Adetin 8. gn yumurta boyutu

Konusu 'Jinekoloji' forumundadır ve figen26 tarafından 1 Mart 2008 başlatılmıştır.

    1 Mart 2008
    Konu Sahibi : figen26
  1. figen26

    figen26 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    günaydın kızlar bi sorum var bana yardımcı olun lütfen dün dr. gittim adetin 8 . günü ve gonal f iğne kullanıyorum 5. iğnemi oldum dr. baktı 10,9 mm. bir tane yumurtam var iyi dedi ama geçen ayda yumurtalar 14mm. kadar büyüdü bu ayda aynı şey olacak diye çok korkuyorum bilgisi olan arkadaşlar 8. günde bu büyüklük normal mi
  2. 1 Mart 2008
    Konu Sahibi : figen26
  3. nazlxixmelek

    nazlxixmelek Y >>-('v')->> F =>~~K&K~~ Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.831
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    selam canım sadece gonal-f kullandığına göre aşılama olacaksın sanırım..
    bende tüp bebek tedavisindeyim benimde yumişler geç gelişiyor bende doktora sordum endişelenecek bir durum yok dedi.. tekrar kontrole gittiğinde gelişme az ise ya dozunu artırırlar yada ek iğne verirler benim aşılamamın birinde öyle oldu pregnly 1500 lük (çatlatma iğnesi olan değil bu baskılamak için)olandan bana bir şişe içine ilacı hazırladılar (dozunu ayarladılar)ek olarak onu kullandım ve yumişlerim sonra çabuk gelişdi..
    merak etme muhtemelen ilacının dozu artar...
  4. 2 Mart 2008
    Konu Sahibi : figen26
  5. nurrr

    nurrr Guest

    slm canım.bende bu ay aşılama olacam.150 dozluk gonal f iğne kullanıyorum.aşılamada yumurtanın 17 mm olması gerekiyormuş.ama benimde adetin 7. gününde 9.9 mm oldugunu söyledi doktorum.yarın tekrar ultrasona gidecem bakalım ne olacak.yumurta istenilen büyüklüge gelmediginde aşılama erteleniyormu.hakkımızda hayırlıısı olsun.inş bizlerde bebeklerimize kavuşuruz.bol sanslar canm...
  6. 2 Mart 2008
    Konu Sahibi : figen26
  7. fxixndxixk80

    fxixndxixk80 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slm kızlar..bende puregon kullandım.adetin 8.günü yumurtalarım 13mm ile 15 mm arasındaydı.adetin 9.günü ise 15mm ile 17 mm arasındaydı.dün çatlatma iğnemi yaptırdım.yarın aşılamam var.dua edin.
  8. 2 Mart 2008
    Konu Sahibi : figen26
  9. fxixndxixk80

    fxixndxixk80 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben puregon kullandım 75 lik.dediğim gibi adetin 8 günü 13mm adetin 9.günü 15 ile17mm idi.dünde çatlatma iğnesi yaptırdım.yarın aşılamam var canım.ama telaşlanma bildiğim kadarıyla bazı yumurtalar geç gelişebilirmiş.inş iyi haberlerini alırız.öpt
  10. 3 Mart 2008
    Konu Sahibi : figen26
  11. figen26

    figen26 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    bende yarın tekrar kontrole gidecem bakalım ne oldu durum dr. da dozu artırmıyo neden böyle yapıyor anlamadım
  12. 26 Haziran 2008
    Konu Sahibi : figen26
  13. çakar

    çakar Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benim 13.gün 13mm idi.çok mu küçük.kaçgünde çatlıyor.Doktorum sadece 4 gün sonra gel dedi.çok gerginim.niye büyümüyor acaba
  14. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : figen26
  15. esterya

    esterya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    4.217
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    kizlar benim dun adetimin 8. gunu idi doktora gittim 13 mm ytumurtam olusmus ilac falan kullanmıyorum sadece sabah ve aksam çakşır otu bal tarcın karısımı yiyorum. 8. gune gore yumurtan erken gelismis dedi doktor. Bugun tekrar bakacak. sizcede 8. gune gore yumurtam buyuk mu?
  16. 27 Aralık 2010
    Konu Sahibi : figen26
  17. gulgun

    gulgun Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar bende aşılama olucam adetimin 12.günündeyim bugun doktoro gittim 14mm olmuş yumurtam 3adet varmış ama: çatlatma ignesi falan demedi dr.yarından sonra tekrar çagırdı bakalım:KK53:
  18. 16 Nisan 2013
    Konu Sahibi : figen26
  19. BEYAZ84

    BEYAZ84 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar 4 nisanda adet oldum ve adetimin 4. Günü klomen hapını kullanmaya başldım dün yani 15 nisanda yumurtam 16mm olmuş bugun tekrar gideceğim ama bu 16mm iyi mi bilgisi olan yazsın lütfen bugun 18mm bulur demişti doktorum akşam üstü gideceğim doktora inş herşey yolunda gider
Benzer Konular: Adetin yumurta
Forum Başlık Tarih
Jinekoloji adetini öne almayi basarabilen var mi ??? varsa nasil cok önemli lutfen!!!!! 25 Temmuz 2014
Jinekoloji adetın ılk gunu kahverengı camurumsu akıntı 2 Temmuz 2014
Jinekoloji Adet düzensizliği, adetin az olması, sık adet görme, ara kanamalar 5 Eylül 2013
Jinekoloji Adetin erken gelmesi icin? 6 Haziran 2013
Jinekoloji lütfen bakın! adetin kaçıncı günü hormon testi? 25 Mayıs 2013