acill yardım istiyorumm...bağlama hakkında

Konusu 'Özel Yetenekler, yani müzisyenler' forumundadır ve GAMZELXIX tarafından 6 Mart 2010 başlatılmıştır.

    6 Mart 2010
    Konu Sahibi : GAMZELXIX
  1. GAMZELXIX

    GAMZELXIX UĞURBÖCEĞİM GEL ARTIK Üye

    Katılım:
    8 Mart 2007
    Mesajlar:
    618
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    slm arkadaşlar....eşim senelerdir bağlama çalmayı öğrenmek istiyor ama iş yoğunlu nedeniyle hiç ciddi anlamda ilgilenemdi....şimdii 10 gün sonra doğumgünü ve ben ona bir bağlama hediye etmek istiyorumm..biliyorum ki çalmasa bile evde bulunması onu mutlu edecek...hem de iş stresinden biraz uzaklaşıp,farklı şeylerle uğraşması için iyi olacakk..
    amaaa ben bu konuda çok bilgisizim ve gidip abuk-subuk bişey almak istemiyorum.yardımcı olursanızz çoookkk sevinirim
     
  2. 6 Mart 2010
    Konu Sahibi : GAMZELXIX
  3. GAMZELXIX

    GAMZELXIX UĞURBÖCEĞİM GEL ARTIK Üye

    Katılım:
    8 Mart 2007
    Mesajlar:
    618
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    netten araştırdıklarım da uzun saplı-kısa saplı gibi farklar varr,,,,,hangisi iyidir mesela :KK43:
     
  4. 6 Mart 2010
    Konu Sahibi : GAMZELXIX
  5. GAMZELXIX

    GAMZELXIX UĞURBÖCEĞİM GEL ARTIK Üye

    Katılım:
    8 Mart 2007
    Mesajlar:
    618
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlarrr lütfen amaa ,en azından alabileceğim bi yer önerinnn :KK43:(
     
    Son düzenleme: 6 Mart 2010