acil cvp lütfen aşılam hakkında

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve pinkparadise tarafından 12 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : pinkparadise
  1. pinkparadise

    pinkparadise Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar.ben 24 yaşındayım ve 5 aya yakın bir süredir doktor tedavisine gidiyorum.beş ay önce adet düzensizliğimden dolayı doktora çıktım ve yumurtalıklarımın tembel olduğu söylendi.eşiminde sperm tahlilleri normalin altında çıktı.şimdi doktorum bize 3 aylık bir süre verdi. normal gebelik için, ama olmassa aşılama yapılacak dedi.merak ettğim konu ise acaba 5 ay gibi kısa bir sürede aşılama denmesi normalmidir:? ne yapmalıyım en az bir sene beklemelimiyim yoksa aşılama yapmalımıyım lütfen beni bu konu hakkında bilgilendirirmisiniz.çok kararsızım kafam çok karıştıdelikafadulden
     
  2. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : pinkparadise
  3. pinkparadise

    pinkparadise Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    neden kimse bişey yazmıyordelikafaduldenarkadaşlar lütfen yardımmmmmmkafamçokkarıştı
     
  4. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : pinkparadise
  5. kardelen82f

    kardelen82f Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    181
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108

    bence 5 ay kısa bi süre değil ben de 5 ay tedavinin ardından olmuştum aşılama.hem aşılamada tutacak diye bişe yok.bu uzun bi süreç çoğu hasta bian önce aşılama ister sen neden tedirginsin?ne kadarlık evlisin
     
  6. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : pinkparadise
  7. pinkparadise

    pinkparadise Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    2 yıllık evliyim.aslında bebek istiyorum ama tedirgin olduğum konu doğal yollardan olmak varken aşılama için acele mi etmiş olurum.bilemiyorum zaten bir hafta sonra tekrar regl olursam aşılam olacağım.ve korkuyorum.çoğul gebelik olur die yada ne bileyim sanki aşılama da spermler hasar görecekte bebeğimde hasarlı olacak gibi geliyor.aslında tutma imkanı bile çok az ama işte ben sanırım biraz psikolojik olarak yıprandım:KK43:kafamçokkarıştı
     
  8. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : pinkparadise
  9. kardelen82f

    kardelen82f Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    181
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    yok yok kötü düşünme hiç ben ilk aşılamada hamile kaldım.sen daha şimdiden kendini yıpratma güzelim dur bakalım.ben de 2 yılı gecti evleneli hani artık zamanı bence de.ayrıca normal yoldan da çoğul
    gebelik olabilir ki herkeste olmayabilir.
     
  10. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : pinkparadise
  11. pinkparadise

    pinkparadise Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet çok haklısın ama ben daha aşılama olmadan kendimi yıprattım sanırım.bakalım hakkımızda hayırlısı olsun:Saruboceq:bu kadar çok kafafma takmamın nedenide bebk sahibi olamk istiyoruz artık.:CüvCüv::ecrin_bebek:korkuyorum aşılama yaptırmaktan.acı falan olmuyormuş diyorlar ama ben yinede korkuyorum.eşimde bende artık olsun istiyoruz.tabi önemli olan sağlıklı ve hayırlı bir evlat.ne zamn gelirse gelsin o bize.:KK46: