!!!! adetime 3 gün var herşeyin hayırlısı!!!!!

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve baby2435 tarafından 7 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  1. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    selam kızlar bu ay acaba hamile kaldım mı diye sorular sormadım kendime hiç düşünmedim aklıma bile getirmedim bebek düşüncesinden tamamen uzaklaştım başka şeylerle oyalandımm çünkü geçen aylarda çok kafama takıyordum buda hamile kalmayı bayaa bi engelliyo sonunda bu düşünceden kurtuldum şimdi ise adetime 3 gün var inşallah hamile kalmışımdır çünkü hiç stres yapmadımm bakalımm hayırlısı bugün sağ kasığımda hafif batmalar oluyo ve beyaz akıntım çok geliyo ve sırtım ağrıyo herşeyin hayırlısı bakalım bu ay stres yapmadın bakalım işe yaradı mı görücez gelişme olursa burdan yazarımm kızlar allah olmayan herkese nasip etsinn :Saruboceq:
     
  2. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  3. c_n

    c_n AŞK'sın sen... Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.047
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    hayirlisi olsun canim...insallah bebisin seninledir...a.s.
     
  4. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  5. hadibakem

    hadibakem oğlum bırakma anneni Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    5.625
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    hadi hayırlısı canım
    takmamak gerek cidden
    ama yapabilmekte önemli.
     
  6. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  7. Eylul

    Eylul Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.223
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    ışallah hamilesindir Rabbim gönlüne göre versin işallah
     
  8. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  9. aymuel

    aymuel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2008
    Mesajlar:
    392
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım insallah hamile kalırsın sende.ben bes haftalık hamileyim.beni hatırlarsın belki.yazmıstım sana.hic ummadığım anda geldi meleğim.hiç kafaya takmadım.hamile kalmak için bir çaba göstermedim.adetim bes gün gecikince test aldım ama okadar umutsuzdumki.hep tek çizgiye alışmısımya.neyse sonuç pozitif cıktı sonuc.ben soka girdim tabi.allah vereceği zamanı bilir hiç stres yapma canım bana inan.
     
  10. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  11. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106

    hatırlıyorumm canımm... zaten senin yazından etkilenip bende aynısı yapmaya kafaya takmamaya çalıştım o düşünceden uzaklaştım ve tam bir ay boyunca bu siteye girmedim eşim yasaklamıştı etkileniyorum ve stres yapıyorum diye sonra adet olunca oturup ağlıyordum. neyseki ilk defa bu düşünceden kurtuldum artık hiç düşünmüyorum senin gibi yapıyorum yani hiç ummadığım anda hamile olduğumu öğrenmek için allah inşallah nasip eder bana da bu ay sonu evlilik yıldönümümüz eşimle tam 1 sene olucak eğer hamileysem bizim için engüzel hediye bebeğimizz olucak:CüvCüv:
     
  12. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  13. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım sana bişi sormak istiyorumm hamileyken beyaz akıntı geliyor mu benim bugün bayaa sık geldi de acaba adet olucam ondan mı başka da hiç belirtim yok ki:sm_confused: ama sormak istedim işte
     
  14. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  15. white_dreams87

    white_dreams87 en güzel RÜYA'm Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    391
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    canım hayırlısı olsun.inşallah bebişin seninledir:KK46:
     
  16. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  17. aymuel

    aymuel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2008
    Mesajlar:
    392
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    İlk baslarda beyazdı adetim geçince sarıya döndü.su an sarımsı akıntım var.
     
  18. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  19. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    anladımm canım teşekkürler bakalım ben ne olucam merakla beklemedeyimm:)