Acil cevap cok kotuyum

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve AsiMavi tarafından 18 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  1. AsiMavi

    AsiMavi ♥♥..hosgeldin BeHiCeM..♥♥ Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.345
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    merhaba.su anda adet oluyorum ve cok kotu sancim var.agri kesici ilac yutsam bir zarari olurmu kizlar.lutfen acil cevap verin.karnim ve belim cok agriyo tsk
     
  2. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  3. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    canım neden bır sorun olsunkı onu anlamadım eger cok agrın varsa tabıkı agrı kesıcı ıcebılırsın
     
  4. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  5. berHAYAL

    berHAYAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    eğer ilaç içmek istemessen kekik kaynatıp iç rahatlatır
    durumun nekadar ciddibilmiyorum ama ben kekikle rahatlarım bel ağrısına çare yok onu çekersin bir iki gün
     
  6. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  7. AsiMavi

    AsiMavi ♥♥..hosgeldin BeHiCeM..♥♥ Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.345
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    tsk yorumlariniz icin.valla dayanamadim aldim agri kesici.alt karnimda cok kotu sanci var cunku
     
  8. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  9. nazolinda

    nazolinda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kaydirigubbakcemile2hamilelik şüphen varsa sık dişini canım
     
  10. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  11. leyl

    leyl Kulluğum Sultanlığımdır Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    aspirin içme ağır ağrı kesiciler içme,ayaklarını daima sıcak tut,hepimiz içiyoruz ciddi zararı olacağını sanmam,geçmiş olsun...
     
  12. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  13. nazolinda

    nazolinda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    acil yardım...arkadaşlar sizin yardımınıza ihtiyacım var sat29 aralık yumurtlama günlerimŞeniz 7-12Şeniz 8 aralıkta beta-hcg baktırdım sonuç 0.100 çıktı 16 aralıkta tekrar doktoruma gittim sonuç 22 ocakta belli olur dedi ama bakalım dedi sonuç :CüvCüv:1.00:CüvCüv: çıktı sizce dölleniyormudur sonuç yükselirmi lütfen bi şey söyleyin:ecrin_bebek:
     
    Son düzenleme: 18 Ocak 2009
  14. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  15. PurpleRain

    PurpleRain what if i'm the bad guy? Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.294
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    ben adet dönemini ağrı kesici olmadan geçiremiyorum malesef,
     
  16. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  17. nadideiris

    nadideiris Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    384
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Adet sancısına çikolota da iyi geliyor diyorlar bir de ben ağrım olursa karnıma havlu falan ısıtıp koyuyorum çok rahatlatıyor.
     
  18. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  19. MyLO

    MyLO Hep Mokoko Hep Mokoko Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Ağrı kesici yada çok çok dayanamayacak durumdaysan eczaneler adet için iğne vuruyorlar çocuk doğurur gibi sancı çekmekten iyidir.