acil!! yardımınıza ihtiyacım var

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve minikpatik tarafından 22 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : minikpatik
  1. minikpatik

    minikpatik yerim ben seni Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar oğlum yüz ve boyun çevresinde kırmızı pütür pütür bişler çıktı doktora götürdüm bepanten verdi bana yıkıyomusun diye sordu ama ben hergün yıkıyorum ne yapıcam çok moralim bozuk nasıl geçicek bunlar neden oldu bana bi akıl verin sizdede oldumu benneyaptımki
     
  2. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : minikpatik
  3. hatice41

    hatice41 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım geçmiş olsun yenimi çıktı?
     
  4. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : minikpatik
  5. minikpatik

    minikpatik yerim ben seni Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya canım bi kaç gündür var böle alerji gibi sanki ama doktor alerji değil dedi
     
  6. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : minikpatik
  7. hatice41

    hatice41 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    anladım canım benimde doğduğunda vardı lekeler 1 ay içinde gittii ,ben çok korktum kalacak diye ama geçti .doktorlar sonradan çıkan lekeler kalıcı olmaz diyor geçicidir diyor.inşaah geçer.
     
  8. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : minikpatik
  9. misskokulumm

    misskokulumm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.697
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    148
    belki isiliktir kızımın baş ve boyun bölgesi de çok terliyo en sürekli kontrol edip kuruluyorum boynuna bez koyup değiştiriyorum odasını fazla sıcak tutma istersen hatta 2 gün öncesi fark ettim kaşlarının üstünde dedğin gibi kırmızı noktala çıkmış başına taktığım şapkatı değiştirdim daha ince bi şapka giydirdim geçiverdi
     
  10. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : minikpatik
  11. celen35

    celen35 bodruma da gittik beraber :) Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    canım sütün yağlandıysa o da yapar.bizim bızdıktada oluo arada.büyükler sütün yağlıdır olur dedi.bide banyodan sonra oluo.o da temizlik svilceleri sanırım :)))
     
  12. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : minikpatik
  13. minikpatik

    minikpatik yerim ben seni Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet zaten ilk kaşının üstünde çıkmıştı ben galiba üşüyo diye çok evham yapıyorum fazlamı giydiriyorum acaba bilemiyorum off anne olmak ne zormuş ya aklım takıldı bu olaya resmen
     
  14. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : minikpatik
  15. minikpatik

    minikpatik yerim ben seni Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ay işallah öyledir canım ve işallah en kısa zamanda geçerler yoksa bu olay beni çok daha fazla üzecek
     
  16. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : minikpatik
  17. epokhe

    epokhe Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.176
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    merak etme isiliktir. benim oğlumda da oldu. bi hafta geçmedi. kontrolde doktor isilik dedi. sıcaktan oluyomuş. tek kat tulum yeter fazla giydirmeyin dedi. evin sıcaklığı 23,5 -24 derece arası bizim. kalın tulumlardan aldık içine body ve üstüne tek kat giydiriyoruz hepten ince olursa üşür diye. bizde evhamlıyız heralde. bazıları ince penye tulumlarla dursun diyo ama o zaman üşür. havlu tulumlar iyi oluyo. doktor dermatop verdi ama 2 gün kullanabilirsin maksimum. sabah akşam sürüyosun yüzüne. vücüduna bepanten verdi. dermatop bir günde geçirdi . geçmiş olsun..
     
  18. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : minikpatik
  19. minikpatik

    minikpatik yerim ben seni Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ay valla içimi rahatlattınız galiba sıcaktan şu evhamdan bi kurtulasm kendim üşüdükçe yavrucağı sarmalıyorum işallah geçer