Acibadem Kadikoy,Cem demirel hakkindaki fikirleriniz??

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve Mihriban_nl tarafından 15 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Mihriban_nl
  1. Mihriban_nl

    Mihriban_nl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.028
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaslar temmuzun,ilk haftasinda Cem byede tedaviye basliyorum,hastane hakkinda,Cem bey hakkindaki fikirlerinizi merak ediyorum..??? Okadar cok tupbebek merkezi varki,insan hangisini sececegini bilemiyor.
    Birde yurtdisinda olunca arastirmak daha zor oluyor.

    Bu arada problemimiz PCO. Esimde problem yok.. Ilk tupbebek tedavim. ..

    Benim gibi tedavi olacaklar,tedavide olan sonuc bekleyen herkese boool sans diliyorum.. Rabbim hepimizin yardimcisi olsun.. Aminnn alkisalkisalkis
     
  2. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Mihriban_nl
  3. pelaan1

    pelaan1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Benımde ılk tÜp bebek tedavı temmuz baŞı muayene gıdecem cem bey dÜŞÜnÜyorum Çok araŞtırdım umarım her Şey yolunda gıder,bol Şans
     
  4. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Mihriban_nl
  5. EU2

    EU2 Guest

    canım ben şu an 8 aylık ikizlerimi bekliyorum.7 yıl evlilikten sonra cem bey bize bu mutluluğu yaşattı.sana tavsiyem cem beye güven gerçekten çok iyi bir doktor..
     
  6. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Mihriban_nl
  7. Mihriban_nl

    Mihriban_nl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.028
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Sagol pelan... oxygen ALlah bebislewrini sana bagislasin canim.. Hayirli dogumlar..
     
  8. 17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Mihriban_nl
  9. doga87

    doga87 doğam canım kızım Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2009
    Mesajlar:
    476
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    mihribancım kesinlikle acıbademi seçmekle çok iyi etmişsin.cem bey ve ekibi çok çok mükemmel .bende ikinci tüp bebek denemem sonucunda hamile kaldım.inş seninde olcak.ben çok memmun kaldım umarım sende kalırsın ki kalcaksın bunu biliyorum.tedavinde başarılar diliyorum canım.
     
  10. 17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Mihriban_nl
  11. deniz bulut

    deniz bulut annesinin bir tanesi Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.473
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar fiyat neydi acaba?
     
  12. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Mihriban_nl
  13. Kayra

    Kayra Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.106
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    başka cem beyin hastası varmı fikirlerinizi alalım arkadaşlar. bende oraya başlayacağım sanırım.
     
  14. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Mihriban_nl
  15. nestle76

    nestle76 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.048
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar bende uzun süre tüp bebek topiğinin müdavimiydim...cem bey in hastasıydım..ilk tüp bebek denememde hamile kaldım...geçen sene 10 hazirandı hamilelik haberini aldığımda...şimdi kucağımda 4.5 aylık oğlum çınar oturuyor...tabi ki cem bey çok iyi bir doktor...bize harika bir hediye verdi...ama şunu aklınızdan hiç çıkarmayın bu iş biraz da şans ve allahın dediği olur yönünde bir iş...neden derseniz benim döllenen embriyolarım kalitesizdi, çikolata kistim vardı, tüm umutsuzluğumuzla 4 embriyo transferi yapıldı...doktorumun bile çok umudu yoktu..gel gör ki şimdi anneyim...hatta cem bey beta hcg sonucunu alınca hemen sevinme kalp atışını görene kadar temkinli ol bile demişti...
     
  16. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Mihriban_nl
  17. Mihriban_nl

    Mihriban_nl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.028
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Ayy kizlar,cok sagolunnn... Ben daha tanismadim doktorumla,ama burda yani hollandadan bile giden cok olmus acibademe cem demirele.. hepside hastaneyi ve doktoru cok takdir ediyorlar.
    Yani,yurtdisindan yabancilardanda giden cok oluyormus galiba.

    Mesela bize acibademi tavsiye eden,bi kurum var hollandada HUMAN FiRST diye.Bu bahsettigim kurum hollanda kurumu Acibademle anlasmalari var burdan herseyi onlar ayarliyorlar.. Biz bu sekilde karar verdik Cem demirele ... Tabi hersey nasip,ama kendimide emin ellerde hissetmek istiyorum..

    Kizlar insallah hakkimizda hayirlisi...