Adetim gelmiyor..

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve SuLtan42 tarafından 2 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  1. SuLtan42

    SuLtan42 Uykucuuu Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.503
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaslar dogru yeremi yaziyorum bilmiyorum ama, Nisandan beri adetim gelmiyor. ve su aralar asiri derecede bel agrisi cekiyorum, ve karnimda sanciyor:1no2:. ama adetim bi türlü gelmiyor. Sirf kahverengi akintilar geliyo arada bi 1-2 damla , hepsi bu. Adetim zaten genelde baya düzensiz ama busefer niye böyle oldu anlamadim :sm_confused: :a015:
     
  2. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  3. Adivar

    Adivar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.280
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    148
    Canım sana önerebileceğim tek şey hemen bir jinekoloğa görünmen olucaktır..Sonuçta bekarsın ve bu tarz rahatsızlıkları yaşıyor olman hiçte normal değil..En kısa zamanda doktora görün derim.Geçmiş olsun a.s..
     
  4. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  5. SuLtan42

    SuLtan42 Uykucuuu Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.503
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canim saol, zaten yarin icin hemen termin aldim, kadin doktorundan ,ama korkuyom ya orani burani ac derse , ellemeye falan kaLkarsa :1shok: :eek: Size belki sacma gelir bu korkum ama , ben bekarim yani hic böle cinsellikle alakam olmadi, yani ultraschal ile bakamazmi acaba. ay nebilim ya napicagimi sasirdim. acaba niye böyle oldu ?? :çok üzgünüm:
     
  6. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  7. EU1

    EU1 Guest

    bende de oldu bu ay, haziran ayını atladı adetim, kahverengi akıntılarla geçti adet olmam gereken günler.. arada olabilir heralde ama ya o kdr da anormal olduunu sanmıorum (yani işalla diildir)
     
  8. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  9. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Canım seninde dediğin gibi adet düzensizliğin varmış...Biran önce doktora gitsen çok iyi olur hem evlenmeden önce bunları halletmiş olursun...Okuduğuma göre bakiresin ve korkma seni alttan muayene etmez ultrasyona falan alır ...Geçmiş olsun....
     
  10. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  11. eylos_25

    eylos_25 Oglum abi oluyor.... Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    942
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    108
    korkmana gerek yok alttam muayene etmicek çünkü bakiresin dogum kontrol hapi verir büyük ihtimalle düzene girsin diyee geçmiş olsun
     
  12. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  13. MâÇâkxixzxix

    MâÇâkxixzxix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    333
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yaz aylarında olur böyle ya .bende nisan 10 da oldum halen daha olmadım içim rahat edemedim gittim dr.hiç bişiyin yok dedi.hormonlarda sorunumda yokmuş.eğerki adetlerin sürekli düznsizse senin adet şeklin böyle dedi.buda benim düzenim yani:) stres yapma bence gelir :) içinin rahat etmesini istiyosan dr git tabi.
     
  14. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  15. parxixl

    parxixl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    643
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bencede hemen doktora görün hormon bozukluğun olabilir.Almanyada doktor alttan bakma isteyebilir sen ona jungfrau olduğunu söylersen karından bakar canım.Birde bence hormon testlerinide yaptır bunlarda adetin 3. günü yapılıyor.geçmiş olsun.
     
  16. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  17. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    bence hemen dr gorunmelısın
    bekar ve bakıre oldugun ıcın kesınlıkle vajınal muayne yapamaz
    GEÇMİŞ OLSUN
     
  18. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  19. SuLtan42

    SuLtan42 Uykucuuu Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.503
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    kizlar cok saolun , zaten yarin icin kadin doktorundan termin aldim, gidip bakicam. ay allahim okadar sancim varki suanda karnimin altinda:1no2:. ama gelmiyo bi türlü gelmiyor adetim Kötü Kazen. insallah yarin hersey normal gider, bencede bende hormon bozuklugu var:çok üzgünüm:. bide duyduguma göre hormon bozuklulugu olan kisilerde evlenince, cocuk olmayabiliyormus galiba.:1shok: (allah korusun). en iyisi baktirmak. yarin pille yazdiricam. yani dogum kontrol hapi gibi. ama iste adetim düzenli olsun diye . bakcaz artik:çok üzgünüm: :a015:

    alman doktorlari bakire falan dinlemiyor, bakmak istiyo. ama ben dicem zaten kesinlikle bakma diye. Baktirmiyim dimi ? Nolur nolmaz ????