Açılmak istiyorum ama yapamıyorum

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve audreyy tarafından 4 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : audreyy
  1. audreyy

    audreyy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    224
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    liseye başladığım günden beri sınıf arkadaşımdan hoşlanıyorum ama açılamadım ona.çünkü ilk zamanlar benimle hiç ilgilenmiyordu.son senemizde benimle ilgili güzel şeyler söylemiş bi arkadaşıma ama ben açılamadım yine de.hep ondan bekledim.
    lise de bitti tam 4 yıl oldu kızlar.ben aynı durumdayım 4 yıldır cesaretimi toplayıp konuşamadım bi türlü =(
    şimdi facebookta falan görebiliyorum sadece.
    okuldayken de samimi değildik ama onu sadece görmek bile yetiyodu =( 4 aydır hiç görmedim yüzünü.görmezsen birini unutursun ya hani ben görmedikçe daha çok özlüyorum ve her gün daha da artıyo ona karşı sevgim.
    haykırmak istiyorum yüzüne.ama değil yüzüne söylemek facebooktan bi msj atıp itiraf edicek cesaretim bile yok.ne yapmalıyım nasıl kurtulurum bu durumdan yardım edin lütfen bilmiyorumkismile
     
  2. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : audreyy
  3. mavis87

    mavis87 Tek sevdam vatanim... Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.044
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Ben olsaydim acilmazdin cünkü onun acilmasini beklerdim. Isteseydi o adim atardi diye düsünürdüm...
     
  4. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : audreyy
  5. OLCA

    OLCA <HaSeT eDeN MuTsUz oLuR>! Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    327
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben olsam açılırdım bence açıl onunda san ilgisi varsa bişeyler olur.
    eğer yoksada sen çok üzülürsün ama sonradan üzülmektense başından üzül ve kurtul bu sıkıntıdan
    başta zor olur ama unutursun inan
    umarım hislerin karşılıklıdır.
     
  6. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : audreyy
  7. __fstk

    __fstk &#1108;&#951; &#1074;ü&#1091;ü&#1082; &#1090;ü&#11 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2009
    Mesajlar:
    8.825
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    ben olsam acilmazdim, ilk adimi ondan beklerdim
    sana ilgisi varsa zaten gelir..
    ama yinede sen bilirsin cnm
     
  8. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : audreyy
  9. jasmeen

    jasmeen Yasemenler dile geldi ... Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.102
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    İlk adımı , erkeğin atması gerektiğini düşünenlerdenim :1closedeyes:
     
  10. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : audreyy
  11. DeLiBoNCuK

    DeLiBoNCuK AnLaŞıLMaZ BiÇiMdE Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.156
    Beğenildi:
    62
    Ödül Puanları:
    148
    konunun başlıgını görünce kapalısınızda basınızı acmak ıstıyosunuz sandım yahu :KK70:
     
  12. 7 Ekim 2010
    Konu Sahibi : audreyy
  13. audreyy

    audreyy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    224
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    kızlar 4 yıldır sizinle aynı fikirdeyim ama bu düşünce bana zarar veriyor artık.ona hislerimi anlatmam gerektiğini düşünüyorum.bi de ben biraz tuhaf bi insanım.o benimle ilgili güzel şeyler söylemiş arkadaşıma ve o arkadaşımın gelip bana anlatacağını biliyor olması lazım.ağzında bakla ıslanmaz çünkü pek =) ben bunu duyduğumda çok sevindim ama ona bişey belli edemedim.hiç ilgilenmiyomuş gibi yaptım elimde değildi kızlar ya.onu gördüğümde kilitleniyordum.konuşmak istiyodum ama konuşamıyodum mesela en basitinden.acaba diyorum benim ona ilgim olmadığını düşünüp benimle konuşmaktan vazgeçmiş olabilir mi =) sanırım paranoyaklaştım biraz.platonik aşk paranoyaklaştırıyor insanı valla laelaelaelaelae


    düşününce açılmak çok mantıklı geliyo bana.en kötü ihtimalle ben senden hoşlanmıyorum kusura bakma der.üzülürüm belki evet ama umudum kalmaz en azından.içinde bi umut taşımak en kötüsü çünkü.hayatımı yaşayamıyorum.etrafımda ondan çok daha iyi biri var mesela ama ona da şans tanıyamıyorum.çünkü aklımda başkası varken bi başkasıyla olmuyo.hayatı kaçırıyorum kısacası kızlar.bu olayı çözmem lazım eyvahedigeldismile



    hahahah :KK70: işte bu yoruma koptum ya sırnaşık şey gerçekten de başlık öyle bir çağrışım yapıyor kusura bakmayın ifade edememişim kendimi pek sempatiksalakcinni
     
  14. 24 Kasım 2010
    Konu Sahibi : audreyy
  15. Palmiye

    Palmiye Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Canım bende seninle aynı duruyumdayım.Belki benim ki senin durumundan daha vahim bende lisede arkadaşım olan birinden hoşlanıyorum benimkisi benden hoşlandığını 4 sene önce söyletmişti arkadaşına ,ben kabul etmemiştim kesip atmıştım. Şimdi ben ona aşığım senin gibi facebookta görüyorum ve açılamıyorum.En kötüsüde en yakın arkadaşı benden hoşlanıyor şimdi ....:KK43:hoşlandığım kişiyi görmek için gittiğimde görmüş beni ve facebooktan bulmuş.Bu olaydan onunda haberi var.Bende açılmakta kararlıyım ama korkuyorum:2:

    Ama senin şansın daha yüksek gerçekten onu seviyorsan,açıl derim sonradan ''keşke'' deme..Başkasıyla gördüğünde ne olacak sonra keşke söyleseydim belki olurdu diyceksin sana tavsiyem AÇIL gitsin en azından için rahat olur...:KK66:
     
    Son düzenleme: 24 Kasım 2010
  16. 9 Ocak 2011
    Konu Sahibi : audreyy
  17. kedicikcns

    kedicikcns Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.068
    Beğenildi:
    518
    Ödül Puanları:
    113
    :KK52::KK1: hahah çok güldüm buna
     
  18. 25 Şubat 2011
    Konu Sahibi : audreyy
  19. KxixrmxixzxixKedi

    KxixrmxixzxixKedi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    iyi madem hep onun açılmasını beklersen daha çok beklersin::KK36: