adet günü gelmeden hamile olduğunu anlayan varmı?lütfen yazın

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve firdevsim tarafından 7 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    7 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : firdevsim
  1. firdevsim

    firdevsim Guest

    benim en son adetim 22 temmuz bu ay çalışmalara başladık.çok sabırsızlanıyorum .bunu anlamanın bi yolu yokmu...CADIARZU
     
  2. 8 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : firdevsim
  3. mxixz mxixz

    mxixz mxixz Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    16 Aralık 2006
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ay bende merak edenlerdenım
     
  4. 8 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : firdevsim
  5. CiLeKLi...

    CiLeKLi... Sana emanetiz... Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.318
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    valla kızlar vucudunuz bir tuhaf oluyor iste insan tuhaflıgı farkediyor ama tabii sureklı kendını dınlersen su mu bu mu dıye o zaman kendılıgınden tuhaf hissetmeye sartlanırsın :)) ben 10 gun once bir tuhaflık oldugunu anlamıstım
     
  6. 8 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : firdevsim
  7. mxixz mxixz

    mxixz mxixz Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    16 Aralık 2006
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ya bende oyleyım yanı sıze aaaaaaaa ben yuzde yuz hamıleyım bıle dıyebılırım dusun yanıııııııııııı
     
  8. 9 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : firdevsim
  9. pinarca

    pinarca Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla bende öle dıebılıordum ama düşük yapmadan önce yani hamıle kalmadan öncekı ayımda resmen belırtılere baksan hamıleyım ben dıordum artık o kadar lavaboya zor yetısıordum mıde bulantım barız ortadaydı sureklı uyuordum vs vs.. ama o ay adet gördum dıger ayına hamıle kalmısım :D yha bıde ben sunu farkettım kendımde bılmıorum sızdede bu oluormu cok asırı derecede acıkıorum ben hamıleyken sureklı yemek yemek ıstıorum yemek yıyorum karnım doyuyor 10 dk sonra yıne karnım kazınıo :S
     
  10. 10 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : firdevsim
  11. mxixz mxixz

    mxixz mxixz Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    16 Aralık 2006
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    aynen cnm aynen canavar gıbıyım canavarrrrrrr eksılı lımon offffffffffffffffffffffffffffffffffffffff kısır cıgkofte fılan acayıp ıstıo cnm
     
  12. 10 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : firdevsim
  13. Tugbademir

    Tugbademir aşkım, oğluşummm..iyi ki varsınız... Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    672
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    inşallah hamilesinizdir kızlar..ben akışına bıraktım çünkü çok yıprandım her ay ümitlenip boşa çıkması gerçekten çok yıprattı beni ben de korunmadan akışına bırakma kararı aldım..umarım siz fazla beklemeden hamile kalırsınız..sevgilerr
     
  14. 10 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : firdevsim
  15. gulcangulcan

    gulcangulcan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.787
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  16. 10 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : firdevsim
  17. firdevsim

    firdevsim Guest

    kızlar ben dayanamayıp kan testi yaptırdım negatif çıktı.çok erken yaptırdım galiba.şimdi kara kara düşünmeye devam ediyorum
     
  18. 10 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : firdevsim
  19. zeynepb

    zeynepb 2 mayıs hedef 68 Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    9.119
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    hıc bı belırtım yoktu sadece tuhaf bı sekılde ıcıme dogmustu. fırdevsım adetıne kac gun var test yaptım demıssın