Acil Lütfen!!! Düşük Yapanlar Yardim Edin Bebeğimi Düşürdüm Galiba!!!

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve bebixsxlerim tarafından 22 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : bebixsxlerim
  1. bebixsxlerim

    bebixsxlerim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar biraz önce serçe parmağımın yarısı kadar et parçası geldi düşük böylemi 3-4 haftalıkken düşük yapan varmı? lütfen cevap bekliyorum.yarını bekleyemiyorum doktorla konuşmak için
     
  2. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : bebixsxlerim
  3. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayyyy canım bi bilgim yok inş bişey olmamıştır ya ağrın falan varmı
     
  4. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : bebixsxlerim
  5. bebixsxlerim

    bebixsxlerim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    biraz var daha öncede vardı zaten ama azaldı gibi...
     
  6. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : bebixsxlerim
  7. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    doktor falan arayamazmisin ki hastane falan vallaha bende hic anlamiyorum insallah kotu bi sey yoktur allahim yardimcin olsun
     
  8. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : bebixsxlerim
  9. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    vala canım yat dinlen bari hiç bilmiyorum ki bilen arkadaşlar görür inş dr gitsen acile falan ne bileyim allah yardımcın olsun canım
     
  10. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : bebixsxlerim
  11. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.338
    Beğenildi:
    21.451
    Ödül Puanları:
    363
    Allah yardımcınız olsun inşallah..
    Hemen acile gitseniz,yani önemli bir şey olmasa bile doktora görünmekte fayda var bence..
     
  12. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : bebixsxlerim
  13. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    agrin falan var mi sancili agriniz falan ?
     
  14. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : bebixsxlerim
  15. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    bence siz acilen hastaneye doktora gidin
     
  16. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : bebixsxlerim
  17. bebixsxlerim

    bebixsxlerim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    pek yok düşmeden önce daha çoktu
    eşim dr u yarın ararsın diyor
     
  18. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : bebixsxlerim
  19. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım bence yarınlık bişey yk sen bence hemen ara sor sonra pisman olma bügünün işini yarına bırakma bence canım bu normal bi başağrısı karın ağrısı değil sen ara sor ne diyecek hiç değilse için rayat uyu