Adet geciktirme ile ilgili ltfn yardm:(

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve umutsuzca tarafından 11 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : umutsuzca
  1. umutsuzca

    umutsuzca Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    185
    Ödül Puanları:
    93
    sey ablalarım ben pazar günü össye giricem geçen gün tvde bi bayan konuşuyodu " bayanların adet dönemleri bile sınavdaki başarılarını olumsuz etkiler çünkü beyin ödem yapıyo o günlerde" dedi.

    bnde baktım tam ayın 15i pazar günü sabah geliyo.gittim eczaneye geciktiirici aldım ama eve geldim kağıdını okudum yan etkilerinde ödem yazıyodu ben zaten bi tarafımda ödem olmasın diye geciktirmek istiyorum şimdi napsam bilemedim ilacı kullanayımmı kullanmıyımmı :KK43:
     
  2. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : umutsuzca
  3. sultan49

    sultan49 ben geldim :) Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.407
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım bence kullanma uzmanlar bir çok şey söylüyor sen kendine güven ve iyi bir pet kullan ve ilaç alma canım ...
     
  4. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : umutsuzca
  5. ikircikli

    ikircikli Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    629
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sınav tarihinde regl ni ertelersen daha fazla sıkıntı yapar bence..sürekli kullandığın ağrı kesicin varsa al yanına yada bir doktora danış.a.s.
     
  6. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : umutsuzca
  7. OZLEMKELES

    OZLEMKELES Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    198
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence de canım kullanma bizim gelin kullanmıştı ama çok fena çarptı onu agrı kesici al hem az olur hem agrın olmaz belkide sınavın stresinden hiç olmaz ne dersin.........

    bide sınavında başarılar inşalla istediğin yer olurrrrr hayırlısıylaa başarılarrrr tekrar
     
  8. 12 Haziran 2008
    Konu Sahibi : umutsuzca
  9. umutsuzca

    umutsuzca Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    185
    Ödül Puanları:
    93
    teşekkürler hepiniz cvplarınız için :) kullanmamaya karar verdim napim bugün başlıcaktım başlamadım inşallah ecikir iyi dileklerinin ve ilginiz içide tekrar teşekkür ederim :)
     
  10. 12 Haziran 2008
    Konu Sahibi : umutsuzca
  11. Dishe

    Dishe ✿❤aŞk-ı KıYaMet❤✿ Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.003
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    reglı donemınız agır gecıyorsa agrı bulantı ve o gun ıcınde mutlaka dınlenmenız gerekıyorsa bence kullanmanız daha akıllıca olur..
    hem bır yada ıkı gun bıle ıcsen bır kac gun ılerı atar..
     
  12. 12 Haziran 2008
    Konu Sahibi : umutsuzca
  13. shoksheker

    shoksheker Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    508
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende evlendikten sonra ilk günlerde aldım o ilaçtan inan kullanmaman daha iyi çünkü çok fazla stres yapıyor doğal olan herşey daha normaldir
     
  14. 12 Haziran 2008
    Konu Sahibi : umutsuzca
  15. umutsuzca

    umutsuzca Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    185
    Ödül Puanları:
    93
    yok aslında ağrılı fln geçmiyo yani tbi bi ağrı oluyo ama öyle yataklara düşcek kdr deil ben sadece beynin ödem yapıp performansımı etkilemesinden korkuyorm


    artık kendime güvencem napim yeteri kdr stresteyim ztn bide ilacınkini çekemicem