Acil yardım bebeğimin büyümesi durdu

Konusu 'Premature Bebekler ve Paylaşımlarınız.' forumundadır ve yumy tarafından 22 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    22 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  1. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    :çok üzgünüm::Saruboceq:senağlamasenağlamasenağlama:çok üzgünüm:KK70:ÜZELTİLMİ,Ş YAŞI 5 AY OLAN 7AYLIK KIZIM EK GIDA ALMAYI REDETTİĞİ İÇİN BÜYÜMESİ DURDU ÇOK ÜZGÜN VE ENDİŞELİYİM HİÇ BİŞEY YEMİYO AZBİŞEY ANNE SÜTÜ ALIYO O DA TABİİKİ YETMİYO NE YAPMAM GEREK YARDIM LÜTFEN
     
  2. 22 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  3. jelibonbon

    jelibonbon kötüyüm ben kötüyümm:( Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    172
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    mama vermiyormusun canım,uyurken vermeye çalışsan.
    benimkide 5.5aylık.çogunlukla uyurken tıkıyorum ağzına biberonu.
     
  4. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  5. Diamond

    Diamond Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    754
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Ek gıdalara nasıl başladın biraz ayrıntılı yazar mısın?Benzer şeyleri ben de yaşadım hiç üzülme bir süre sabır sonra alışıyorlar.Denemediğim yöntem kalmadı, neredeyse bir ay çektim, sonra yalana yalana yemeye başladı.Çok ısrarcı oldum ben.Ben verdim,o kustu.Ben verdim, o ağladı.Ev halkı komple maskarası olduk beyefendinin.Sonra birden kendiliğinden düzeliverdi.Biraz zaman tanı ona da kendine de.
     
  6. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  7. Arzu:)

    Arzu:) AYŞENUR,UM CANIM BENİM:)) Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    967
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bebeğinin şu anki kilosu ve boyu kaç santim bazen bebeklerde iştahsızlık oluyo idrar tahlilide yaptırmanı öneriri idrar yolu enfeksiyonu oln bazı bebeklerde tek belirti iştahsızlıkta olabilir benim kızımda bi ara öleydi bütün bişeyler yedircem diye uğraşıyodum yemiyodu yeni yeni biraz yiyiyo ve ben çoğunluk uyku arasında veriyorum dilerım iştahı açılır canım:teselli:
     
  8. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  9. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar merhaba hepinize teşekkürler
    önceleri meyve püresi filan sebze çorbası verdim sadece kibrit kutusu kadar armut ve az muz ezmasi yiyor akşam 5e kadar hiçbişey yemiyor 4 5 gibi milupaya mayalanmış yoğurt yiyor okadar bütütngün yediği bu ve biraz anne sütü 68cm 7270 kg şuan sağlık sorunu yok kesinlikle biberon ve mama almıyor değişik markalar denedim bütün markaları tel.la aradım besdlenme uzmanlarından yardım aldım olmuyor zorlamıyorum ama azda olsa bişeyler yemesini istiyorum doktor benim çok yorgun olduğumu aşırı stresten bebişin etkilendiğini ve ondan yemediğini söyledi bilmiyorum işte böyle 1 aydır uğraşıyorum
    yardımmmm
     
  10. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  11. doly

    doly Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim bebeimde 6.5 aylık düzeltılmıs yası 4.5 aylık..6500gr ve60cm..benım kıde son zamanlarda pek buyumuyor..doktor ek gıdaya geç dedı...ama bu cok zor..meyve ve sebze kesınlıkle yedıremıyorum..kusuyor..pirinç unlu muhallebi ve yogurt yıyor oda zorla ve sabırla..butun gunum ona degişik ek gıdalar hazırlayıp çöpe dökmekle geçiyor..psikolojik olarak cok yıpratıcı...zaten kucuk dogdugu için içimden onu çok çok yedirip çabuk büyütmek geliyor ama olmuyor.
     
  12. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  13. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    bende aynı durumdayım hiç bişey yemiyo çöp ve tabak arasında mekik dokuyorum
     
  14. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  15. bebeklik

    bebeklik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.000
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar gözümü korkutuyorsunuzz benımkı ek gıdaya geçerkende kusacakmı ayy ne yapmalıyım şimdiden bi telaş aldı beni......şuan 2,5 aylık düzeltilmiş yaş olarakda 1 haftalık daha yeni doğmuş oluyor yani...daha önümde uzun bire süreç var ama sizlerin yazılarını okuyarak bişileri öğrenmeye çalışıyorum...

    kızlar bebişlerinizin en sevdiği besin ne ??mesela hangi çorbayı seviyor??yada hangi meyva püresini seviyor...

    birde kesinlikle şekerden uzak tutun ebişlerinizi diş çürüyüne neden oluyor...teyzeminde bebeği premetrüyd ek gıdaya geçince sütün içine şeker koymuş....şeker yerine muz koyun birazda bal şekerden kesinlikle uzak durun....