Acil cevap!

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve selvinazz tarafından 30 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : selvinazz
  1. selvinazz

    selvinazz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    yaa kızlar hastalanma günüm 5 eylül ama benim bugün çok feci bıçak saplanması gibi ağrım oldu ardından kahverengi akıntım oldu daha erken değilmi sizce belimde de kaç gündür ağrı var birde göğüslerim hassaslaştı uçları acıyo başka bi belirti yok ama hiç bi ay göğüslerim acımamıştı bu ay böyle olunca heveslendim acaba bebiş varmı diye ama bu kahverengi akıntı neyin nesi ne olur bilgilendirin beni:Saruboceq:
     
  2. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : selvinazz
  3. samyelim

    samyelim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    canım üşütmüşte olabilirsin bir iltahapta olmuştu yani beş gün önce mi geldi adetin normal bence bir problem olduğunu sanmıyorum benimde öğle oluyor içim rahat değil dersen bir dr görün derim ben
     
  4. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : selvinazz
  5. selvinazz

    selvinazz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    çok dikkat ediyorum ama bu ay çok uğraştık iğneler tahliller falan inş buay olur diye dua ediyorum bide düşünüyorum acaba yerleşme olabilirmi?
     
  6. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : selvinazz
  7. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benimde kasıklarımda batmalar oluyordu ara ara.kahverengi lekelenmenin ardından hamile olduğumu öğrenmiştim.inş.hamilesindir canım