acil! sümüksü kaka

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve esther tarafından 8 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : esther
  1. esther

    esther cillop olacaaaaaaaammmmmmmmmm Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.810
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    oğlum bugun 3 kez kaka yaptı. üçüncü kakası sümüksüydü ve ishaldi. 3,5 aylık ve sadece anne sutu alıyor. sizce neden boyle olabilir? diğer ikisi normaldi. sonuncu ishaldi sadece. doktora gotureyım mı hemen? tecrübeli anneler yardım...delikafadulden
  2. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : esther
  3. minnosum09

    minnosum09 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ishal olduğunu emin misin öncelikle onu sorayım bizdede öyle olmustu dr a sorduk rengi iyiyse bişey yok dedi o ishal değildir dedi anne sütüyle beslenen bebeklerde olur dedi benim oğlumda 3.5 aylık iki günde bir yapıyor böyle sümüksü yapışkan bişey çok afedersin...bence normal bugün nette okumustum bebekler ishalse sümüksü yapıyosa ve kötü kokuluysa dr a götürün diyodu belki bi anlık bişeydir sizinki biraz bekle yarın da öyle olursa dr a götür
  4. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : esther
  5. ashkom

    ashkom Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    801
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    yarına kadar bekleyin bence tekrarlarsa ,kötü kokuyosa ,çocuk huzursuzsa,karın ağrısı varsa veya kusuyosa götürün doktora
    anne sütü alan çocuklar genelde yumuşak kaka yaparlar
  6. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : esther
  7. CASMXIXN

    CASMXIXN Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.766
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ishal günde 6 kezden fazla yapılan sıvı yada sıvıya yakın kakadır.hava nın çok sıcak oluşu etkilemiş olabilir çok kalın giydirmemeye özen gösterin birde doktorumdan birşey duymuştum annenin tatlıyı çok tüketmeside kkanın koyuluğunu ve rengini değiştiriyormuş .bence bu gece bekleyin ateş titreme ayaklarını ağlayarak karnına doğru çekme varsa çocuk huzursuzsa o zaman gerekirse sabahı bile beklemez acile filanda götürürsünüz.birşey varsa çok geçmiş olsun şimdiden.
  8. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : esther
  9. esther

    esther cillop olacaaaaaaaammmmmmmmmm Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.810
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    çok çok teşekkürler arkadaşlar. tekrar kaka yapmadı bugün. aslında ishal yaptığını nasıl anladığımı soylıyım biraz iğrenç olcak kusura bakmayın ama bezini açtığımda hala yapmaya devam etti. su gibi bişeyler çıkıyodu oğlumdan. ayrıca tatlıyı çok fazla tuketiyorum ama ilk kez boyle oldu. bazıları da üşümüştür dedi. gece üstünü açıyo ondan diye düşünmüştüğm ben. ateşi yok çok şükür. kusma var ama zaten arasıra kusuyo oğlum. bi farklılık hissetmedim.
  10. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : esther
  11. ospelias

    ospelias Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2008
    Mesajlar:
    341
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bencede üşütmüş olabilir canım,
  12. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : esther
  13. s_eker

    s_eker ŞükürlerOlsunAllah'ımSana Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim kızımdada aynı durum dün oldu.doktor olabilir demişti.benim kafam karıştı yalnız oğlum sıvı yapıyor demişsin,benim kızım hep tam su gibide değil ama sıvı yapıyor ben anne sütü ile beslendiği için normal olduğunu biliyorum.anormal bir durummu bu?
  14. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : esther
  15. esther

    esther cillop olacaaaaaaaammmmmmmmmm Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.810
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    ya ilk kez oyle gormüştüm. bugün 1 kere normal kaka yaptı, bir kere de azcık yapmış ama sümüksüydü. yarın yine yaparsa doktora goturcem.
  16. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : esther
  17. caycan

    caycan İbrahim Deniz'im Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    933
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benimki 2 haftadır sümüksü yapıyo.2 dr a gösterdim normal dedi.dışkısında kan olursa kork dedi.bende endişe etmiştim ama bişey yokmuş.sende bi sor bakalım ne diyecek.dedimya benimki 2 haftadır sümüksü yapıyo..
  18. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : esther
  19. esther

    esther cillop olacaaaaaaaammmmmmmmmm Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.810
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    canım peki karnı ağrıyo mu bebeğinin?benimkinin karnından fıkır fıkır sesler çıkıyo. elimi koyuyorum hissediyorum yani duymasam da. bi de bebeğim huzursuzlanıyo inliyo karnı ağrıyo gibi sonra kaka yapınca rahatlıyo.
Benzer Konular: sümüksü kaka
Forum Başlık Tarih
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları Kızımın sümüksü kakası 15 Nisan 2014
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları yenidoğanda sümüksü kaka 12 Aralık 2011
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları bebeğimin kakası yeşil ve sümüksü 20 Nisan 2010
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları Sarı-sümüksü kaka....geçmedi gitti 4 Aralık 2009
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları önemli!!alya derin'in kakası sümüksü 24 Mayıs 2009