Acele;0554 ile balayan numara

Konusu 'Cep Market' forumundadır ve EU1 tarafından 26 Mart 2009 başlatılmıştır.

    26 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    0554 ile başlayan numara aceba hangi şirkete ait avea yamı türksel emi ait .bi arkadaşımı aradım vede konu uzadıkça uzadı aceba çok fatura ğelirmi avea ise sorun yok eğer diğer leriyse bayağı uzun bi fatura ğelecek sanırım.
     
  2. 26 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU1
  3. Zepp

    Zepp Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    9.346
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    avea ama kontorlu yerimseniben
    ozel numara yerimseniben
     
  4. 26 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    bana şöyle bi msj ğelmişti aveadan avea 9,39kr/dakikası
    sizce bu durumda ucuza mı konuşmuş oluyorum
     
  6. 26 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU1
  7. niltt

    niltt N & G... 24.05.09 Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    68
    Ödül Puanları:
    153
    Avea'nın numarası ama,avea numarası kullanıp diğer operatörün özelliklerinden de yararlanıyo olabilir,biliyorsunuz numara değişikliği diye bir durum söz konusu...
     
  8. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU1
  9. details

    details pozitif olabilmek.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    526
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    benim bildiğim kadarıyla avea numarası.
    ama kullandığınız tarife önemli.şebeke içi ve dışı konuşma
    ücretleri buna bağlı çünkü.
     
  10. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU1
  11. LolaBunny

    LolaBunny yokumbenbaglantmıkestiler Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    özel numara değil. benim telefonum da 554le başlıyor.
     
  12. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU1
  13. EU1

    EU1 Guest

    özel falan değil arkadaşım
    bayide satılıyor ben geçen gıttım kendımle kardesıme aldım 2 tane 554 lü hat :))))


    :roflol: :roflol:
    sositososito
     
  14. 9 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU1
  15. ley

    ley Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Sıte sahıbıne ulaŞabaleceĞımız numura var mı
     
  16. 23 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : EU1
  17. GazozGofret

    GazozGofret Moonlight Sonata... Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.177
    Beğenildi:
    1.961
    Ödül Puanları:
    238
    554 ile başlayanlar mobil öğrenci oluyo.. benimkide 554 le başlıyo.
     
  18. 14 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : EU1
  19. mert

    mert Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.608
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    554 ile başlayanların hepsi mi kontürlü oluyor.yani normal hat tı yok mu bu numaranın