acil hcg si yüksek olup düşen varmı.........

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve kova77 tarafından 3 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kova77
  1. kova77

    kova77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    88
    lütfen yaaa acil olarak bana böyle yaşayan varmı hcgsi düşen kişiler ne yaptınız ve sonuç ne oldu.........yazarsanız çok sevinirim...
     
  2. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kova77
  3. butterfly 's'

    butterfly 's' gözümdeki yaşsın bebeğim Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.784
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    sorun nedir?kaçtı kaça düştü?
     
  4. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kova77
  5. kova77

    kova77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    88
    6 haftalık gebelikti hcg 139 olmuş
     
  6. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kova77
  7. kova77

    kova77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    88
    çok üzgünüm anlatamam...usgde kese var ama hcg ilk kontrolde 139 adüşmüş
     
  8. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kova77
  9. kova77

    kova77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    88
    doktorumda ilaçları bırak dedi.bebeğimi kaybediyormuşum....ama hcg ye göre....kese usg de duruyor kanama yok....
     
  10. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kova77
  11. kova77

    kova77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    88
    lütfennn yaaaa ne olusunuzzz bişeler yazın......hiç bi bilgisi olan yokmu..........
     
  12. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kova77
  13. Syucem

    Syucem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2008
    Mesajlar:
    406
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Allah yardımcın olsun canım senin için dua edelim bebeğin sana tutunsun
     
  14. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kova77
  15. kova77

    kova77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    88
    olurmuki canımmm yaaaaaaaaa ilaçları bıraktımmm
     
  16. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kova77
  17. butterfly 's'

    butterfly 's' gözümdeki yaşsın bebeğim Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.784
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım inan çok üzüldüm ama anladığım kadarıyla bebeğinin gelişimi durmuş.bunun seninle bir ilgisi yok.daha kanaman bile başlamamış.yorgunlukla ,üzüntüyle,beslenmenle daha doğrusu seninle katiyen bir ilgisi yok.o yüzden kendini suçlama lütfen.Allah kimseye sağlıksız bir yavru vermesin.demek ki yolunda gitmeyen bişiyler vardı ve gelişimi durdu.üzülme diyemem ama lütfen kendini suçlama.Hakkımızda hayırlısı olsun. :çok üzgünüm:
     
  18. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kova77
  19. kova77

    kova77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    88
    kendimi kötü suçlu hissediyom..........zaten elimde dua ve ağlamaktan başka bişey gelmiyor.......