acil yoruma ihtiyacım var

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve sevgii:) tarafından 11 Mart 2008 başlatılmıştır.

    11 Mart 2008
    Konu Sahibi : sevgii:)
  1. sevgii:)

    sevgii:) bebişimm benimleeeeeee:)) Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.357
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    ya kızlar adetim geceli bı 3.gün ama 2 3 günlük gecikmeler yaşayabiliyorum 2 aydır.neyse cuma hastaneye kan testi yaptırmaya gittim cihaz bozuk pazartesi gel dediler adet günümde pazardı.neyse bende kanı vermedim dedim bekleyim.eve gelirkende test aldım 2 tane.öğlen idrarıyla yaptım sabredemedim ve negatif.gittim geldim baktım teste hep bembeyazdı 2.çizgi.bide bugün yapayım dedim sabah idrarıyla yaptım yarım saatten sonra pembe bi çizgi oluştu hala adet olmadım ve acaip telaşlandım.yarım saat sonra pembe çizgi oluşması ne anlama geliyo.belki yarım saat gec bi süre fakat cuma yaptığımda 2 3 saat sonra bile 2.çizgi yoktu .sizce ne düşünmeli ne yapmalıyım benim gibi yarım saatten sonra 2.çizgiyi gören var mı yorumlarınızı bekliom:sm_confused:
     
  2. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : sevgii:)
  3. elmakurdu

    elmakurdu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım bende de aynı şey olmuştu.testi yaptım tek çizgi çıktı, koydum bi köşeye.yarım saat kadar sonra bi baktım 2 çizgi süprizzzzz.hemen kan testi yaptırdım,hamileymişim.sırnaşık şey.inşallah sende de öyle olur,dualarım tüm hamiş adaylarıyla.
     
  4. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : sevgii:)
  5. kalachakra

    kalachakra BERENİN ANNESİ HAVVA :)) Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bence sen hamilesin. 2. çizgi hamileliğin yeni olduğu için pembe renkte çıkar.ama emin olmak için kan testi yaptırman en makbulu :))) hayırlısı olsun...
     
  6. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : sevgii:)
  7. sevgii:)

    sevgii:) bebişimm benimleeeeeee:)) Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.357
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar gercekten mii yaa olabilirmi delircem valla heyecandan mutluluktan
     
  8. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : sevgii:)
  9. sevgii:)

    sevgii:) bebişimm benimleeeeeee:)) Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.357
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    ama yarım saat sonra belirdi çizgi yaaaa
     
  10. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : sevgii:)
  11. EU3

    EU3 Guest

    sevgi testi tekrarla derim ben yada hemen kan tahlili yaptır testi 5 dk.içinde çıkması gerekiyor ama İnşallah hamilesindir
     
  12. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : sevgii:)
  13. sevgii:)

    sevgii:) bebişimm benimleeeeeee:)) Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.357
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    ama cumada aynı marka testi yaptım 3 saat sonra bile çizginin eseri yoktu
     
  14. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : sevgii:)
  15. EU3

    EU3 Guest

    İnşallah hamilesindir bende daha önce olduğu için böyle söylüyorum insan olmayınca çok üzülüyor testi tekrar yap
     
  16. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : sevgii:)
  17. kalachakra

    kalachakra BERENİN ANNESİ HAVVA :)) Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm bendede buna benzer olmuştu... ilkinde ilk çizgi çok çabuk beliriyor ama 2.çizgi çok sonra pembe bi şekilde çıkıyor... hamileliğinin ilerleyen günlerinde 2.çizgi daha net belli olabiliyor.... ama sen en iyisi bugün git emin olmak için bi kan testi yaptır... herseyin hayırlısı... eğer çıkmazsada çok da üzülme...
     
  18. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : sevgii:)
  19. kxuxçxuxk balxixk

    kxuxçxuxk balxixk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    109
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım bak şimdi bi sakin ol önce Allah hayırlısını nasip etsin ay nasıl heyecan yaptım şimdi bende de aynı şey olmuştu.Adetim düzensizdir benim kaç gün geçmişti üstünden ben oralı olmadım hayal kırıklığı yaşamıyayım diye sonra bi his oldu gittim öğlen bi test aldım 3 milyonluk ucuz testlerden öğlen idrarı ile yaptım bekle allah bekle 15-20 dakika sonra 2. çizgi belli belirsiz çıktı yoktur dedim ama içim içimi yiyiyo tabi gittim bi test daha aldım onu ertesi gün sabah idrarı ile yaptım oda 15 dakika sonra falan gene soluk 1 gün bekledim 3. gün öğlen yaptım bu sefer daha idrar kağıdı ıslatırken soluk pembe çizgi çıktı kan testi yaptırdım hamile olduğumu öğrendim Allah'a şükürler olsun.Büyük ihtimalle sende de aynı durum söz konusudur canım ama tabi doğum kontrol hapı falan yada hormon hapları vs... kullanıyosan durum başka çünkü o tür hapların içeri hcg beta hormonunu bira yükselttiği için çizgibelli belirsiz çıkabiliyomuş.Sen gene kan testi yaptır ama yaptırana kadar çizgilerin belirme süresini ve renginin koyuluğunu takip ederekte anlaya bilirsin hamile olup olmadığını daha kısa sürede belirip rengi her tekrarladığında daha koyulaşıyo ise büyük ihtimalle hamilesindir canım hadi hayırlısı