Adet söktürücü içtim,işe yarar mı sizce?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve _Zumrut_ tarafından 30 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  1. _Zumrut_

    _Zumrut_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    arkadaşlar perşembe günü sancılandım,adetim başladı,hafif bir kanama oldu ve 2 3 saat sonra şak diye kesildi :KK43:

    o günden beri patlamamış bomba gibiyim...ha oldum ha olucam diye sıkıntı çekiyorum.karnım ağrıyıp ağrıyıp duruyor ama kanama yok!

    yarın da sınav var...bugün olup kurtulayım diye gittim farlutal aldım eczaneden.az önce bir tane içtim...bir tane de akşam içicem...sizce bugün adet olur muyum???
     
  2. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  3. bynkutluay

    bynkutluay YaHalıkYaBariYaMusavvir Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    11.961
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    196
    Bu ilaç hakkında hiç bi bilgim yok malesef ama canım böğürtlen çayıda söktürüor die biliyorym dene istersen
     
  4. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  5. _Zumrut_

    _Zumrut_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    evde vardı, içeyim teşekkürler...
     
  6. 31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  7. elifnil58

    elifnil58 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım bende de oluyordu bu durum kistim varken. saçmasapan kanamalarım oluyordu kesiliyord sonra pat diye açılıyordu bekle bakalım açılır bir iki güne canım ağrının nedeni yumurtalarının çatlamaya çalışması kanaman bu yüzden parça parça geliyor. inşallah bu ay kurtlursun şu kist belasından :KK25:
     
  8. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  9. tume

    tume geldim anne de Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.565
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    101
    canım farlutal bitmeden kanama başlamıyor.. en azından bende öyle oluyordu.. keşke içmeseydin. belki gebelik falan vardır..
     
  10. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  11. tume

    tume geldim anne de Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.565
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    101
    bu arada arkadaşlar adaçayı iyi bir adet söktürücüdür. ben adet olamayınca 2-3 fincan içerim ertesi gün kanama başlar
     
  12. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  13. _Zumrut_

    _Zumrut_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    prezer.. yöntemiyle korunuyoruz... gebelik ihtimali çok düşük olsa gerek diye düşünüyor ama bir yandan da endişelenmiyor değilim :/
     
  14. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  15. tume

    tume geldim anne de Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.565
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    101
    bence gebelik testi yaptır.. ne olur ne olmaz..belki vardır.. yazık olmasın bebişine
     
  16. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  17. _Zumrut_

    _Zumrut_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    kasetli olanlardan aldım yaptım dün. negatif çıktı.

    ya çok sıkıntılıyım....bir sürü ilaç kullanıyorum,eğer varsa gebelik Allah korusun bebek çok etkilenmiştir...

    korunuyorum da yani, olabilir mi böyle bir şey... :KK43:
     
  18. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  19. tume

    tume geldim anne de Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.565
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    101
    canım korunsanızda gebelik olabilir.. kanda baktır gebeliğe.. varsa şayet en azından bundan sonra ilaç falan içmezsin..