Acaba yanl m anladm yoksa aldatmaca m?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve avaya tarafından 9 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : avaya
  1. avaya

    avaya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba kızlar baya bi zaman önce eşimin ailesi ile ilgili ve eşimle ilgili bazı problerden dolayı topic açmıştım neyseki onları hallettik zaten eşimle öyle aman aman problemlerimiz olmadı hatta bazen ben kendime çok kızdım çok mu abartıyorum diye ama şimdi o problemeler ortadan kalktı..
    Eşimle severek evlendik ikimizin aileleride evliliğimiz konusunda hep destekleyici oldu bu konularda problemim yok..
    Bazı noktalar var canımı sıkan bunu eşimle paylaştım yanlış düşündüğümü ve yanlış anladığımı beni çok sevdiğini ve değer verdiğini söylüyor biliyorum zaten bunu her fırsatta hareketleriylede gösterir ancak kadınlık hislerinden midir nedir içimde şüphe kemiriyor. ılk olay şöyle bundan 4-5 ay kadar önce gece erken yatmıştım gece kalktığımda eşimi msn de yazışırken gördüm ben odaya aniden girince aşağıya indirdi sayfayı ancak ben hülya yada öle bi isimle yazıştığını gördüm o olaydan sonrada bi daha hiç rastlamadım eşimede sormadım arkadaşıdır diye öle sorgulamayız birbirimizi ancak sayfayı indirmeside içimde kuşku uyandırdı neyse gel zaman git zaman eşim benim facebook adresimden girer arkadaşlarına bakardı ben de her seferinde ayrı bir hesap açmasını söylerdim oda ne olacak burdan bakıyorum ya derdi aradan aylar geçti eşim facebook
    adresi almış banada söylememiş bende sordum aldın neden haber vermedin diye oda bana senin farketmeni bekledim hatta gecenlerde ortak arkadaşlarımızdan birinin durumuna yorum yaptım seninde farketmeni bekledim ama sen bişey yazmadın dedi bende kızdım onu mu takip ediyorum diye..
    diğeri yine böyle yorgun olduğum bir gün erken uyudum tel saatini kurmayı unutmuşum kalktım kurdum sonra i baktım son arananlar kısmı boş ne gelen aramalar ne aranan numaralar yok silinmiş en son annemi aramıştım 3 dk felan konuştuk kapatmıştım son aranan ayarları kısmını açtım telin özelliği 10 dk konuşulmuş şaşırım ertesi gün gsm operatöründen listeyi istedim o saatte bi numara var aranmış neyse ben bi şekilde numarayı buldum bir bayan ismi delirdim tabi akşam eşime soğuk davranınca ne oldu diye sordu bende bi sürü saydım oda bana ünv arkadaşı olduğunu evli barklı kadın normaldede mailleşiriz ölesine aradım dedi bende kızdım sen nasıl insansın o saatte evli barklı insansın ne arıyorsun felan diye oda işte işten çıktım mail atmasınlar felan hemde muhabbet ettik felan dedi beni zar zor ikna etti
    bu arada eşime güvenirim hiç beni aldatması aklıma gelmez birbirimizi kırmamaya çalışırız çok kibardır hiç özel gnlerimizi kaçırmaz bi yere gitsek beraber gideriz gezeriz arkadaşlarıyla görüşse bende olurum yanında ki bekar arkadaşı yok öyle geçmişinde de çapkınlıkları felan olan biri değil zaten, yine kafam karıştı
    neyse son olay geçen gün yaşandı eve geldim kapıyı açtım ben geldimmm dedim h.geldin hayatım dedi bende ne yapıyorsun dedim oda ... arkadaşla konuşuyordum dedi internette
    neyse odaya girdim baktık myn.. başlayan sitenin chat sayfasında chatleşiyor tabi ben odadan hışımla çıktım wc gittim arkamdan geldi yanlış anladın inanki bak bi dinle felan 5-6 saat yalvardı ben odaa geçtim kitledim kapıyı ramazan tabi bu da oruçluydu bende sofra felan hazırlmamadım saat 9 gibi odadan çıktım çorba ısısttım içiyorudm yanıma geldi dinle beni diye anlattıkları: ' beni yanlış anladın evde bütün gün sıkılıyorum geyik olsun diye o siteye girdim hatta islamla ilgili chat sayfası bende bayan ismi ile girdim sonra başka adamlar geldiler bayanım diye yazmaya başladılar bende şaşırdım baktım geyik dalga geçtim sende o sırada geldin yanlış anladın dedi' açıkcası isimleri görmedim kızlar ama çok tatlısın çok şekersin gibi yazılar vardı ayyy dedim manyakmısın sen bunasıl şey böle felan diye ama kızlar eşim gayet normal bir insan bende sizinde ilk düşüneceğiniz gibi manyakmısın nasıl bişey bu o sapıklarla nasıl konuşursun sana inanmıyorum diye çok söledim hala hatta aramız serin bana yanlış anlıyorsun niyetim sadece islami şeylerle ilgili muhabbete katılmaktı ama baktım bu tip insanlar da var bende geyik çevirdim diyor ama çok karışığım eski olayları ve facebook sordum hepsini söledim yalancısın felan diye ama hakkını aldığımı asla böle bişey olmadığını ve olmayacağını yemin ederek söylüyor eşim cuma namazına gider orucunu tutar dini yönleri kuvvetli bi insan ancak içimde acaba aldatma olurmu oldumu meyillimi diye şüphelerim var ??
    yemin ediyor art niyetim yok seni asla aldatmam çok seviyorum çok tepki veriyorsun normal kız arkadaşıma bile tepkilisin felan diyo
    zaten bi tane görüştüğü kız arkadaşı var benimde arkadaşım onun dışında msnde ki ve benim telden aradığı kızın ismini pek duymadım onlar okuldan arkadaşım çok irtibatım yok zaten öle yılda bir nadir konulurduk zaten diyor offf deliricem

