Acil yardm

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve nefra tarafından 8 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nefra
  1. nefra

    nefra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    62
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ablalarım diye hitap edicem çünkü bi çoğunuz bende büyüksünüz 22 yaşındayım ben

    bi sıkıntım var kimseyle bu konuyu konuşamıyorum
    erkek arkadaşım var nişanlanıcaz ama bazı problemlerimiz var ve o hep beni her konuda haksız görüp çocuk gibi küsüyo
    bi kaç örnek veriyim mesela ben aradığımda telefonu meşgule verme diyo müsait olmasanda aç müsait degilim de diyo ama kendisi evdeyken ailesinin yanında meşgule veriyo telefonu

    onun beni sevdiginden hiç şüphem yok ama sürekli bu tür şeyleri dert etmesi üzmüyo degil yani ondan küçük oldugum için benim tecrübesiz oldugumu hiç bi konuda ona akıl vermemem gerektiğini söylüyo

    valla ne yapacagımı şaşırdım kendimi nasıl dinletcem bilmiyorum yardım edin lütfen

    evlilikte önemli olan mutluluk benim maddi durumum daha iyi onu dert ediyo kendine
     
  2. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nefra
  3. CADISILA87

    CADISILA87 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kendini çocuk olarak görmekten vazgeçermisim lütfen ben daha yeni 22 oldum 2 hafta oldu 22 olalı..

    sen kendiniş böyle gördükçe ve ona hissettirdikçe oda öle davranır
    sen biraz kararlı ol seni çocuğu olrak görmesin fikirlerine değer versin
     
  4. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nefra
  5. melekberke

    melekberke Serseri aşığım..... Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.347
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Nişanlanmayı düşündüğüne göre çocuk değilsin canım artık....
    Ağırlığını koy, sende düşüncelerini kabul ettir.
     
  6. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nefra
  7. Arzu:)

    Arzu:) AYŞENUR,UM CANIM BENİM:)) Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    967
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kesinlikle arkadaşa katılıyorum..22 küçük bi yaş değil genç kızsın..sen burada hissttirdiğin küçüğüm imajını arkadaşının yanındada berlli ediyosan doğal olarak adam seni her konuda tecrübesiz ve eğitilmeye ihtiyacı olan biri gibi görür..tabi ben çocuk değilim bu yaşa birden gelmedim..eğer bana, sana hiç akıl veremeyen teselliğe ihtiyaç duyduğunda sen anlamazsın,bana karışamazsın gibi şeyler sölüceksen hiç evlenmeyelim hatta görüşmeylim de..sonuçta evlilikte birinin devamlı seni yönetmeye çalışması sen anlamazsın deyip devamlı susturulması çekilmez bi durum olur..zamanla ne sevgi kalır ne saygı..tek taraflı isteklerin geçerliliği gibi bişey evlilikte söz konusu olamaz ..ileride mutlu olmak istiyosan önce senin bi birey olduğunu ve bazı karekteristlik özelliklerinin olduğunu,kabullendiğin veya kabullenmediğin konularda sana saygı duyması gerektiğini söle..kendi istemediği şeyleri senden istemesin..vereliniortak
     
  8. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nefra
  9. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    erkek arkadaşınızdan yaşça küçüksünüz diye,
    sesinizi kesip oturacak mısınız yani...
    erkek arkadaşınıza deyin ki, "" Akıl yaş da değil,baştadır.."""
    daha şimdiden sizi ezmesine izin vermeyin,
    hakkınızı arayın,fikrinizi söyleyin,dinlettirin,
    gerekiyorsa uygulattırın...
    siz sessiz kaldıkça,tamam canım,tamam aşkım dedikçe
    o iyice havalanacak ve ben ne dersem o olacak diyecek...
    tavrınızı koyun,size sesini bile yükseltmesine izin vermeyin...
    eğer böyle devam ederseniz,inanın sizi çok üzer...
    sevgiler...
     
  10. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nefra
  11. YAMAN

    YAMAN * ben bir anneyim * Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    Cnm sen bılırsın ama bu tÜr davranıŞlar evlılıkte daha da artar eŞıtsınız
    tecrÜbenın yaŞla alakası yok
    her dedıĞını yapma alıŞırsa
    sonra sadece kendı ıstedıĞıne gÖre hareket eder Öyle yaptırır sana
    sevmesı norml sever ama sadece onun dedıklerıne gÖre olmamalı hayat
    ıyı dÜŞÜn derım ben
     
  12. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nefra
  13. nefra

    nefra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    62
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    iyide ben çocuk olarak görmüyorum kendimi o beni öyle görüyo benim şımarık olduğumu düşünüyo o kendinden küçük herkesi öyle görüyo bu sadece benlik bişey degil

    ben kendimi bi çok yaşıtımdan daha olgun görüyorum oysa bunu kabul etmiyo
    bazı konularda konuyu uzattığımı söylüyo ona göre konuşma kısa ve öz olmalı
    fazla sohbeti sevmiyo bense konuşmayı paylaşmayı seviyorum

    bazen düşünüyorum çok zıt kutuplarız acaba yapamazmıyız diye ama ayrılmakta istemiyorum

    vardır bazı taktikleriniz dize getirmek için neler yapmalıyım karşıma alıp konuşmak dışında çünkü o konuşmayı tartışmayı sevmiyo
     
  14. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nefra
  15. oezlem06

    oezlem06 evli & mutlu Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.981
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    aranizdaki yas farki nekadar peki?
     
  16. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nefra
  17. nefra

    nefra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    62
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    26 yaşında 4 yaş var
     
  18. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nefra
  19. nefra

    nefra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    62
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    beni çocuk olarak görüyo ama o bendende çocuk bi küserse ben konuşana kadar konuşmaz mesaj atmaz aramaz ya bazen iyi hoşta bi tartışma olduktan sonra çekilmez oluyo beni kişisel olarak çok eleştiriyo şöylesin böylesin sürekli bende bişeyleri düzeltmeye çalışıyo insanların taktir ettiği yönlerimi bile begenmiyo beni sürekli yanlış biriymişim gibi düşündürüyo

    ister istemez beni yanlış yapmaya yönlendiriyo