Acilen yardım istiyorum....

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve ebuxsx81 tarafından 1 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    1 Ocak 2010
    Konu Sahibi : ebuxsx81
  1. ebuxsx81

    ebuxsx81 allah ım sen onu koru.... Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.581
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    SELAM ARKADAŞLAR BİR SENE OLDU VE ARTIK KULLANDIĞIM İLACI BIRAKMAK İSTİYORUM AMA DAHA İLAÇ BİTTİ DİYELİM 3 GÜN FELAN ALAMADIM HEMEN BAŞLIYO
    BAŞIMDA BİR UYUŞUKLUK GİBİ SANKİ DİZ KAPAKLARIM TUTMUYO FELÇ OLMUŞ GİBİ ALLAH IM ÖLE KÖTÜ BİŞEYKİ NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM RELAXSOL İSİMLİ İLAÇ BUNU KULLANAN VE BÖLE ŞİKAYETLERİ OLAN ARKADAŞLAR VE NASIL BIRAKTILAR BU KONUDA YARDIMCI OLAN BİRİSİ OLURSA ÇOK SEVİNİRİM BU ŞEKLİDE YANİ BÖLE YAN ETKİLERİ VARKEN İLACI BIRAKMAK ÇOK ZOR VE SEMTİMİZİ DEĞİŞTİRDİĞİMİZ İÇİNDE AYNI DOKTORUMA GİDEMEDİM NE OLUR BANA AYNI SIKINTILARI YAŞAYAN ARKADAŞLAR VARSA YARDIM ETSİN NE OLUR BAŞ DÖNMESİ GİBİ AMA DEĞİL SANKİ UYUŞUR GİBİ OLUYO ANLIYAMIYORUM TAM TARİFTE EDEMİYORUM ARTIK BAYAĞI KORKUM OLDU BU BENİM YAAmafoldumben
     
  2. 1 Ocak 2010
    Konu Sahibi : ebuxsx81
  3. alkim

    alkim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    588
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    geçmiş olsun ilaç kulanmaya başlarken nasıl vucüt ona alışırken zorlanırsa bırakırkende aynı sorunlar yaşanıyor biraz sabretmek lazım ama sizdaha ruhen düzelmişe benzemiyorsunuz bence bir psikologa danışın
     
  4. 1 Ocak 2010
    Konu Sahibi : ebuxsx81
  5. ebuxsx81

    ebuxsx81 allah ım sen onu koru.... Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.581
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    evet ya başlarkende vücudun alışması çok zor olmuştu..
     
  6. 1 Ocak 2010
    Konu Sahibi : ebuxsx81
  7. ebuxsx81

    ebuxsx81 allah ım sen onu koru.... Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.581
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yokmu relaxsol kullanan arkadaşlar yaa bu konuda bilgi alabileceğim