acil cvp lütfen

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve yasmen2008 tarafından 21 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yasmen2008
  1. yasmen2008

    yasmen2008 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhababa arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım sayılır iki hafta önce de bir konu açmıştım,benim adetim çok düzensiz bu bebek için bir sorun mu net bilmiyorum ama 15 gün falan geçiyor her ay doktorum bunun normal olduğunu söyledi 2 hafta önce sol kasığımda ara ara kasılmalar oluyordu biz eşimle bebek istiyoruz fakat henüz çalışmalara başlamadık:) burada okuduğum kadarıyla bu kasılmalar hamilelik belirtisi olabiliyormuş geçen hafta doktora gittim ultrasonla baktı ve üşütmüş olabileceğimi söyledi ka ya da idrar tahliline gerek duymadı herşey normalmiş ama göğüslerimde büyüme var özellikle kahverengi kısmında emziren anneler gibi oldu:)ve aşırı kilo aldım yediğime içtiğime dikkat eden bir insanım ama gerçekten rahatsız olmaya başladım aşırı gaz sorunum ve akıntım var adetime normal şartlarda 2 gün var pek ağrı sızı yok sadece rahimde sızı oluyor arada yani adet olacağıma dair bir belirti yok sizce hamile miyim?hamilelik gibi bir durum olsaydı ultrasonda çıkmazmıydı?test yapmak için beklemeli miyim?cvplarınız için şimdiden teşekkürler...yardımlarınızı bekliyorum...:ecrin_bebek:
     
  2. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yasmen2008
  3. yasmen2008

    yasmen2008 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar birde şunu sormak istiyorum gebelk durumunda ruh hali değişiyor mu bu ara çok alınganım ve aşırı sinirli bunlar regl belirtisinede benzio ama umut işte kendimi aynada hamileymişim gibi görüyorum tombul koca göbekliii :):)acil cvp lütfennnnnnn
     
  4. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yasmen2008
  5. Maybenow

    Maybenow Guest

    seni umitlendirmek istemem ama benim bir arkadasim hamile oldugunda tek belirtisinin akintisi oldugunu soyledi yani adet gunu bile akintisi durmamis.tabi bide goguslerde burda yazdigina gore belirtilere uyuyor insallah hamilesindir cunku en sinir sey hamile olmak istedigin anda olmamak o yuzden hazir kafaya takmamisken insallah hemen hamile kalirsin.Bide doktor degilim ama 15 gun gecikme bence normal degil baska bir doktora daha danissana o ne dicek bakalim
     
  6. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yasmen2008
  7. yasmen2008

    yasmen2008 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba maybenow,bende pek ümitlenmek istemiyorum ama ister istemez düşünüyo insan rüyalarıma girmeye başladı hamile olduğum eğer öyleysem bu sürpriz olucak benim için geri çekilme yöntemiyle korunuyordk 23.de hastalanmam gerekiyor ama bakalım regl olacağıma dair hiçbir belirtim yok normalde her ay göğüslerim çok ağrırdı sadece şişler Allahım bir sürpriz olur inş çok teşekkür ederim cnm
     
  8. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yasmen2008
  9. pptya87

    pptya87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.033
    Beğenildi:
    268
    Ödül Puanları:
    153
    canım zaten yeni gebelik oluştuysa doktor usg de keseyi göremez o yüzden gebelik teşhisi koyamaz.
    ama bi kan veya idrar testi yap belki hamilesindir neden olmasın sonuçta gebelik mucize değilmi?allahtan inş bu mucize sana verilmiştir.haberlerini bekliyoruz buraya yazarsın.
     
  10. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yasmen2008
  11. yasmen2008

    yasmen2008 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inş cnm test yapıp sonucu ilk buraya yazıcam hadi hayırlısı:)
     
  12. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yasmen2008
  13. Luna

    Luna Şükürler olsun RABBIM!! Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.476
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım erken gosteren fortel gebelik testi al bence hemen yap icin rahatlasın.. bence kesin sonuc veriyor.. ben 2 kere denedim ikisinde de negatif cıktı zaten hemen regl oldum akabinde.. erkenden deneyip bebişlerini goren arkadaslar da var forumda..

    hayırlısı olsun
     
  14. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yasmen2008
  15. vadideki_zambak

    vadideki_zambak rabbim korusun seni Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bende 2 aylık evliyim bendede durup durup canım bişiler istiyodu sonra adetime daha 2 gün var ama hafif ağrılarım oldu ama bu herzamanki gibi değil di bunu fark ettim dayanamadım idrar testi yaptım pozitif çıktı kan testi yaptırdım ondada pozitif çıktı ve hamileyim ve adet günüme 2 gün var belli oldu ve çok mutluyum rabbim herkese nasip etsin :ecrin_bebek:
     
  16. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yasmen2008
  17. yasmen2008

    yasmen2008 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar test yaptım t çizgisi kırmızı c çizgisinde silik kırmızı bir nokta gibi bişi var ama tam çizgi değil bu ne demek oluyor?test mi hatalı acaba?
     
  18. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yasmen2008
  19. nehir erva

    nehir erva gıcık Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    eğer testinde belli belirsiz bile olsa 2. çizgiyi gördüysen hamilesin anlamına geliyor ..ama tabii yinede bilemem ..
    ALLAH hayırlı evlatlar nasip etsin işallah ..(isteyen herkese banada .)
     
    Son düzenleme: 21 Temmuz 2009