acil yardım bekliyorum

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve yakamoz_83 tarafından 31 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yakamoz_83
  1. yakamoz_83

    yakamoz_83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bundan bi hafta önce saçımı ilk defa garnie açık kestaneye boyadım siyah oldu kendi saç rengimdden daha koyu oldu kahva tonları istiyorum hangisi daha iyi sizce
     
  2. 31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yakamoz_83
  3. Jejo

    Jejo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2010
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    genelde tüm boyalar siyah gibi kopkoyu yapıoo artık... biraz yıka aksın bence.. bu arada bencede kahwe tonlarıı güsel :)
     
  4. 31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yakamoz_83
  5. rainbowoman

    rainbowoman Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tekrar garnier in boyadığın renginden daha açık rengine boya açılır. kumral tonlara boyayabilirsin. bitkisel boyayla boyadığın için loreal, koleston gibi boyalar açmaz, ilk anda açsa bile akar bi süre sonra. ama 1 hafta erken değil mi birkaç yıkamada renk değişir çünkü. istersen biraz daha bekle.
     
  6. 31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yakamoz_83
  7. yakamoz_83

    yakamoz_83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    garnie de kahvetonları yok baktım tavsiye edeceğiniz renk varmı
     
  8. 31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yakamoz_83
  9. yakamoz_83

    yakamoz_83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    garnie 6.0 kumrala boyasam nasıl olurgüvenemiyorumdaüzerindeki renk olmuyo
     
  10. 31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yakamoz_83
  11. Liza.

    Liza. love Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.428
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ancak açık kumral açar o da biraz..
    koyu ile başlayanlara yönelme canım
     
  12. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : yakamoz_83
  13. yakamoz_83

    yakamoz_83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    tşkr ederim arkadaşlar
     
  14. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : yakamoz_83
  15. Summer

    Summer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    700
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım zaten ilk başta açık kestane boyayarak hata yapmışsın siyah renk verir doğal olarak bence ilk 2 hafta falan saçını akıt bitkisel olarak çıkartılan bir seri ama kesinlikle bitkisel değildir onu söyleyeyim ilk önce ben :) yani diğer arkadaşın dediği gibi yok koleston,loreal boyaları açmaz diye bir şey yok loreal'le boyamamanı tavsiye edebilirim akıttıktan sonra çünkü açma olasılığı en az olan markadır hele recital ile asla yani :KK70: akıttıktan sonra 8.1 ya da 7.1 ile küllülerle saçını boya ki saçlarının kızıllığını birazcıkda olsa alır açıcaksın çünkü koleston küllülerde başarılıdır ama sakın koyu renklerini deneme saçını siyah yapar 7.1 ya da 8.1' ini rahatlıkla kullanabilirsin
     
  16. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : yakamoz_83
  17. yakamoz_83

    yakamoz_83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    7.1 çok açıkmı durur kolestonun kahve serisi nasıl olur sence:2:
     
  18. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : yakamoz_83
  19. Summer

    Summer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    700
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım saçlarını açmaz onlar ilk bi 7.1 ile boya zaten kutudaki gibi bir renk vermiycek saçın orta kahve tonlarında olacak böylece ama ilk iyice akıt oldumu