Adet azalması

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve CHOSEN tarafından 9 Ekim 2007 başlatılmıştır.

    9 Ekim 2007
    Konu Sahibi : CHOSEN
  1. CHOSEN

    CHOSEN Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaslar.iki üç aydan beri adet kanamalarım azaldı.eskiden 5 gün olurken üç aydır 3 gün oluyorum ve öyle çok kanama olmuyo.adet düzensizliği için hap kullanıyordum acaba onun yan etkisi olabilirmi.neden azaldı anlamıyorum sonradan hep kesilme yapabilirmi acaba.bi fikri olan varmı?
     
  2. 9 Ekim 2007
    Konu Sahibi : CHOSEN
  3. xixrmak1979

    xixrmak1979 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşım öncelikle geçmiş olsun burada senin gibi yaşayan çok arkadaşımız var mesela ben benimde iki aydanberi aded düzensizliğim oldu dr.gittim bende kist çıktı bir yumuta çatlamamış bunu ilk dfa yaşıyorum,önümüzdeki ay adedliyken dr.tekrar gidecem kontorole,canım senin kullandığın ilacın adını yazarmısın ne kulanıyorsun eğer doğum.kot hapıysa normal aded omaman ama dr.gitmen gerekiyor ama ne ilacı kullandığını yazarmısına.s.
     
  4. 10 Ekim 2007
    Konu Sahibi : CHOSEN
  5. CHOSEN

    CHOSEN Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben dogum kontrol hapı kullanıyodum(diane 35) bekarken doktor adet düzensizliği için vermişti.evlenince dogum kontrol hapı diye bırakmadım.yaklasık 3 yıldır kullanıyordum.gecen haziran ayında bıraktım kullanmayı baska türlü korunuyorum haziran ayında bıraktıktan sonra 2 ay adet olamadım.gebelikte yoktu.doktora gittim.bana önce adet olmam için primolut verdi sonra adetin 5. gününde basla diye cylo prognova isimli bi hap verdi.iki aydır bu haplarla adet oluyorum ama azalmameydana geldi bu sefer.önceden 5 gün dolu dolu adet olurken şimdi üç gün ve çok az.daha çocuk sahibi değilim henüzde düşünmüyorum ama korkuyorum ya hep biterse diye.acaba hapların etkisimi?
    yada böyle olupta tamamen kesilen varmı acaba?
    bu konuda bişeyler biliyorsan cevaplarsan sevinirim
     
  6. 10 Ekim 2007
    Konu Sahibi : CHOSEN
  7. EU1

    EU1 Guest

    selam chosen bende senin gibiydim bende diane 35 le korunuyodum ama zamanla adetlerimde azalmalar başladı kendi doktoruma değlde bakşa doktora gittim doktorun dediği tek şey biz dianeyi polistik over hastalarında kullanırız bu yüzden seni menopaza sokmaya başlamış dei ve hapı kestim ben 6 ay oldu daha yeni düzelmey başladı inşallah senin öle olmaz
     
  8. 10 Ekim 2007
    Konu Sahibi : CHOSEN
  9. CHOSEN

    CHOSEN Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadasım.peki gittiğin öbür doktor bunun için baska tedavimi uyguladı.yani düzelmesi için hap felan kullandınmı.yoksa kendiliğinden vücut hapın etkisini atıncamı düzeldi.bunu cevaplarsan çok sevinirim.ona göre bende bi doktora gideyim...
     
  10. 12 Ekim 2007
    Konu Sahibi : CHOSEN
  11. CHOSEN

    CHOSEN Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya o bendede var.ben 5 ay adet olamamıstım.bigün arkadaslarla yaklaık 4 km yürüdükten sonra ertesi günü adet oldum.bu hareketin sporun iyi geldiğini biliyorum ama benim sorunum adetimin azalması.önceden 5 gün oluyodum ama şimdi çok azaldı.üç gübde bitiyo.benim derdim hep kesilmesi.ya bigün hepten biterse diye korkuyorum.çünkü daha çocugum yok benim.
     
  12. 12 Ekim 2007
    Konu Sahibi : CHOSEN
  13. sinem_06

    sinem_06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    703
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benımde gecıktı adetım kıslar yatatlicadiarzu 28 gunde bı normal oluodum ama sımdı 30 gğun oldu hala olmadım pekte olacakmısgıbı gorunmuo :utangac:
     
  14. 13 Ekim 2007
    Konu Sahibi : CHOSEN
  15. sultanxixm83

    sultanxixm83 Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    ya kızlar benimde adetimde azalmalar var migeren ilaçları etkilermi acaba bilginiz var mı? başka bir ilaç kullanmıyorum çocuk içinde korunmuyorum 1 yıldır çocukta olmuyor
     
  16. 18 Ocak 2008
    Konu Sahibi : CHOSEN
  17. ANNOŞ

    ANNOŞ Guest

    Benimde yaklaşık 1.5 senedir belki 2 senedir spirali çıkarttıktan sonra 5 gün olurken 3 güne düştü dr a sordum muayene etti daha menapoz falan olmaz sende dedi.Daha sonra 6 ay kadar önce spiral taktırmak için gittim ama kadın takamadı belki ben beceremedim belki de yapışıklık var dedi.Ultrasonda ve alttan muayene etti rahim yumurtalıklar normal ben ne diyeyim size ortada bişey yok dedi şaşırdım 1 ya da 2 ay sonra taktırmak için tekrar gideceğim tekrar muayene olacağım adetin spiralden sonra azalamsı tesadüf mü başka bir sorun da gözükmüyor hakikaten yapışıklık mı anlamak için....
     
    mimican bunu beğendi.
  18. 31 Ocak 2008
    Konu Sahibi : CHOSEN
  19. edanurnurdan

    edanurnurdan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar bende aynı dertten muzdarıbım.4-5 ay oncesıne kadar 5 gun suren adedım 2 gune dusmustu.2 ay once bıde yasmın kullanmaya basladım tamam gunu gunune hastalandım ama adet oldummu olmadımmı anlamadım bıle.bu ay dr gıtcem ıns.menepoza gırcemı zannetmıyorum daha 21 yasındayım ben daha erken heralde:) cııddı bısey olmasından korkuyorum ıns sapa saglamımdır ne dıyım hepımıze gecmıs olsun