Adetim neden kahverengi

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve tugba_tnr tarafından 11 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tugba_tnr
  1. tugba_tnr

    tugba_tnr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slm ben yeni üye oldum ve bi sorunum var umarım bilen vardır ben 3 ay önce dogum kontrol hapı kullanmaya başladım 2aylık evliyim geçen ay adetim 2 gün geldi 3,gün sabahtan pembe akıntı akşamda kaverengi akıntı geldi ve sonra kesildi bu ay ise adetim sadece kahverengi akıntı olarak geldi bu neden olur sizce ve ne yapmalıyım lütfen bana yardımcı olun
     
  2. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tugba_tnr
  3. kelebeklikuzu

    kelebeklikuzu SANA EMANETİZ RABBİM... Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    kullandığın hapla ilgili olabilir cnm. bünyen yeni alışıyordur genelde oluyor sanırım yeni başlayanlarda. bir çok kez okumuştum bu bölümde sende göz gezdir istersen.
     
  4. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tugba_tnr
  5. ssheker07

    ssheker07 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    803
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bnmde bi dönem adetim koyu kahwerengi akıntı seklinde olmuştu.. kist oldugu içindi..
     
  6. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tugba_tnr
  7. aysegulyildiz

    aysegulyildiz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    475
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım doğum kontrol hapı kullanırken kanamalar zaten kısa süreli ve miktar olarak da az olur, o yüzden belki 2 gün normal daha sonra 3. gün akşama doğru kahverengiye dönmüştür bitmeye yüz tuttuğu için...yani hap kullanmadan önceki adet kanamaların gibi olmaz, onlara benzemiyo diye endişelenme...herkesde de farklı olur,belki başkasının daha uzun sürer ya da daha da kısa sürebilir hap kullanırken, bu bir sorun değil...hap kullandığı sürece hiç adet görmeyen kadınlar bile var ki bu da çok normal, hiç bir sorun teşkil etmez...hapların prospektüsünde de yazar bunlar zaten...benim de hap kullanırken çok çok az neredeyse hiç olmamış kadar az kanamam oluyordu...korkma yani... yine de emin olmak istersen doktoruna sorabilirsin tabi ama bence en önce ilacın prospektüsünü bi oku...cok geçmiş olsun canım...
     
  8. 25 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tugba_tnr
  9. elifnil58

    elifnil58 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    caım aynı durum bende de oldu şu an kistim var. hemen doktora gitmeliisn
     
  10. 26 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tugba_tnr
  11. asel35

    asel35 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bendede kist var kahverengi akıntı geliyodu ama dogum kontrol hapı kisti eritiyormuş çünkü dr bana dogumkontrol hapı yazdı şuan içiyorum.çocuk istedigim halde
     
  12. 27 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tugba_tnr
  13. elifnil58

    elifnil58 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende çocuk istiyorum ama maalesef 1 aydır hap kullanıyorum. kistin over mi çikolata mıi? bu çok önemli. çikolata ise hapın faydası yok maalesef. bakalım 2 yada 3 aya geçmezse operasyonla alırız dedi doktor umarım atlatırım. umarım sen de atlatırsın inşallah..
     
Benzer Konular: Adetim neden
Forum Başlık Tarih
Jinekoloji / Kadın Hastalıkları Adetim 1 hafta geçti nedenki:) 23 Ağustos 2013
Jinekoloji / Kadın Hastalıkları adetim neden azaldı anlayamadım 20 Nisan 2013
Jinekoloji / Kadın Hastalıkları Kızlar Adetim İlk Defa Erken Bitti!!! Sizce Neden Olabilir.. 29 Mart 2013
Jinekoloji / Kadın Hastalıkları son 3 adetimdir neden böyle oluyor? 17 Ekim 2012
Jinekoloji / Kadın Hastalıkları Adetim 1 gün sürdü kesildi neden olabilir?Yardım edin... 26 Temmuz 2012