acele cevap kızlar

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve aryener tarafından 13 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : aryener
  1. aryener

    aryener Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2008
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar kızım 8 ayını 4 gün sonra bitirecek
    evdede 9.aydan itabren olan mamadan var ondan versem bişey olurmu kabız falan yada midesine donunrmu?bilenler yazsın nolur.teşekkürler
    bebelak var evde
     
  2. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : aryener
  3. kimselerbilmez

    kimselerbilmez pamuk şekerim benim Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.071
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ne maması devam mamasımı??4 gün sonra 9 aylık olacaksa bişey olmaz canım.bende 4.ayına girmesine yakın 4. aydan sonra kullanılan mama vermiştim
     
  4. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : aryener
  5. aryener

    aryener Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2008
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet devam maması.zaten vermek zorunda kaldım.başka kalmamıştı çünkü:)milupa veriyordum bebelaka döndüm bugün.kilosu 11 oldu sanırım.o yüzden döndüm.umarım kabız falan olmaz.ya bişey sorcam şu 2 haftadır bizim kız hııııııı diye nefesinizn sonuna kadar bağırıyo.ağlamıyo ama öyle bağırıyo.normalmiki?
     
  6. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : aryener
  7. berrin35

    berrin35 ecemin annesi Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    428
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm hiçbişi olmaz rahatlıkl ver.bende daha önce böyle bikaç sefer vermiştim
     
  8. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : aryener
  9. niva

    niva Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    318
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    maaşallah kilosu biraz fazla değil mi :uhm: birşey olmaz ver canıma.s
     
  10. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : aryener
  11. aryener

    aryener Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2008
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla mulupa veriyordum bebelaka döndün bugn kilodan dolayı.gece 2 de ve 6 DA KALKIYo ozamn 120lik mama içiyo yatıyo ondanmıki kilosu fazla?vermesemde uyumuyo.napcm bilmem.çorba falnda içiriyorum ama doymuyo mama içmeden.napacağımı şaşırdım.
     
  12. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : aryener
  13. berrin35

    berrin35 ecemin annesi Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    428
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    eet cnm mamalar kof kilo yapıyo.hem sanki çok veriyosun gibi geldi bana.ben günde kere biboron maması veriyorum oda gece yatmadan önce süt niyetine.bence kilosuda çok yani.drunuz bişidemiyomu
     
  14. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : aryener
  15. niva

    niva Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    318
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben de milupa kullanıyorum 1 hafta öncesine kadar benimki de gece iki defa içiyordu ama bu aralar iki yudumla yetiniyor yalnız çok hareketliyiz kilomuz 20 gün önce 8600 dü

    canım sen bilirsin eğer çocuğun emiyorsa ne ala ama emmiyorsa az değil mi
    biz 3-4 kere 90 100 veriyoruz
     
  16. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : aryener
  17. gulsahbennn

    gulsahbennn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    aryener merhaba benim oğlumda 8 ay 10 günlük kilosuda 10600 bende mamyla besliyorum kof şişmanlık falan diolar hikaye hepsi hepsi çocuğun bünyesine bağlı üstelik bende ek gıda veriorum ama maalesef mama emmeden olmuo illa içicek geceleri bende kez 10 cc veriorum bende milupa veriyordum bu ay bebelaca geçtim nasısa ek gıda veriorum die.soruna gelince hiçbişey olmaz bende vermiştim 1 hafta kala cnm
     
  18. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : aryener
  19. gulsahbennn

    gulsahbennn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    2 kez 120 cc demek istemiştim tuş basmamış:))))