Adetimde bi tuhaflık var

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve GECEYARISIGÜNEŞİ tarafından 19 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    19 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : GECEYARISIGÜNEŞİ
  1. mrhb kızlar bende 1 yıldır korunmuyorum dr a gittik bi sorun yok dedi...ama 3 4 aydır adetim 4 5 gün geri geliyor bunun sebebini bilen varmı yazarsanız çok sevinirim tskler:bbo::bbo:
     
  2. 20 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : GECEYARISIGÜNEŞİ
  3. deryam76

    deryam76 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    791
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canim benim her ay oyle bi sorun yok
     
  4. 20 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : GECEYARISIGÜNEŞİ
  5. xmoye_x

    xmoye_x Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    240
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benimde kendimi bildim bileli hep 4-5 önce oluyo dr. erken yumurtluyosun yüzden dedi bi sorn yok yani içini ferah tut cnm...a.s.
     
  6. 20 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : GECEYARISIGÜNEŞİ
  7. PembePanter

    PembePanter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım bu normal bişey.benimde bazen 3,4 gün önceden gelirdi.hatta genelde öle olurdu.korkulacak bişey yok canım.ne güsel erken gelmesi.geç gelmesi daha zor yaa.
     
  8. 20 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : GECEYARISIGÜNEŞİ
  9. scaarlet

    scaarlet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    geç olmasından erken olması daha iyi herzaman. benim de hep öne kayar. gecen ay 28, bu ay 26 günde adet oldum. normaldir. içini ferah tut
     
  10. 21 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : GECEYARISIGÜNEŞİ
  11. ÇOK TESEKKÜRLER KIZLAR YA İÇİMİ RAHATLATTINIZ HİÇ BÖYLE OLMUYODU 4 5 AYDIR BÖYLE KORKMUŞTUM AMA ŞİMDİ RATLADIM SAYENİZDE
    :sm_cool: