Adet düzensizliği

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve meldi tarafından 17 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    17 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meldi
  1. meldi

    meldi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    968
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar ben dün üye oldum ve bbugün ilk mesajımı ve sorunumu yazıyıorum. Bu siteye üye olmamın sebebi kadınlar arasındaki bu üzel diyalog ve dayanışma o nedenle banada cevap yazarsanız sevinirim.

    ben 31 yaşındayım ve artık çocuk sahibbi olmak istiyorum. ilk defa başıma birşey geldi ve adetim yaklaşık 20 gün gecikti. normalde hiç böyle bir şey olmamıştı.defalarca kan ve idrar dan hcg bakıldı ama hamile değilim muayene oldum kist vs yok şimdi hormontesti yaptırdım progesteron ve östrojen onun sonuçlarını bekliyorum.. Daha önce böyle bir şey başına gelen varmı bana yazarmısınız
     
  2. 17 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meldi
  3. serenalar

    serenalar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.331
    Beğenildi:
    2.423
    Ödül Puanları:
    163
    canım benımde adet duzensızlıgı vardı hormon tahlıllerım yapıldı sut hormonum yanı prolaktanım yuksek çıktı ondan dolayı duzensız oluyormuş parlodel kullanıyorum adetım duzene gırdı içtıgım ılaç hormonumu sevıyesını duzenlıyor
     
  4. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meldi
  5. meldi

    meldi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    968
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler canım ilk mesajıma ilk cevap senden gelmiş..
     
  6. 23 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meldi
  7. meldi

    meldi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    968
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar ben daha öncede sorunumu yüzeysel olarak yazdım ama pek cevaplayan olmamış.
    Ben hayatımda ilk kez adet olamama gibi bir sorun yaşıyorum. Adetimnormal zamınında gelmedi ve hala da adet olamıyorum onun üzerine şu an ikinci adet dönemim bile geçti. ben 23-24 günde bir adet olan biriyim. en son 6 kasımda regli oldum bugün 23 aralık ve hala bir şey yok. iki kez dr kontrolünden geçtim hormon testleri uyguladı. birde adet getici bir ilaç yazdı.duphoston diye. bunu 5 gün kullan sonra iki hafta gelmesini bekle gelmezse tekrar gel dedi.bu ilacı kullananlar varmı. işe yarıyormu kafayı yicem. acaip şiştim.çok gerildim. yine gelmezse korkusu başladı bu sefer.gelince reglinin 3. günnü yapılacak hormon testleri verdi onlara bakılacak. sonra çocuk tedavisi başlayacak rahim filmi falan.ama önce regli olmam lazım .lütfen daha önce başaına gelen varsa tecrübelerini paylaşxsın. yada bildiğiniz bitkisel tedavi yöntemleri varmı. bu konuyla ilgili soğan kürüyle ilgil bir form açmıştım. kullanıpta işe yarayanı var mı diye .hepinizden cevap bekliyorummmmmmmmmmmmm.
     
  8. 23 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meldi
  9. topiceberg

    topiceberg Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım geçmiş olsun bende seninle aynı durumdayım bende enson 9kasımda adet oldum bendede bi hareket yok cumartesiye randevu aldım bakalım ne diycek.benim bekarlıgımdan beridir böyle ama hep düzensizligim vardı bogum kontrol hapı kullanarak düzenliyordum 3aydır hap kullanmıyorum geçen ay papatya ve adaçayı içerek birkez adet oldum ama bu ay işe yaramadı umarım en kısa zamanda normale döneriz çeçmiş olsun canım
     
  10. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meldi
  11. sevdayildizi

    sevdayildizi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canim bende dogum hapini biraktim cunku adetimi cok bozdu duznslizlesti ve saun hic bir adet olamiyorum bir hapi kulanirken normal kanamam geldi 10 gun ve biraktim gunden beri bsiey yok suan agrim avar olamiyorum ayrdimalrinizi bekliyorums ago;lun
     
  12. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meldi
  13. meldi

    meldi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    968
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sevda yıldızı ve topiceberg kızlar ben bugün aktara gittim hayıt suyu almaya. çünkü topiklerde bu sorunla ilgil genelde soğan suyu ve hayıt suyunun iyi geldiği yönünde tavsiyeler var.hayıt suyunu bugün aldım, aktara adet düzensizliği alıyorum diye söyledim bana ayrıca civanperçemi verdi. şimdi ikisini de kullanıcam...gelişmeler olursa haberleşelim, özelliklede bunları uygulayıp çare bulanların yazması lazım ki tecrübelerinden yararlanalım..
    sizde durumdan haberdar edin olurmu
     
  14. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : meldi
  15. stefany000

    stefany000 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba arkadaşlar,ben aralık 6da adet oldum tam 6 gün sürdü.Ocak 8de olmam gerekirken tekrar aralıkta oldum 29 aralıkta 2 gün sürdü ve kahverengi geldi sonra 1 ocakta tekrar adet kanama oldu sabah ve akşamüstü geçti...Acaba ne oldu:KK43:???
     
  16. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : meldi
  17. ravzaaa84

    ravzaaa84 miniğim bizimle Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2008
    Mesajlar:
    763
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende ilk adet görmeye başladığım zamanlarda böyle olmuştum troid hormonumun az çalışmasından kaynaklanmıştı bence doktora gitmelisin hormonlarını ölçtür .. geçmiş olsun inş önemli bişey çıkmaz
     
  18. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : meldi
  19. zug

    zug Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2009
    Mesajlar:
    626
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    slm meldi yeni üye oldum ve bu ilk mesajım.bende pcos var ve son 3 aydır adetlerim hep düzensiz.1ay önce duphaston kullandım ilaç bittikten bir kaç gün sonra adet oldum.ama bu ay yine gecikti.bu arda 12 gün kadar soğan kürü uyguladım.şimdi ise incir kürünü uyguluyorum.