    yine çok yazdım :sinifsinif::gitme:
     
    Son düzenleme: 9 Eylül 2009
  2. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : avaya
  3. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.622
    Beğenildi:
    32.538
    Ödül Puanları:
    463
    valla oruç haliye, islam sitesinde kadın nickiyle erkeklerle dalga geçiyorum demesi pek inandırıcı gelmedi
    eşin eski kız arkadaşlarını arayarak heyecan mı arıyor ne, saklamasa tamamda sakladığı için şüpheli bir durum bence
    içine fesatlık düşürmek gibi olmasın ama bana pekte masumane gelmedi bu görüşmeler, gizli kapaklı işler facebook açıp sana söylememeler, bilmiyorum
    bence sen bu konuda eşinle konuşma bu konuları unuttur ama ayagınıda denk al, takipte ol çaktırmadan
    başka kadınlarla görüşerek heyecan arıyor olabilir gibi geldi
     
  4. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : avaya
  5. EstetikEditor

    EstetikEditor ne mutlu TÜRKÜM diyene Pro Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    148
    bence sonuna kadar gidebilecekseniz takipte olun.. bu kadar şeyin üstüste gelmesi normal değil..:kahve:
     
  6. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : avaya
  7. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    izle...
     
  8. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : avaya
  9. avaya

    avaya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya nasıl olcak nasıl yapcam bilmiyorum
    artık bilgisayarada girmiyor zaten girsede ben işdeyim o evde şu an çalışmıyor..
    eve gittiğimde bilgisayarı açtığımda geçmişe bakıyorum silinmiş şifrelerini felan bilmiyorum istemem de vermezde zaten casus program varmış ama eşim anlarsa kıyamet kopar bi durum yoksa güvenini de kaybetmek istemiyorum ama zaten şu aralar ben soğuk davranıyorum ona bazen de üzülüyorum
     
  10. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : avaya
  11. CADISILA87

    CADISILA87 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    seni üzmek istemem ama aklıam hiçde iyi şeyler gelmiyor

    ben zaten baştannn geri kafalıyım evli bir adamın evli bir bayanı araması normalde zatenn yanlışş

    senin yerinde olsam farklı şeyler yapardım... oymuş gibi msj atardım yada artık ara sor nediyimkii

    kafanın karışması gayet normal ...
     
  12. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : avaya
  13. CADISILA87

    CADISILA87 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım kusura bakmada şifreyi vermeyerek neyi saklıyormuş eşin

    ona sor bakalım ... gizlisi saklısı olmazsa vermemzlik yapmazdı..

    bende nişanlımın şifresini ezbere bilmiyorum ama nezaman sorsam söyler ama not bile etmeme

    güvensizlikle alaksı yok bunun...

    asıl güvensizlik vermemesinde
     
  14. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : avaya
  15. GriPin

    GriPin 3Kalp Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.588
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    belki fiilen şuan için aldatma yoktur ama eşinin yaptığı bu işler kötüye doğru gidiyor,evli bir erkek için pekte uygun davranışlar sergilemediğini düşünüyorum. Evli bayanı aramak,başkalarıyla chatleşmek,senden habersiz facebook....dikkatli ol. ışleri kontrol altına almazsan ılerde üzülebilirsin. Sınırını bilmeli.Evli bir erkeğin sıkılsa bile bu tarz şeyler yapma hakkı yoktur bana göre. Şüphelenmekte haklısın
     
  16. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : avaya
  17. ikrar

    ikrar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    hıc masummuş gıbı gelmedıkafamçokkarıştı
     
  18. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : avaya
  19. Egem

    Egem Yokluk içinde Cumhuriyeti kuranların torunuyuz. Pro Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    21.623
    Beğenildi:
    9.435
    Ödül Puanları:
    238
    evli arkadaşını madem masumca aramış,görüşmeyi neden silmiş