Acil bir bakn... Doktor olan varsa da memnun olurum

Konusu 'Dermatoloji - Deri ve Cilt Hastalıkları' forumundadır ve Fountain tarafından 18 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    18 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  1. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    kardesım sıvılcelrınden dolayı bı ılac kullanıyor 80 gundur falan adı zoretanin gunde 40 ml ama yan etkılerı oldukca cok karnım agrıyo dıyor 2 gundur korktum yanı nette arastırdım karacıger fonksıyonları kontrol edılmelı dıyor cevap yazrsanız sevınırım
     
  2. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  3. KirazS

    KirazS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben o ilaçtan 7 ay kullandım çok şükür şu an hiç bişeyim yok, ilacı kullanırken o yan etkileri bende yaşadım ama benimki karın ağrısı değil de sırt ağrısı göz kuruluğu falandı. O ilaç yemek yendikten hemen sonra içilmesi gerkiyor aç karnına ya da yemekten çok sonra alındığında yan etkilerini daha fazla gösteriyor. benim doktorumun bana uyardığı şeyleri de yazayım.
    1. günde 2 lt su mutlaka içilmeli yoksa böbrekleri çok zarar görür
    2. a vitamini içeren domates havuç gibi şeyler mümkün olduğunca az tüketilmeli çünkü ilaç zaten karaciğeri yoruyor birde bu gıdalarla daha da yormamak için
    3. baharatlı ve asitli şeyler ayrıca tam yağlı süt yoğurt peynir falan tüketilmemeli sivilcelerin yok olmasına yardımcı olmak için

    umarım yardımcı olabilmişimdir
     
  4. 27 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  5. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    her ay kontrole gitmesi gerekiyor,zaten sorun çıkarsa ilacı keserler
     
  6. 3 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  7. SEPTEMBER LOVE

    SEPTEMBER LOVE eylül gelini Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.443
    Beğenildi:
    255
    Ödül Puanları:
    153
    canım o ılacı bende eczanede calısmaya basladıktan sonr ogrendım yan etkıleı cok evet bu yuzden bellı bır doktora bellı aralıklarla muane olması gerekıyor karın agrısı uzun surerse ılac kesılmelı ama bu ılac geercekten bır mucıze ben kullanmak ıstedım ama eczacım pek sıcak bakmadı cok sorunlu cıltlerde kullanılır dedı cok yan etkılerı oldugu ıcın
     
  8. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  9. shirley

    shirley Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    336
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    2 aydır kullanıorum 2 hafta vermiştik ilaca karaciğer değerlerim yükseldi die ama ben o sırada başka bi rahatsızlığımdan dolayı antibiyotik te kullanmıştım yanında o fırlattı karaciğer değerlerimi son bir ay hiç bişi kullanmadım o ilacın yanında şu an normal karaciğer değerlerim ..yane cildimde aham şaham güzellikler olmadı..24 yaşıma kadar mükemmel bi cilde sahibtim bunu kelimelerle ifade etmem olanaksız 1,5 sene önce kızarıklık kabartısı olan ara ara sivilce çıkan kuruyan pütürleşen her uyarıcıya aşırı tepki veren hassas bir cilde sahip oldum :KK43:( doktor rosacea tanısı koydu ve bu ilacı verdi ..yan etkisi ben de çok yok ama daha 2. ayım diedir belki ilerleyen zamanlarda ilaç beni çok zorlayabilir..çok ta farklılık yok cildimde pütürlükler kayboldu yumuşadı kızarıklıklarım duruo ama..
     
  10. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Fountain
  11. LiLithy

    LiLithy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    kardeşin her ay düzenli olarak tahlil yaptırmıyormu. bu tür ilaçlarda düzenli tahlil gerekir. eger karacigerinde bir srun olsaydı tahlillerinde çıkardı ve doktru zaten ilacı keserdi. belki başka bi sebebide olabilir. bende bu ilacın benzerini kuallandım benimde kasıklarımda ve sırtlarımda agrılar oldu. doktoruma söylediğimde ilacıbırak dedi. bende bıraktım. sonuçta hiç bişey sağlığımızdan önemli deil.