Adet geciktirici?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve alzsry tarafından 1 Haziran 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : alzsry
  1. alzsry

    alzsry kocaman bir kedi Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu başlık altına yazmam doğru mu oldu bilmiyorum ama adet geciktirici kullanmam gerekecek sanırm bu yaz tatilde.ilacı var diye duydum ama zararlı olur dıye dusunuyorum.kullanan var mı ya..benneyaptımki:çok üzgünüm:
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 29 Temmuz 2010
  2. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : alzsry
  3. saftirik

    saftirik rütbesiz... Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Aynen bende 2 hafta sonra tatile cikiyorum benimde regl donemime denk geliyor bende kullanmayi dusunuyorum.arastirdim ilaci birakir birakmaz oluyormus uzun sure kullanmayacagim icin sakincasinin olacagini sanmiyorum.
     
  4. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : alzsry
  5. buket_akay

    buket_akay Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2008
    Mesajlar:
    398
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Primolut n tablet
    adet tarihinizden 1 hafta önce
    sabah akşam olarak
    kesince adet olursunuz
     
  6. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : alzsry
  7. buket_akay

    buket_akay Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2008
    Mesajlar:
    398
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    ama yine de ilaca karşıyım
    ve hormon düzeninizin bozulmasını istemem
     
  8. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : alzsry
  9. antrenxoxr

    antrenxoxr Profesyonel Sporcu Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Bende işim gereği (havuzda dersimin olduğu zamana denk gelirse) çok nadir de olsa kullanmak zorunda kalıyorum.
    Sık sık kullanmakdıkça zararı olacağını sanmam ama yine de ilaca güvenipte düzeni bozmamak lazım diye düşünüyorum.
     
  10. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : alzsry
  11. beyel

    beyel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben de geçen yıl tatilde kullanmak zorunda kaldım mecbur kalınca yapacak bir şey bulamıyoruz işte bazen ...çünkü son 3 yıldır hep denk geldi ben de kullandım:eek:ama ne kadar doğru malesef bilemiyorum arkadaşım
     
  12. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : alzsry
  13. alzsry

    alzsry kocaman bir kedi Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bnde çok kararsız kaldım ya, teşkkrler hanımlar.. mafoldumben
     
  14. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : alzsry
  15. @rxuxya@

    @rxuxya@ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    247
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    birkereden bişi olmaz .bende kullanmak zorunda kalmıştım. bir zararını görmedim...
     
  16. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : alzsry
  17. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    ben 2 defa kullandım canım ama bir zararını görmedim ..adet düzenimide etkilemedi ...çevremdede kullanan oldu onlarda da bi şikayet olmadı umarım için rahatlamıştır ..
     
  18. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : alzsry
  19. asliceylan

    asliceylan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    nişanlığım krem renginde olduğu için ogünde reg olcağım için nolur nolmaz diye kullanayım dedim.beni şişirdi resmen ya.stres yaptı acayip derecede kendimi tanıyamadım.nişanlığımı giydim içine zar zot sığdım.en iyisi kullanmamaktı benim için.bilmiyorum belki bana çok ağır gelmiştir.ama vücudun kimyasını dengesini değiştiriyoruz sonuçta kullanarak.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.