Acil yardım!!! Kadına kocasının kendisini aldattığını söylemeli miyim???

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Sema1984 tarafından 14 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Sema1984
  1. Sema1984

    Sema1984 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar, iş yerinde bir adam var, 35 yaşında aşağı yukarı... 5 yıllık evli ve karısını sürekli aldatıyor. Ben kadınla hiç tanışmadım ama araştırma görevlisiymiş. Adam karısının arkadaşlarıyla bile yatıp sonra ailecek evinde ağırlayabiliyor. Şöyle düşünün, kocanız kız arkadaşınızla sevişiyor ve sonrasında yattığı kız arkadaşınızla kocası size oturmaya geliyorlar..!!
    Bu durum o kadar doğal geliyor ki adama, sanki hayatın bir rutini, bir parçası... Ben gıcık oluyorum bütün bunlara.. benim kocam böyle şeyler yapsa mutlaka bilmek isterdim!!
    Arkadaşlar, ne yapmalıyım sizce? Kadınla bir şekilde irtibata geçip ya telefonla ya da mailini bulup maille anlatmalı mıyım olanı biteni? Yoksa öyle sürsün gitsin mi? Muhakkak bana ne, beni ilgilendiren bir durum değil ama.. o adama da güzel bir ders vermek lazım.. bilip de sesimizi çıkarmazsak erkeklere pirim vermiş oluyoruz bence.. kadınlar birlik olmalıyız... Offf kızlar... Ne yapmalı? Akıl verin yalvarıyorum...
     
  2. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Sema1984
  3. EU1

    EU1 Guest

    karışmaaa cnm suçlu sen olursun iş yerindemişsinde işinde olma inanların özel hayatına girmkele işinden olursun karşındaki kadını bilemezsinkii
    mantıklımı yoksa benim kocam yapmaz diyenlerdenmi allah korusun bide seni suçlu çıkarır
    zaten allah her şekilde o adamı ters düz eder karısının görmesini sağlarr...
     
  4. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Sema1984
  5. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198
    Karısının hissedip konduramadığını düşünüyorum....kimsenin hayatını altüst etmeni tavsiye etmem...suçunun cezasını elbet bir gün verecek...bari bu dünyada kadıncağız çocukları mağdur olmasınlar....bazen insanlar herşeyi bilmek istemezler.
     
  6. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Sema1984
  7. Diana

    Diana Elhamdülillah Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    100
    Ödül Puanları:
    93
    bence söylemelisin ama kendini tanıtmadan telefon et yazık değilmi kadıncağıza ben olsam kesinlikle bilmek isterdim.kocası tarafından aldatılan,herkesin acıyarak baktığı bi kadın olmak çok onur kırıcı.ben söylemen taraftarıyım.
     
  8. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Sema1984
  9. sahra87

    sahra87 Bilemiyorum... Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.116
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    sizin yerinizde olsam ankesörlü bir telefondan kadını uyaran bir telefon görüşmesi yapardım en azından kadının ruhu duymuyorsa baazı eyler dank eder kafasına daha temkinli yaklaşır kocasına ya da aynen devam eder umrunda olmaz...yani siz uyarıcı bir görüşme yapın isim vermeden kadın ister kaale alsın ister almasın...
     
  10. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Sema1984
  11. laz_kxixzxix

    laz_kxixzxix rize merkez kopsun herkez Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.593
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    bende olsam söylerdim. tabikide senin olduğunu bilmeyecek bi kulübeden yada ne bilim senin olduğunu eşifre etmeyecek bi şekilde kadının kulağına su kaçırmak lazım.
     
  12. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Sema1984
  13. purplem

    purplem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    583
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bence de böyle yap
     
  14. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Sema1984
  15. laz_kxixzxix

    laz_kxixzxix rize merkez kopsun herkez Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.593
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    yuva yıkmak olarak nitelendirmiyorum ben yapılacak davranışı
    aksine kocasının ne kadar adi bi herif olduğunu öğrensin :kahve:
    zararın neresindne döenrsen kardır hesabıbenneyaptımki
     
  16. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Sema1984
  17. BarbieveKen

    BarbieveKen kendine geyşa Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    9.487
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    eğer bu olayı söylemesezsen birgün senin kocanda allah korusun aynı şeyi yapsa ve sana hiçkimse birşey söylemese bildikleri halde nasıl üzülürdün onu düşün

    kadını aptal yerine koymasına izin verme, bu yanlışlığa göz yumma kulak tıkama LÜTFEN
     
  18. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Sema1984
  19. Elis

    Elis Guest

    bence hic bulasma,kabak senin basina patlar,,,
    ki 5 senedir kadinda,biliyodur bence yada hissediyodur,,,birak ugrasma,,,bosuna demiyolar kari kocanin arasina girilmez diye....