adetin ilk günü hangi gün

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve babyhome tarafından 13 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : babyhome
  1. babyhome

    babyhome Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar bi sorum olacak tedavi için hap kullanmaya başlıcam doktoum adetin 5. günü hapa başla dedi benim 8 eylülde saat 21:00 civarı lekelenme tarzında kanamam geldi sabahına arttı acaba biinci günü 8 eylül mü,9 eylül mü cevaplarsanız sevinirim
     
    miyav_su bunu beğendi.
  2. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : babyhome
  3. bensunaz

    bensunaz HOSGELDİNİZ MELEKLERİM Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    496
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım sabah artmaya başladıysa doktorlar genelde artmaya başlayınca o günü ilk gün sayıyorlar..yinede doktoruna sorabilirsin canım..canım bu ilk denemenmi ..inşallah hakkında hayırlısı olur...
     
  4. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : babyhome
  5. BeyzaNur-HH

    BeyzaNur-HH geL artik Melegim Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.744
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benim tahminimde 9eylul.
    bende bi ara kullanmistim.
    yinede doktoruna sor cnm
     
  6. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : babyhome
  7. dragonlily

    dragonlily Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    239
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canim ben turkiyede asilama yaparken (seninki de asilama galiba) doktor senin durumundaki gibi olunca 8 eylulu sayiyordu, yani lekelenme kanamanin basladigi gunu.ama amerikada tup bebek yaptirdim ve adetimi ertesi gun saydilar cunku tam gunu ilk gun olarak sayiyorlarmis...yine de doktoruna sor sen...
     
    miyav_su bunu beğendi.
  8. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : babyhome
  9. sier

    sier Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.733
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Bende bu konuyu hep merak etmişimdir.ben herzaman yoğunluğun geldiği günü ilk gün olarak sayardım yani lekelenme hafif kanamaya başladığı günü saymazdım..ama bi yerlerde okumuştum ilk damlalar ne zaman geliyosa o gün ilk günüdür diye..bende artık öle kabul ediyorum..
     
    miyav_su bunu beğendi.
  10. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : babyhome
  11. nrcnxoxzbk

    nrcnxoxzbk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    437
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bencede ilk lekenin geldiği gün kabul edilir dr öyle diyor bende öyle kabul ediyorum
     
    miyav_su bunu beğendi.
  12. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : babyhome
  13. zelal83

    zelal83 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    293
    Beğenildi:
    34
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar ben bunu birebir doktoruma sordum çünkü benimde aynen böyle olmuştu ilk gün leke oldu 2 gün adet oldum doktora sorduğumda lekenin olduğu ilk günü adetin 1.günü sayıyoruz dedi bende iğnelerime ona göre başladım a.s
     
    miyav_su bunu beğendi.
  14. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : babyhome
  15. zeyra

    zeyra rabbimin mucizesi gizemim Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.212
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    bende tedavi oldum tüp bebkle bende lekelenme olduğu günüilk gün sayarak yapmıştım iğnelerimi canım lekelenme olsada adetin başlamış sayılıyo canım
     
    miyav_su bunu beğendi.
  16. 21 Kasım 2016
    Konu Sahibi : babyhome
  17. miyav_su

    miyav_su Guru Pro Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2009
    Mesajlar:
    25.325
    Beğenildi:
    27.560
    Ödül Puanları:
    463
    Benimde gece 23.30 geldi kızlar ilk gün pazar günü mü oluyor of kafam karıştı