olmam lazım bu hesaba göre ama çoookkk sabırsızım. Kendime tarih koymuştum cmt. ye kadar beklicem demiştim ama çok merak içindeyim sizce kan testi yaptırsam mı ki? kafam çok karışık karar veremiyorum :KK43:(
     
  16. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : prensesss016
  17. AngellllL

    AngellllL Hadi bebeğim banada gel.. Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    394
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence bekle... ben cuma günü doktora gidicem... sabah 10a randevu aldım...
     
  18. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : prensesss016
  19. prensesss016

    prensesss016 53' e yolculuk..... Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    aslında bende kan testi yaptırmayı çok düşünüyorum ama negatif çıkarsa diye cesaret edemiyorum o yüzden adetimin geçmesini beklicem hepimizin hakkında hayırlısı olsun