Acil yardım , diane 35 tedavi sonrası ?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve Sitarem tarafından 24 Ağustos 2007 başlatılmıştır.

    24 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : Sitarem
  1. Sitarem

    Sitarem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Selam arkadaşlar, şimdi benim gibi pko sorunu yaşayan arkadaşlara öncelikle acil şifalar dilerim....

    Benim sorunum şöyle, bundan 5 ay önce düzensizlik nedeniyle doktora gittim ve ozamanki tahlillere göre pko olduğumu söyledi ve diane 35 altı ay içeceksin dedi..Fakat bu hap bana hem kilo aldırdı, ondan ziyade gögüslerimde şişlik oldu nerdeyse bir beden büyüdü ve ağrı yapıyor..

    Daha sonra yapılan testlerde halsizlik nedeniyle dahiliye gittim, tiroit hormonlarına baktılar ve yüksek çıkınca beni tiroit uzmanına sevketti..Sonra yapılan tetkikler sonucu haşimoto tiroiti olduğumu söyledi.hemde hipotiroit var, tefor verdi,onu içmeye başladım..Bu sefer kadın doktorumu değiştirdim, farklı bir doktora gittim ve yapılan hormon testleri sonucu pko olmadığımı söyledi ve bu düzensizlikleri tiroite bağladı....senağlama

    Şimdi ben boşu boşunamı o diane 35 denen hapı içtim ve birsürü yan etki yaşamadım..:a015: senağlama bugün canım çok sıkkın o yüzden...

    Birde kızlar, bu hap bittikten sonra bu şişlikler normale dönermi sizce???Çok rahatsız oluyorum...
     
  2. 24 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : Sitarem
  3. Sitarem

    Sitarem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar ne olur , bu konuda bilgisi olan yokmu????????
     
  4. 25 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : Sitarem
  5. sarxixcivciv

    sarxixcivciv Kıymetlimizsin meleğim... Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    5.813
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    geçmiş olsun canım.diane 35 2 ay kullandım bende pko icin.yan etkisi olmadı sadece ve sadece kilo aldım.
     
  6. 25 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : Sitarem
  7. clove_25

    clove_25 Guest

    canım rahat ol bi müddet sonra geçiyo bende kullanmıştım ama geçmezse agnucaston diye ilaç var onu kullanabilirsin geçmiş olsun
     
  8. 25 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : Sitarem
  9. Sitarem

    Sitarem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86

    Teşekkür ederim canım, fakat ben en çok göğüslerimin şişliğinden şikayetçiyim, onlarda hap bitince normale dönermi???

    birde cildim o kadar pürüzsüz ve yumuşak olduki, en sevdiğim yönü bu sanırım..Onlardada tekrar bir değişme olurmu dersin??
     
  10. 26 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : Sitarem
  11. elanurhatun

    elanurhatun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    diane35 kullandım bende inanılmaz kilo aldım o kilolar malesef ki kalıcı oldu evet tedevi uygulaması başarılıydı ama şimdi72 kiloyum fakar diane nein sadece kilo aldırmak değil üzerini okursanız psikolojik çöküntüler yaşatan bir yönü de var o kullanım süreci boyunca..
     
  12. 30 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : Sitarem
  13. clove_25

    clove_25 Guest

    valla canım benim göğüslerim değil ama cildim eski haline döndü :Roflol: daha sonra agnucaston kullandım şimdi fena değil ama yinede bi doktora git derim ultrason çektir ona göre ilaç kullanırsın.
     
  14. 31 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : Sitarem
  15. xoxzlem147

    xoxzlem147 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    394
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende diane 35 kullananlardanım. bendede çok fazla kilo alımı, şişkinlikler ve ruhsal gelgitler oldu. şimdi kullanmıyorum6 aydır. kullanmam gerektiği halde. çünkü gerçekten çok canımı sıkan bi ilaçdı, bıraktıktan sonra tüm bu şikayetlerim kayboldu. zaten doktor da pko.lu hastalara bu ilacı verirken 4 ay kullandırıp 1-2 ay ara verdiriyo. sana 6 ay aralıksız kullandırtması ilginç.
     
  16. 31 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : Sitarem
  17. xsxadu

    xsxadu Şadu & Hayati Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bende de pco var ve doktormm d35 verdi hemde 18 ay borun ca kullanıcam ve 6 ayda bi kontrole gidicem ya bu nasıl bişeydir ben çözeemedimmm. kimisi diyo ilacı bıraktığında yeniden düzensizlikler başlıyo kimisi diyo yine doğal yönden hamile kalma oranı dier sağlıklı bayanlara göre %50 azalıyo ancak dr yardımı ile hamile kalınabiliyo filan die :KK43:
     
  18. 31 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : Sitarem
  19. Sitarem

    Sitarem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Özlem147 bende 6 ay kullandırmasından şüphe ettim ve doktorumu değiştirdim..Bugün kontrole gitcem...Ona göre yeni doktorum hapı bıraktıracağını söyledi...